2013. március 5., kedd

46. Fejezet

Nelli szemszöge:
-Itt vagyok, megmenekültünk-hallottam, hogy Justin egyszer csak felkiált a fotelból.
-Mi, Justin?-szóltam neki kómás hangon a konyhából. 
Tudjátok elaludtunk a film közbe, mert Niall szappanoperái valami borzasztó unalmasak.
-Megmenekültünk-kiáltotta megint és ezek után csak ennyit láttam:
-Justin-ráztam meg vállait, de nem reagált..
-Justin-szóltam, most már kicsit hangosabban.
Most már végre felkelt, de tekintete elég riadt volt.
Nem mondott semmit, csak odajött és megölelt.
Visszaöleltem, majd beszélni kezdtem:
-Mi baj Justin? Rosszat álmodtál?
Jelezte feje mozgatásával.
-Jahj gyere ide-tártam szét karjaimat. 
Majd jól összebújunk és akkor majd nem fogsz rosszat álmodni!
-De tényleg?-nézett rám édin cuki szemeivel.
-Hát persze-azzal fogtam és megcsókoltam.

-Áhh ölelkezés idő és nem is szóltok?-kelt fel hirtelen Niall majd odaszaladt hozzánk és karját mindkettőnk vállán átfonta.
-Niaaaal-kiáltottunk fel egyszerre Justinnal



Ez a rész kicsit rövid lett, de most volt egy kis időm és a következőt majd csak hétvége fele tudom hozni. Azért remélem itt is lesz pár komi.♥

7 megjegyzés:

  1. Vááááá agyon jóóó már várom a hétvégét :DDD siess vele :D

    VálaszTörlés
  2. Wah milyen aranyos az a mozgókép amikor magát öleli *-*-*-*-* awhhh :$$$$ Siess a kövivel :DDDD

    VálaszTörlés
  3. tegnap talaltam meg a blogot, de nagyon tetszik!:)) gyorsan a kovit:)

    VálaszTörlés
  4. Ja amúgy nekem nem adja ki a másik blogod, vagyis eddig azt is olvastam és, hogyha most rálépek akkor azt írja ki,blog eltávolítva. :oo Előző komizó voltam.Niki.(:

    VálaszTörlés