2013. március 12., kedd

48. Fejezet|helyesírásért sorry|

Justin szemszöge:
-MEGLEPETÉS!-kiáltotta vagy 20 ember egyszerre.
Most már tényleg semmit nem értek. Csak nézek körbe-körbe. Ki ez a sok ember? Nelli nem mondta volna, hogy bulit szervez. Elmélkedtem magamban, de a következő mondattal minden kérdésemre választ kaptam:
-Boldog Szülinapot bébii-bújt két karom közé Nelli.
-Te voltál?-néztem rá sejtelmesen.
-Igen, ezért nem jöhettél haza. Remélem tetszik!
-Hát, persze. Köszönöm édes-majd nyomta egy forró csókot ajkaira.


A buli remekül zajlott. Minden igaz barátom itt van, aki valamit is számít. Egyesével mindenki felköszöntött. Sok-sok ajándékot kaptam, de a legjobb ajándék, hogy együtt lehettem a barátaimmal. 
Az egész este nagyon jól telt. Volt pia is, amiből be kell vallanom, nem keveset fogyasztottam. Nelli azt hiszem végig józan maradt. Figyelt és nem hagyta, hogy elszabaduljon a pokol.
Én viszont egymás után gurítottam le a feleseket és a többit. Éjfél körül már teljesen nem voltam magamnál.
Ekkor Nelli a partizó emberek közé állt és bejelentette, hogy:
-Az én ajándékom Justinnak.
Ezután két nagyon csinos lány leültetett egy székbe, kezemet szőrös bilinccsel hátracsatolták, majd megfosztották a házat összes fényétől.
Beindult valami erotikus zene. A két csaj belekezdett a táncba. Sztriptízeltek nekem. A falatnyi kis ruhák egymás után kerültek le róluk. A produkció végén bekísértek a szobámba. De ez volt életem legrosszabb döntése...


Nelli szemszöge:
Úgy látom, Jussynak tetszett a produkció hál' istennek! Bár melyik tizenéves fiúnak ne tetszene a vetkőző show. A táncika után az emberek kezdtek szállingózni haza fele. Én mindegyiküket kikísértem és az ajtóban még váltottam velük párszót.
Bő egy óra múlva mindenki haza ment. Mikor vissza értem a házba, már semmiféle hangokat nem hallottam, ezért hát gondoltam, hogy Justin kidőlt, mert azért elég sokat ivott..
Én mivel nem akartam a pakolást holnapra hagyni, összepakoltam az egész házat.
Minden poharat összegyűjtöttem egy fekete szemetes zacskóba, majd a kuka aljába mélyesztettem. Az italokat és a kajákat-persze, ami még használható volt-elpakoltam a helyére, többi a szemetesbe. 
Nagyjából ez is olyan 1 óráig tartott. Eléggé kifáradtam a takarításban ezért, lefeküdtem a kanapéra.
Valószínűleg elnyomott az álom, mert reggel ugyan itt keltem fel. De bár nem ne keltem volna fel, és akkor nem látom meg . . . . 


Hello csajosok. A rész kicsit későn jött, de mostanában nincs sok időm. Remélem tetszik nektek és legalább annyi komit kapok, mint az előzőhöz. Boldogság önti el szívem, hogy ha kitűzök valami célt, mindig teljesítitek és a kommentek is nagyon szívhez szólóak. Büszkén állíthatom, TI vagytok a legjobb olvasók.!♥
A mostani cél pedig legyen az, hogy meglegyen a 10 rendszeres olvasó. Megvalósítható? : O

7 megjegyzés:

  1. vááá nagyon imáddom siess léciii :DDDD

    VálaszTörlés
  2. baszki, a legjobb résznél.xdd nagyon várom a kövit :'DD

    VálaszTörlés
  3. megvalósitható,de az megvalósítható hogy nagyon hamar hozol kövi részt? annyiraaaa wwááááááááááá ez a rész is.*-*

    VálaszTörlés
  4. Siess a kövivel!!!:DDD Még mindig olyan jó, de viszont hosszabbat!! :)

    VálaszTörlés