2013. február 23., szombat

42.Fejezet | A részt világi barátnőmnek Burai Briginek küldeném. Csak szeretném vele tudatni, hogy én és az összes belieber mellette állunk és bármiben segítünk neki♥ Szeretünk Brigi♥ |


Az ablakomon kipillantva Justint láttam meg. Egy száll gitárral a kezében énekelte az ALAYLM-t. Annyira megható volt. Tudtam, éreztem, hogy jól döntöttem. Ő kell nekem és senki más. Sírással küszködve kifutottam a házból és meg sem álltam a kert közepén éneklő Justinig. Mikor odaértem kikaptam kezéből a gitárt és amennyire szorosan csak tudtam magamhoz öleltem.
-Istenem, hogy mennyire hiányzott már az ölelésed-súgtam két szipogás között a fülébe.
-Nekem is a tied-hallottam hangján, hogy megtörik és ő is sírni kezd.
Ekkor elhúztam testem az övétől és 2 év után először gyönyörű szemeibe pillantottam újra. Gyönyörű szemeibe amik könnyeitől csillogtak.
-Nem is tudod mennyire sokat jelent nekem, hogy újra együtt lehetünk-súgta alig hallhatóan. és magához szorított.
Arcát erősen vállaimba fúrta és úgy zokogott. Valójában ebben a pillanatban tudatosult bennem az, hogy mit is tettem akkor amikor a munkát helyeztem első helyre. Mindennél jobban imádom őt és semmiért sem szabad háttérbe szorítanom.
Kb. 5 perc után már csak szipogott. Ekkor eltoltam magamtól és megkérdeztem tőle:
-Van kedved bejönni?
Ő csak egy nagyot bólintott majd felkapta gitárját a földről.



Justin szemszöge:
Mikor átléptem Nelli házának küszöbét szemeim tágra nyíltak. Háza gyönyörű volt. Belülről legalább annyira, mint kívülről. Véleményemnek hangot is adtam amire ő egy szimpla "köszit" mondott. Istenem nem is tudjátok mennyire jó volt újra karjaimban tartani. Nem is bírtam ki sírás nélkül. Hülyeség, hogy a fiúk nem sírhatnak. Miért nekik nincsenek érzéseik? Dehogynem, sőt.
Miután bementünk körbevezetett a házba és megbeszéltük, hogy ma itt alszok. Olyan  este 8 fél 9 lehetett amikor beszélgetésünket telefonom csengése zavarta meg. 
A kijelzőn Niall nevét láttam meg. Igen az 1d-s Niallét. Gyors felvettem a telefont.
-Szia tesó, mondjad-köszöntöttem.
Hát, mindjárt megkérdem, pill.-mondtam neki
-Héé, Nelli szólítottam a konyhában álló lányt: Átjöhet Niall?
-Persze-kiáltotta vissza csilingelő hangján.
-Ja tesó, jöhetsz. Hozz valami filmet is : )
Jó-jó akkor várlak. Cső
majd letettem.
-Biztos nem gond, hogy átjön?-fordultam az épp mellém kucorodó Nelli felé.
-Dehogy, örülök ha van hangulat. -majd hozzám bújt.
Karjaimat szorosan átfontam testén. Mikor már kicsit kényelmetlen volt a helyzet neki, akkor felnézett. Tekintetünk találkozott. Szemhéjaink akaratlanul is elnehezedtek és szemünkre hullottak. Ajkaink közeledni kezdtek. Igen és végül összeértek. Nyelveink örömtáncot jártak. 2 éve nem látták egymást. 
Csókcsatánkat a csengő zavarta meg.
-Nyitom-nyögte egy utolsó csók közben Nell.



-Sziaa!-hallottam, ahogy üdvözli a híres One Direction sztárt.
Niall beljebb jött és engem is üdvözölt.

-Na skacok arra gondoltam, hogy főzhetnénk valamit. Vettem mindent.-kezdett bele
-Mi mindent Niall?-értetlenkedtem.
-Tésztát és bolognise szószt.
-Áhh. igeeeen.-nyelvemet végig húztam szám szélén, jelezve: Ez a kedvenc ételem!
Akkor lássunk is neki. És elkezdtük főzni a kaját ketten. Nelli megterített meg ilyesmi. Ja igen azt kihagytam, hogy közben egy lesi fotót is csinált. : ))

Kb. 1 óra alatt elkészítettük a kaját. Kivittük a kertbe, mert jó idő volt még odakint. Kaja közben beszélgettünk meg elvoltunk. Utána Nelli elpakolt. A mosatlant a mosogatóba a többit meg a helyére. Kicsit rendet tett a lakásban ami a főzés után elég kupis lett. Addig mi kint Niallel azt találtuk ki, hogy fürödjünk meg a medencébe. Pontosabban ugorjunk bele és amikor Nelli kijön, gyors kifutunk a vízből és bedobjuk őt is. Jó móka lesz.
-Mindjárt jön. Hallom a lépteit-súgtam oda a mellettem álló fiúnak. Ő enyhén megbiccentette fejét ezzel jelezve: vette az adást. 
Nelli kilépett az ajtón. Mi egyből felkaptuk és bedobtuk a vízbe majd utána ugrottunk. Mikor feljött a víz alól, csak ennyit mondott:
-Ti olyan hülyék vagytok de úgy imádlak titeket.♥
Majd még egy kicsit pancsoltunk a vízbe, mint valami 10 éves gyerekek  aztán megszárítkoztunk és beültünk a TV elé.
-Na mit hoztál tesó?-böktem oldalba a szőkét.
-Egy jó kis spanyol szappanoperát.
Mindenki tekintete elkomorult és 2 perc után röhögőgörcs tört ránk.
-Jó vicc volt bro, de komolyan?
-Tényleg azt hoztam-nézett rám értetlenül.
-Komoly???-néztem rá 
-Tök jó, majd meglátod.-azzal betette a dvd-t.
Én az első 10 percet bírtam majd bealudtam olyan unalmas volt. Ők ketten még fent maradtak valameddig nem tudom pontosan meddig..

1 órával később:
-NEEE. Tegyen le. Justin segíts-hallottam Nelli hangját.
hirtelen kipattantak szemeim és körül néztem. Szerencsére csak rossz álom, mert mindenki békésen szunyókál a kanapén. Nekem is sikerült visszaaludnom. 
10 perccel később ugyan erre a szörnyű sikolyra keltem fel, de most már nem volt semmi sem olyan nyugodt.
Csak annyit látok, hogy valami maszkos ember felkapta Nellit és az ajtó felé ráncigálja. Nelli próbál ellenállni de nagyon nehezen megy. Gyorsan felállok és elkapom a lábát, de az a pasi vagy 4x nagyobb volt mint én. Kirántotta kezeim közül egy határozott mozdulattal és kivitte az ajtón.
Teljes sebességemmel utána szaladtam de addigra egy autóba tuszkolta és elhajtott vele.
-Justin segíts-hallottam még ijedten csengő hangját Nellinek.
-SEGÍTS-ismételte.




Na csajok! Először is köszönöm a 8 komit. Jól esik. Jött is a rész. Remélem tetszik :'  )))

9 megjegyzés:

  1. Wáááá !! Gyorsan kövit !!! *-* IMÁDOM !!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm hogy ilyen barátnőre találtam mint te wiwi <3 nagyon jó ez a rész is mint a többi.várom a kövit <3 szeretlek :)

    VálaszTörlés
  3. Kövit! Imádom ezt a blogot!:)<3

    VálaszTörlés
  4. most kövit, nagyon jó! :D

    VálaszTörlés
  5. juúj.! siess a köviveeeeeel *-* <33

    VálaszTörlés
  6. Szia! Enchil vagyok! Remélem tudod ki ><

    Nagyon aranyos rész volt! Főleg az eleje! *.* Amikor a végére értem! :o Szegény Nelli:$ Várom a kövit! Ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
  7. huuuuu,király <3 kövit lécci <3<3<3<3

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jo lett KŐVI :-)

    VálaszTörlés