2013. február 18., hétfő

40. Fejezet

El sem hiszem, hogy szakítottam vele. Ő volt az első igazi szerelmem. Nehéz lesz elengedni, de meg kell tennem, úgy érzem. Majd a munkába temetkezek.♥ :|


Nelli szemszöge:
Már teljesen ki vagyok. Ez a munka minden időmet elveszi. Azt fontolgatom, hogy felmondok a régi munkahelyemen, így csak a modellkedéssel kell foglalkozzak és Jus bébire is több időm lesz..
Ma jó sz*r napom volt, mivel otthon hagytam a telóm a reggeli kapkodásba és nem volt időm haza menni érte, de ma aránylag korán végzek. Most 8:20 van és mindjárt haza érek. Főzök valamit kettőnknek majd megnézünk egy romantikus filmet és összebújunk és ki tudja még mi lesz.. : DD
Mikor végre lábaim az otthoni fapadlót érintették melegség öntött el. OTTHON, édes OTTHON. :'33
Gyors megkerestem a telefonomat, hogy hívjam a bébim, mert nincs itthon. 
-MEG vaagy-kaptam fel rég nem látott készülékem. 
-És van egy üzim. Nézzük csak ki lehet az, biztos Justin.
.           .             . 

Úristen. Amint meghallgattam az üzenetet arcomat sós víz mosta és már hívtam is Justint.
-Vedd fel, vedd fel!
Könyörögtem a telefonnak aki nem hallotta meg kérésem. Justin nem vette fel a telefont.
Ez nem lehet igaz, mi az hogy szakít velem? Nem hiszem el. Én nem bírom nélküle. Vissza kell szerezzem. Nem nyugszok meg amíg nem kapom vissza.♥






2 év múlva, Nelli szemszöge:
Már két éve, hogy szakítottam Justinnal. Igen, Justin Bieber volt a pasim, de ma már inkább úgy mondanám, hogy Nelli Williams volt a barátnője. Tudjátok sikerült modellként befutnom és nagyon sok felkérést kapok.
Teljesült az álmom és az a helyzet, hogy nagyon jól boldogulok Justin nélkül és az elején még nagyon hiányzott, de most már nem. Akkor naponta többször is hívtam, de egyik alkalommal sem vette fel. Kb 2 hónapon keresztül kitartóan próbálkoztam majd feladtam. Ha ennyire nem akar rólam tudni, akkor nem szükséges.
Azóta azonban minden bejött. Ugye az állás és egy modellpasi. Kell ennél több? Ja és a legjobb kihagytam. Lou megkérte a kezem. Közeleg az esküvő.





-Szeretlek édes-csuktam be magam között az ajtót és ültem be az autómba, hogy munkába induljak.
Amikor autóm begördült a parkolóba kiszálltam és az autót bezártam. Séta közben a táskámban kutakodtam  telefonomat keresve.
-A fenébe, hogy mindig eltűnik-panaszkodtam hangosan. 
Aztán a következő pillanatban belém jött valaki. 
-Figyelj már jobban! Bunkó-förmedtem rá aztán egy vetett pillantást ejtettem rá.
-Jahj, bocsi. Nem tudtam, hogy te vagy az-magyarázkodtam, majd Justin nem mondva semmit elment mellettem.
Hmm, még most is milyen helyes gondoltam magamban. 
-Nem Nelli, neked ott van Lou. Verd ki Just a fejedből-szólt a kis hangocska
Tudtam, hogy igaza van, de Justin olyan tökéletes..
Ez a mai nap is elment. Haza fele tartok, alig várom, hogy haza érjek. De egész nap csak Justin járt a fejemben.
Fel kéne hívnom vagy írni neki. De nem merem. Mi van ha ő már végleg megutált? 
-Csak megbeszélnénk a dolgokat-hazudtam magamnak, mert tudtam úgy is belé esnék egyből újra.
Áhh, inkább hagyom. Ha majd érdeklem biztos fog keresni.


Justin szemszöge:
2 éve szét váltak útjaink Nellivel. Az ő élete teljesen más lett. Minden bejött amit akart. Munka, pasi. A TV-ből tudom, hogy barátja van, hisz ő a híres modell. Manapság minden róla szól, azonban az én életem romokban hever. Csak ő volt és csak ő lehet életem szerelme. És ma összefutottam vele. Jó nem túl kellemesen, de láthattam gyönyörű arcát és újra érezhettem illatát. Hozzám szólt, nem túl kedvesen. Konkrétan lebunkózott, ez mondjuk elég rosszul esett, ezért inkább elsétáltam. De ma egész nap csak ő járt a fejemben.Fel kéne hívnom vagy írni neki. De nem merem. Mi van ha ő már végleg megutált? 
-Csak megbeszélnénk a dolgokat-hazudtam magamnak, mert tudtam úgy is belé esnék egyből újra.
Áhh, inkább hagyom. Ha majd érdeklem biztos fog keresni. Ezzel ágyam felé vettem az irányt. Szemeimet lehunytam és csak reménykedtem benne, hogy vele álmodok.♥

5 megjegyzés: