2013. március 8., péntek

47. Fejezet

Reggel 8 óra tájba hatalmasat nyújtóztam az ágyba Justin mellett. A Nap bejövő sugarai nyaldosták a bőröm, ami nagyon jó érzés volt. De ahogy megfordultam egy igazi herceget láttam magam mellett. Na jó nem, de olyan édes volt Justin, hogy nem hagyhattam ki, hogy ne lőjek el egy fotót. Most mondja valaki, hogy nem édes. Úgy sajnáltam tegnap szegényt. Biztos valami nagyon rosszat álmodhatott. Eme gyors eszme futtatás után telefonom kijelzőre pillantottam és döbbenten vettem észre, hogy ma van március elseje. Ez a nap szívem legfontosabb dátuma. Hogy miért? Nagyon nehéz kitalálni. Ma van Justin születésnapja. Vajon mivel kéne meglepnem? Még semmit sem találtam ki. 
Mindenesetre kikászálódtam az ágyból és megmosakodtam. A zuhany alatt azonban megállás nélkül csak gondolkodtam. Vajon mit kéne adjak neki? Vajon mit?
Aztán eszembe jutott egy tök jó ötlet. Mi lenne ha partit szerveznék neki és előtte jól átverném? Ez az. Ez jó lesz. De kiket hívjak meg?
Áháá. Hát ez a gümő tényleg azért nőtt a fejünkre, hogy használjuk. Csöndben, nagyon csöndben kicsempészem a telefonját és átnézem a névjegyzéket. Elhívok mindenkit akiről azt gondolom, hogy Justin barátja. Juhú, fogtam kezet önmagammal. Ilyen tervet kieszelni közel negyed óra alatt nem mindenki tud azért.. : )))
Ezek után magam köré tekertem egy törülközőt és beosontam a szobába. Lábujjhegyre emelkedtem és átslisszoltam. A készüléket jó erősen körül fontam ujjaimmal, ne hogy elejtsem így zajt keltve ezzel.
A tervem azonban megbukott amikor Justin felébredt egy kicsit.
-Nelli, te vagy az?-kérdezte édi kómás hangon.
-Igeen-mondtam neki, majd gyors bebújtam mellé pár percre az ágyba míg visszaalszik.
Ahogy az ágyba értem ő szorosan átkarolta lábaimat és fejét térdemnek támasztotta. Kis édike.
Bő 10 perc múlva ismét kikászálódtam de ezúttal utam a konyha felé vezetett. Összeütöttem valami reggelit. Majd bekaptam pár falatot és a többit pedig odakészítettem Justinnak. Mikor mindennel végeztem elkezdődött a napom. A névjegyzéket kiírtam és a parti cuccok bevásárlása közben szépen mindenkit felhívogattam. 
Egy óra múlva, már elég hosszú volt a vendéglista, ezért nem tárcsáztam több számot. A kasszához siettem majd kifizettem mindent.
Mikor beszéltem a BMW X5 típusú járgányomba eszembe jutott még valami. Pattie.
-Hát, persze!-csaptam homlokomra.
Valahogy Justint el kell távolítani otthonról amíg az előkészületek zajlanak. Megkértem Pattiet, hogy addig ünnepeljenek náluk és majd amikor haza esik akkor jön az igazi buli.
Ugyan lány vagyok, de tudom, hogy az ember csak egyszer lesz 19 éves. Ezért hozok két meglepetést is Justinnak. Mondhatjuk úgy, hogy táncoslányokat.. Mert több úgy sem lesz-mikor kigondoltam ezt magamba akaratlanul is mosolyra húzódott  a szám.





Justin szemszöge:
-Maaan in the mirror-szólalt meg reggel a telefonom..
Ki a frász lehet az reggel hajnali 11-kor?
-Halo?-szóltam bele eléggé kómásan.
-Szia Jus anya vagyok!
-Szia anya. Remélem tudod, hogy felkeltettél. : )-pojénkodtam  vele : ))
-Csak azért hívlak, hogy :
És ekkor a 2 csöppség, Apa, Anya és Erin elkezdték énekelni a Happy Birthdayt.
Miközben énekeltek én csak mosolyogtam, mint ha látnák a vonal másik végén.
-Köszönöm-mondtam-Nagyon aranyosak vagytok.
-Nincs kedved átjönni Justin, hogy tényleg megünnepeljünk?
-Hát nem tudom. Ma Nellivel akartam lenni.
-Óh majd lehetsz, ne aggódj te ezen..-szólta el magát anya valamiről.
-Mi? Ezt meg hogy érted?-értetlenkedtem.
-Óh semmi-semmi. Akkor jössz?
-Megyek anya, csak előbb felkelek. Kb 1 óra és ott vagyok.

Miután anya sikeresen felébresztett felültem az ágyba és twittereztem kicsit. Tegnap valami nagyon rosszat álmodtam. De olyan élethű volt. Na mindegy, lényeg, hogy nincs semmi ilyesmi.
Mosakodás után a konyhába siettem, hogy bekapjak egy két falatot, de akkor megpillantottam 1 papírt mellette finomságokkal:
"Szia bébi. Elmentem, akadt egy kis dolgom. Nyugodtan menj anyudékhoz és légyszi olyan este 7ig maradj is ott. Ha haza jönnél megzavarnál valami olyasmit, amihez nincs közöd. Jó étvágyat! Szeretlek, imádlak, puszi"
A levél után eléggé kétes érzések kavarogtak bennem.. Vajon mire készül? Honnan tudta, hogy anyáékhoz akarok menni, amikor anya csak most hívott? Ez gyanús. Mi van ha pasi van dologban? Ha Lou? Nem tudom, minek és kinek higyjek de 2 biztos:
Megeszem a kaját és megyek anyáékhoz.



Kb fél egykor értem oda anyáékhoz. Minden nagyon szuper volt, kaptam tortát meg ajándékokat is. Láthattam a kicsiket és sokat is játszunk de olyan délután 4 körül meguntam itt lenni. Beszélek kicsit anyával aztán megyek haza.

-Hé anya! Nem tudod, miért nem szabad haza mennem 7 ig?
-Nem.-zárta rövidre, mint ha elakarná terelni a témát..
-Na jó, akkor én most haza megyek-és úgy csináltam, mint ha elindulnék.
-Jussy várj. Nem játszol a kicsikkel? Olyan keveset látod őket.
-Ez gyenge próbálkozás anya-kacsintottam rá-de azért maradok mert imádom őket..



2, 2,5 óra múlva most már tényleg elindultam haza. Útközben bekapcsoltam a rádiót és pont a BAAB-et adták. Elkezdtem hangosan énekelni, mint valami fan. Legalább nem unatkoztam az úton.
Beálltam a parkolóba, amikor fura hangokat hallottam:
-Megjött Justin!
-Mi?
-Most hallottam, hogy beállt az autóval. Bújj el, mert még meglát..

Mi?-nyíltak ki szemeim nagyobbra, mint valaha.
Fogadjunk, hogy itt van Loui és őt próbálja elbújtatni előlem.
Ezt most elszúrta.
Léptem párat és a következő mozdulatommal lenyomtam a kilincset és szemeim még jobban kikerekedtek:



Itt a friss, remélem tetszik csajszikák. Jó hosszú lett, de csak azért mert múltkor elég rövidre sikeredett. Remélem értékelitek a dolgot és abban is bízok, hogy összejön 7-8 komi. Szerintetek meglesz?♥

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett kövitt :-):-)

    VálaszTörlés
  2. Biztosan meg lesz !! Hisz fantasztikus ez a blog !! Én csak jót tudok róla mondani !! Mindenkinek ajánlom ezt a blogot !! FANTASZTIKUS !! Annyira szeretem !! Kövit légysziii !!!

    VálaszTörlés
  3. siess kérlek szépen.legyen még hétvégen ilyen hosszu rész *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a blog vivikéém *-* remélem hozol hamarosan ilyen hosszú részt :) anyira szeretem ezt a blogot <3

    VálaszTörlés
  5. azzonal csinálj kövvit mert meghalok kérlek imádom a blogod :DDD

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jo lett KŐVII XD

    VálaszTörlés
  7. Hát persze, hogy meglesz a komik száma!:) Tök jó, végre hosszú részt hoztál.:DD Kövit gyorsan, mert nem tudok várni.:$$ Niki(:

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó:)) siess a kövivel:))

    VálaszTörlés