2013. február 23., szombat

41. Fejezet





indítsátok el, mielőtt olvasni kezdenétek
Justin szemszöge:
Reggel újabb munkanapra ébredtem. Mehetek be a stúdióba és felvesszük a dalokat. Nagyon király és szórakoztató. De nem mindennap. Eléggé búvalbasz*tt vagyok mióta nincs Nelli. Persze anyáék és a család itt vannak és támogatnak, de mindenkinek szüksége van egy olyan emberre, aki csak az övé. Minden értelemben! 
Kikászálódtam az ágyból, megmosakodtam, bekaptam valamit enni, fogat mostam és már mentem is. 9-re beértem. Bele is kezdtünk a munkába. 
-Ma hosszú napunk lesz, öcsi-bökött oldalba Scoo.
-Tudom.. Tudom-sóhajtottam egy nagyot.- Kezdjük is, hogy minél hamarabb végezzünk.



4 órával később:
-Oké mindenki! Ebédszünet, 1 órát kaptok-Ordította ki Scoo.
-Végre!-nyögtem fel unottan.
-Mi van tesó? miért vagy ilyen letört?
-Áhh semmi-próbáltam leplezni fájdalmam okát.
-Tudom, hogy van valami kisember. Nekem elmondhatod. Tényleg-nyomta meg a tényleg szót.
-Hát jó. Tudod mióta nincs nekem Ő, teljesen magányosnak érzem magam. Ő volt a mindenem, de nem foglalkozott velem. Lehet kellett volna még időt adjak neki, vagy én nem tudom, de nagyon hiányzik. Vissza akarom kapni.-mondtam ki egy szusszal és a végén még egy könnycsepp is kicsordult.
-Akkor harcolj! Harcolj érte, ha tényleg kell neked.
-De már új barátja van... Nem tehetek semmit.-mondtam nyúzott és szomorú hangon.
-Megoldjuk-mondta a 2. apukám és magához szorított.-Na gyere, együnk valamit- és hirtelen felrántott a székből.
Elindultunk egy autós McDonalds felé. Nem akartunk most felhajtást. Miközben Scoo rendelte a kaját, a rádióban olvasták a friss híreket. . . 
-És a következő híreink a sztárvilágból:
Nelli Williams és barátja, Loui szakítottak. A fiatal pár lassan másfél éve élt boldogságban. A hírek szerint Nelli szakított, mert feltűnt egy új fiú a láthatáron. Hogy ebből mi igaz és mi nem? Hamarosan kiderül..
Szemeim elkerekedtek és testemet furcsa, de jól eső érzés járta át. Ajkaim mosolyra húzódtak.
Scoo meghozta a kaját és látta a mosolyom.
-Na mi van öreg cimborám?-viccelődni próbált.
-Most olvasták a 3 órási híreket és nem fogod elhinni mit mondtak benne.
-Na mit?-kérdezte két falat között.
-Nelli szakított a pasijával. Van még esélyem. Érted? Van esélyem. 
-Akkor most meg kell próbálnod mindenképpen.
-Az lesz. Már ki is találtam valamit-húztam mosolyra akaratlanul számat.


Nelli szemszöge:
Szakítottam Louival. Nagyon szeretem meg minden, de mióta megláttam Justin, csak rá tudok gondolni. Csak ő jár a fejemben. Az, hogy mennyire hiányzik és mennyire szükségem van rá. Csak vele vagyok teljesen boldog. Csak ő kell nekem. CSAK Ő.
Úgy döntöttem felkeresem és elmondom neki amit érzek. Ha most nem, akkor soha máskor nem tehetem meg. Meg fogom csinálni, lesz ami lesz.
Este 6ig dolgozok és utána felhívom és kérek tőle egy találkozót...


A mai nap olyan lassan telt. Veletek is volt már úgy, hogy ha valamit nagyon vártatok az előtte lévő idő olyan lassan telt, mint ha évek múlását kéne várni?
Na mindegy. Végre 6. Gyors haza megyek és felhívom Just. Nem bírok magammal. Csak előtte gyors lemosakszom, mert elakarom hívni vacsizni.



1 órával később:
Épp most szállok ki a kádból. Lemegyek a nappaliba. Előveszem a távbeszélő kézi készülékemet és elkezdem bepötyögni Jus számát. Amikor már végeztem és rá nyomnék a hívás gombra egy ismerős dalt hallok ablakom alól:
-As long as you love me. . .
Kinézek és hirtelen megpillantottam . . . .  .

Sziasztok csajok. Ha valami mondani valóm lesz, ide írok a rész alá, mert nem mindenkit érdekel. A részt hamarabb is megtudtam volna írni, csak vártam még néhány komit. Az utóbbi időben mindig minimum 6 komi volt, most meg az öt is olyan nehézkesen jött össze. Amikor láttam, hogy 7-8 esetleg 9 komi volt elhittem, hogy olyan jó lett a rész, hogy megérdemeltem. Ezek szerint az előző ennyire rossz lett? Természetesen vannak olyan emberek, akik mindig komiznak minden részhez és nekik köszönöm. Nagyon sokat jelent a támogatásuk. Ha itt meglesz legalább 6  kommentár akkor jön ma a friss.

8 megjegyzés: