2013. február 16., szombat

38. Fejezet |Bocsi, hogy csak most hozom, de mostanában nagyon sok dolgom volt|

Reggel elég későn ébredtem. Értitek az este kifárasztott ;)  De úgy látom Nellit is, mivel még cukin szuszogott. Gyors le is kaptam : )) Aztán, ha még emlékeztek, régebben csinált nekem reggelit^^ Hát most viszonoznom kell. Nem bírom ki. Gyors leosontam a konyhába. Megterítettem az asztalt, de mivel a főzés nem az erősségem gyors hívtam egy éttermet. 
-Halo? Nando's?
-Igen, Uram. Miben segíthetünk?
-Ételt szeretnék rendelni a Main Streetre.
-Értem és milyen ételt?
-Hát legyen mondjuk egy kis Kínai, Indiai, Hamburg+sült krumpli.....
-Sajnálom uram, de ennyi mindent nem tudunk egy vendégnek sem kiszállítani!
-Óh, igen? Biztos benne?
-Attól tartok igen. Meg miért nem tud, csak egy fajta ételt rendelni, már elnézést..
A kagylót a fülem mellett tartva értetlenkedtem, hogy mi az, hogy nem szállítanak ki nekem annyi kaját amennyit akarok. Én vagyok.... 
-Ja igen. Bocsánat elfelejtettem bemutatkozni. Justin Bieber.
-Óh elnézést Mr. Bieber. Egy fél órán belül ott lesz amit kért.
-Köszönöm-mondtam elégedett hangon majd lecsaptam a telefont.
A hírességnek legalább van jó oldala is. -Igazából mindenki azt gondolja, hogy csak jó oldala van. Sok pénz, megkapunk mindent, bárkivel összejöhetünk stb. De azt nem tudják, hogy azért a sok pénzért mennyit kell nekünk dolgozni. Gyakran van, hogy a stúdióban kell éjszakáznunk, mert olyan későn végzünk, másnap reggel meg már mehetnénk vissza. Aztán ott vannak a rajongók. Imádom őket. Komolyan. Ők a mindeneim, ha ők nem lennének nem tartanék itt, de sokszor elfelejtik, hogy szeretnék egy kis nyugalmat..-
Miután letettem a telefont, elmentem lemosakodni és valami ruhát felvenni, ugyan is egy szál boxerben vagyok :$$
25 perccel később:
Most végeztem mindennel. Épp jókor, mert amikor kipillantottam az ablakon láttam, hogy megjött a kaja. Gyors kiszaladtam érte, hogy a csengő ne hogy felkeltse Nellit.
-Jó napot! -köszöntem és nyújtottam a kezem.
-Úristen maga tényleg Justin Bieber.
-Igen-mosolyogtam mint a hülye.
A futár csaj csak bámult, épp hogy nem csöppent el a nyála.
-Sikerült meghozni a rendelést?-törtem meg a kínos csendet.
-Ja, persze. 
azzal odanyomta a kezembe.
-Köszönöm. Mennyi lesz?
-125$
Tessék, nyomtam a kezébe 150 $-t. a többi az Öné.
majd vissza mentem a házba.
Hallottam, hogy valaki fent sétál. Biztos felkelt Nelli. Úristen akkor sietnem kell. 

Nelli szemszöge:
Reggel.. Pontosabban délben keltem. Nagyon éhes voltam már. Ezért gyors felvettem valami otthoni göncöt, lófarokba kötöttem a hajam és már mentem is le. Közben rikoltoztam a lépcsőn:
-Jussy! Hol vagy?
-Itt vagyok a kertben, gyere te is ..-ordította vissza.
Több se kellett mentem a kertbe.
-Úristen-kaptam a szám elé a kezem.-Justin.
Odafutottam hozzá és megöleltem. 
-Köszönöm.
Jus kihúzta a széket is így szólt:
-Hölgyem.!
Majd leült ő is. Enni kezdtünk.
Én hangosan nyögtem, mert olyan jól esett a kaja.
-Ez a tegnapra emlékeztet.-pajzánkodott a kis hülyém.
-Jahj Justin. -Csaptam oda karjára, majd folytattam az evést.
Aztán meghallottam a csengőhangom.Gyors beszaladtam a telómért és felvettem.
-Halo?
-Halo? Nelli Williams?-kérdezte, egy mély hang.
-Igen! Miben segíthetek.
-Ed Parkson vagyok a Perfec! cégtől.
Mikor meghallottam ezt a nevet elállt a lélegzetem. Tudjátok ez egy...


Ha lesz 4-5 komi, akkor még lehet jön maaa♥

6 megjegyzés: