2013. március 3., vasárnap

44. Fejezet

Továbbra is Justin szemszöge:
-Hol vagyok? Mit akarsz tőlem, te állat?
-Velem te így nem beszélsz, kölyök...-majd bemosott egy hatalmasat és kezeimet szorosabbra kötözte hátam mögött..
-Tudod-kezdte monológját-közelebb vagy a kis barátnődhöz, mint gondolnád.
-Ezt hogy érted?-csillant fel a szemem.
-Majd megtudod, ha jól viselkedsz-száját enyhe mosolyra húzta.
-Nem vagy te senki. Te egy mocskos zsidó szar, senki vagy. Engedd el Nellit. Mit csinált neked te disznó? Semmit. Engedd el...-próbáltam minél komolyabbnak és határozottabbnak tűnni, sőt a végén belé is rúgtam még egyet..
-Az előbb mondtam neked valamit..
Erre fölém tornyosult és elkezdte fejemet ütni. Mikor ezzel "végzett" hasba rúgott és ennyit mondott:
-A barátnőd kezébe adom az életed. 
Ezután a legutolsó dolog amire emlékszem az, hogy egy késsel közeledik arcom felé, majd egy mély vágást ejt...


Nelli szemszöge:
-Ki van ott? Te vagy az?-kérdeztem, mert a mellettem lévő helyiségből hangokat hallottam..
De választ sosem kaptam. Körülbelül negyed óráig szólítgattam, de nem válaszolt így inkább befogtam. Hogy miért nem kiabáltam tovább, amikor lehet, hogy a felmentő sereg van mellettem? Hallottam a verés hangokat. Ahogy erősen üti és veri azt a szegény embert aki a másik szobában van. Hálát adok Istennek, hogy engem nem bánt..

-Kelj fel.-hallottam két idegen hangját kora reggel az ajtómban.
-Egy pillanat-mondtam tiszta kómásan..-De miért is kell felkelnem?
-A főnök hívat.
-Milyen főnök?-itt elkezdtem cinikusan nevetni, mire a két benga kirántott az ágyból..


Egy alagút szerű 'úton' vezettek végig.. Fogalmam sincs merre lehetünk.
Mikor végre megérkeztünk egy kapucnis férfi elé vezettek. Talán most látom őt először..
A két nigga a hátam mögött figyeli minden mozdulatom és megkötözik a kezem. Miután sikeresen megtették odalépett hozzám a férfi.
-Hello szépségem-megsimogatta az arcom..
Én erre ficánkolni kezdtem, mert rohadt undorító volt ..
-Mit akar tőlem?
itt elkezdett nevetni..
-Én semmit, de a kis barátod annál többet..
-Mit tettél Justinnal?
Ekkor bekapcsolt egy TV-t..
Justin élettelenül feküdt a földön megsebezve..
-Nem hallottál esetleg tegnap du. fura hangokat?
-Ő volt az?-lábadt könnybe szemem.
-Ki más? De még megmentheted szivi.
-Hogy? Mondd el. Mondd-üvöltöttem rá sírva.
-Tulajdonképpen csak egy kis játékot kell teljesítened.....

Rövid a rész? Igen!. Kevés a komi? Igen... Minek írjak részt, ha nem írtok komit?
Csenge Káldi: köszönöm a kommentedet, sokat jelent.♥

8 megjegyzés:

  1. Én imádom a storyt kérlek ne hagyd abba gyorsan csinálj kövit mert nagyon jó és király én szintem meghatótam rajta kérlek siess a töbii résszel mert meghalok ha sokáig nem lesz!!!

    VálaszTörlés
  2. ÁÁ nagyon jó, kíváncsi vagyok a következő részre.:DD:$$ Nem kell abbahagynod attól, ha nem írnak, lehet, hogy nincs kedvük ideírni mindig, de te attól még folyamatosan kirakhatod a részeket, mert szerintem egy jó páran olvassák!Jól írsz, és tényleg ne hagyd abba! Alig vártam már, hogy kirakd, már kezdtem feladni a reménykedést, hogy folytatod-e.. De igen.:DD<3 Niki voltam.:)

    VálaszTörlés
  3. viviiiiiii! kérlek szépen siess a következő résszel.kommentelek neked 1000szer ha kell csak hosszú legyen pls<3

    VálaszTörlés
  4. ez király blog :D

    VálaszTörlés
  5. kövit de gyorsan :) nagyon király

    VálaszTörlés
  6. Üdv újra! ;) Sajnálom, hogy az előző részhez nem komiztam, de nem volt időm, sőt most olvastam el.... Érdekes... És gondolom, hogy mit akar a főnök Nelitől... Szerintem a szavakat írd ki teljesen, mert élvezetesebb az olvasás! :) De ez a rész is jó lett. ügyes vagy! Csak így tovább ;)

    VálaszTörlés