2013. február 27., szerda

43. Fejezet

Aki szereti az 1d-t az mindenképp olvassa ezt a most induló blogot, A hugomé és ő írja a legjobb 1d-s blogot♥ Katt ide.♥ 

Justin szemszöge:
Most, amikor 2 éve nem látott barátnőmet kezeim között tarthattam elrabolták tőlem. Pont most. Ki tehette ezt? És nem tudok semmit se csinálni. Azt sem tudom, mit csináljak. Azt se hova vitte az a szemét. Remélem semmit nem csinál vele. De most azonnal megyek és bejelentést teszek a rendőrségen...

1 héttel később:
Életem szerelme még mindig nem került elő. Az eltelt napok összes percében csak őt keresem. Minden agytekervényem körülötte forog. Vajon hol lehet? Mit tett vele az a  gyökér? Ha megtudom ki az.. Ja. Egy dolgot elfelejtettem. Ez a nyomorék, aki elrabolta tőlem az elrablást követő napokban fenyegetéseket küld nekem. De nem érdekelnek. Azt írja: Ne keressem, különben csak őt bántom. Ha meglátja vagy megtudja, hogy kutatok utána mindig bántja Nellit. Én ezt nem hiszem. Csak megfélemlítés képpen írja.




Ma ahogy felkeltem fáradtan és unottan csoszogtam ki a postaládához. A kis fémdobozka újabb papírt rejtett. Már nem lep meg az üzenet amit benne olvastam. Szokásos fenyegetés, de az üzenet végén volt egy sor ami teljesen felvillanyozta a napom...



Nelli szemszöge:
Ez a köcsög már több, mint 1 hete tart fogva. Komolyan úgy érzem, sosem szabadulok innen. Arcát még egyszer sem vállalta fel. Egy sötét pincében tart fogva. Hogy bánt-e? NEM. Még egyetlen ujjal sem ért soha hozzám. Rendesen ad enni, mindent meg ad. Sőt tulajdonképpen mondhatjuk, hogy egy föld alatt kialakított luxus "börtönbe" zárt. Ami az élethez szükséges itt van. Egy kis kiépített házacska sok extrával. Mikre gondolok? Vízágy, TV, saját fürdő, ruhák. De minek? Sehova nem enged ki. Sokszor hallom, hogy valami társaság bulizik a fejem felett. Az ő házát még sosem láttam, mert este hozott ide, erre a helyre. De van 1 dolog.. Justin. Nagyon aggódom érte és remélem nem megy bele semmi hülye játékba, amit kérhetnek tőle értem. Imádom az életemnél is jobban. Csak azt kívánom, ha itt döglök meg legalább egyszer, EGYSZER érezhessem még őt. Ennyi a kérésem.




Justin szemszöge:
A levélke végén ez a mondat állt:
"Ide figyelj te kis Bieber gyerek... Van egy játék. Csupán annyi a teendőd, hogy megteszed mind azt amit kérek. Nem nehéz a dolog. De ha csak egyszer is megszeged a szabályokat te és a szánalmas kis nőcskéd is meghal. Ha megértetted akkor gyere pontban éjfélkor a Melrose place utcáján húzódó sikátorba."







*Este 11:45.*
Most indulok a Melrose Place-re. Nem tudom mit akar tőlem, de Nelliért bármit megteszek.
Ideértem, de senkit sem látok...

10 perccel később:
-Hello Bieber-szólt mögülem egy ismeretlen, mély hang
-Csá. Hol van Nelli? Azonnal hozd vissza-követelőztem és vágtam oda hozzá minden szót, mint ha egy kutya lenne. Ez neki úgy látszik nem jött be, mert elkapta nyakam és egy kést szorít hozzá.
-Velem, te így nem beszél. Te csak egy popcsicska vagy. Értéktelen ember. Senki nem venné észre ha eltűnnél.
-Dehogynem..-mutattam, hogy nem félek tőle pedig valójában majdnem beszartam.. :S
-Kipróbáljuk!-súgta fülembe majd hatalmas ütést éreztem fejem hátsó részén...





Istenem, bébiik♥ Köszönöm a sok koomit, nagyon sokat jelentenek tényleg. Legjobban az Enchiltől kapott komi esett♥ Mivel az oldalt feltett kérdés nagyon sok szavazatot kapott, indítok egy új blogot.

A blog címe: Who You Are Justin? Ha a linkre kattintotok megtudjátok nézniii♥

5 megjegyzés:

  1. Ez a sztori egyre izgalmasabb.te engem meg akarsz ölni?:D várom a kövit nagyon<3

    VálaszTörlés
  2. Rakd még ma fel a kövit, nagyon izgalmas :DD légyszii!!

    VálaszTörlés
  3. OMG nagyon jol lett KŐVI :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóó !! I.M.Á.D.O.M. !! Az egyik példaképem ez a blog !! Bármit megadnék érte ha én így tudnák írni !!! Remélem egyszer én is így fogok írni !! KÉRLEK HAMAR HOZZ KÖVIT !!! <3

    VálaszTörlés