2013. február 11., hétfő

37. Fejezet

-Miért? Mi a baj életem?-kérdeztem ijedt hangon.
-Hát sajnos ma nem tudok menni, majd csak 1 hét múlva. Nagyon sajnálom.
-Ennyi?-kérdeztem sértődötten és sírásomat elfojtva.
-Nem!
-Még valami?-flegmáztam.
-SZERETLEK.
-én is, de most le kell tennem szia. -mondtam majd kinyomtam a készüléket.




Justin szemszöge:
-Várj, Nelli.
Hallo?
Nem igaz...-ütöttem a kormányba.
Lehet nem is volt jó ötlet ez az egész. Már nincs mit tennem, nincs vissza út. De talán így jobb lesz. 




este:
Végre megjöttem. Kikészít amikor sokáig kell vezetnem. Mindenem elzsibbadt. De Nelliért mindent.
Majd megfogtam a vörös rózsát és az ajtó felé kezdtem sétálni. Bevallom kissé izgultam, rég láttam őt. Biztos egészen elképesztő még mindig. Most már viszont nincs más előre, mint hátra. Szokás mondani. 
-Jó estét. Csomagot hoztam-szóltam be elmélyített hangon.
-Egy pillanat-hallottam édes hangját.
2 perc múlva nyílt is az ajtó.
-Úristen, bébiii♥ te itt?
-Mondtam, hogy szeretlek.
-Úgy imáádlak-és nyakamba ugrott. 
Fenekénél belekapaszkodtam majd megpörgettem. Minden kiesett a kezemből, de nem baj. Végre ölelhetem életem szerelmét.
-Annyira hiányoztál-mondtam miközben letettem.
Nem kaptam választ. Nelli még mindig szorosan ölelt és nem szólalt meg. 
-Na mi a baj édes?-toltam el finoman magamtól.
Mikor az utca fényei arcán játszottak megláttam 2 kósza könnycseppet.
-Miért sírsz, mi van?-húztam magamhoz és kezeimet vigasztalóan hátán mozgattam fel-le.
-Semmi Jus, csak nagyon imádlak. Ennyi az egész-szipogott.
-Jahj de ezért még nem kell sírni bébii. 
Ahj olyan édes vagy.-mondtam
majd fejét állánál megemelve felemeltem. Szemei csillogtak, de nem a könnyektől. Láttam bennük a boldogságot. Óvatosan közelíteni kezdtem ajkai felé. Szemeimet lehunytam.
Mikor ajkam megérintette övét azt hittem megnyílt alattunk a föld. A legcsodásabb pillanat, amit életemben éreztem. Lassan nyelveink elkezdték azt a bizonyos táncot járni. Csodás volt. . . .
Aztán pár perccel később sikerült elválnunk és elindultunk befelé.
-Ajha, milyen szép tiszta a ház-néztem körül.
-Justin-szólított csilingelő hangján.
-Igen édesem?
-Mivel nem tudtam, hogy jössz nem csináltam semmi kaját. -sütötte le szemeit.
-Édes, én nem téged kérlek vacsira-mosolyogtam rá.
-Hmm, jól hangzik-mosolyodott el.
Cuccaimat letettem kezemből, ő pedig kijött a konyhából és egymás felé közeledtünk. 
Már csak pár milliméter lehetett közöttünk, mikor csípőjénél megfogtam és magamhoz rántottam. Szemei vágyban izzottak, ahogy az enyémek is.
-Akarlak! Most!-suttogtam.
Majd megcsókoltam. Csókunk nem nevezhető lágynak, inkább szenvedélyesnek és vadnak. Nyelveink megint táncoltak. De a tánc hirtelen megszakadt, mikor megéreztem Nelli kezét Jerryn. 
-Te huncut-mondtam neki, majd felkaptam, mint a kisbabákat. 
Gondoltam, ha már rég nem láttuk egymást legyen különleges az első szex. :DDDDDD

Nelli szemszöge:
Justin a fürdőig cipelt majd megengedte a vizet a zuhanyzóban. De nem, hogy kijött volna a kis hülye, hanem ruhástul bent állt a zuhany alatt. Tökéletes haját a víz lelapította. Pólója és nadrágja a víz hatására testére feszült. Nagyon szexi látvány volt. Gondolataim elkalandoztak. 
-Na mi az édes? Bejövök?-kérdezte pimaszan.
Nem feleltem neki semmit, csak a zuhanykabin felé vettem az irányt ruhástul. Vadan beléptem, majd az ajtót bezártam. Justin vizes testét a falnak toltam és ajkait vadul csókolni kezdtem. Ő legalább ennyire fel volt tüzelve, mint én. Erőteljesen magához szorítottam testem, amin a ruhák már egyre jobban vizesedtek. 
Fél órán keresztül csak csókolóztunk meg simogattuk egymást, míg végül meg nem szólaltam:
-Justin nem bírom tovább, tégy magadévá. Rohadtul akarlak.
Erre elmosolyodott a kis édes. és válaszolt:
-Mondd mit tegyek, nem tudom.-heccelt.
-Justin, csak ahogy akarod. Vágyok rád.
-Szeretnéd, igaz?-húzta tovább az agyam.
Bedühödtem. Már nagyon vágytam szexi testének minden pontjára. Egész testem vágyban izzott. 
Pólóját szabályosan leszakítottam róla és fejét hátra hajtottam. Nyakát szívni kezdtem, ahogy csak tudtam másik kezemet pedig kockás hasán át levezettem Jerryig. 
Erre Jus nagyon beindult, mert ő is letépte rólam a pólót az összes ruhadarabbal együtt, ami rajtam volt. Ajkaimat vadan letámadta, miközben melleimet simogatta. Aztán levegő hiány miatt külön váltunk. Ő ekkor nyelvével ostromolta mellkasom ékességeit. Nagyon kívántam már, tényleg ezért nem bírtam magammal. Megfogtam fejét és egyenesen legnemesebb testrészem bejáratához vezettem. Majd szemeimet lehunyva vártam, hogy elkezdje. . . . 
Csodás volt. Justin mindig tudta, mit és hol kell tennie. Lassan közeledem a végső kiteljesedés felé.
-Ahh, Jussy mindjárt még tarts ki kérlek.-nyögtem oda neki..
Ő még jobban gyorsított ujjai és nyelve tempóján. Fél perc sem kellett elé élveztem.
Hangosan ziháltam, míg Justin feltápászkodott és meztelen testemhez szorította az övét. 
-Köszönöm-súgtam neki, miközben lágyan megcsókoltam.
Most én következtem. Nyakán apró csókokat hagytam, majd elindultam lefelé. Teste összes porcikáját bebarangoltam, míg végül Jerryvel találtam magam szemben.
-Ahh-nyögtem fel a látványtól. Úgy imádom és olyan régen láttam már.
Éreztem, ahogy Biebs elmosolyodik. 
Majd kényeztetni kezdtem. Eleinte csak lassabban, majd fokozatosan gyorsítottam a tempón. Ő apró nyögésekkel díjazta a teljesítményem. 
Aztán pár perc után éreztem, hogy háta ívbe feszül, fejemet férfiasságához szorítja és felnyög:
-Ahwwww bébii.

Felálltam, majd Jus-t a zuhany leülős részéhez vezettem és leültettem. Ölébe ültem,  szembe vele. Szemébe néztem, de nem tettem semmit. Hagytam, hogy megnyugodjon és ő kezdeményezzen.
Nem is kellett sokat várnom rá. 2 perc és vadan húzott legnemesebb testrészére. Az érzéstől hangosan felnyögtem. Rég voltunk együtt. Elég nagy, úgy hogy meg kell szokjam. De Justin annyira be volt indulva, hogy erre most nem volt tekintettel. Vadul húzogatta testemet fel-le. Az első pár perc után már én is piszkosul élveztem. Mindennek hangot is adtam. A nyögések betöltötték az egész házat és emellett Justin tovább izgatták.
-Ne édes, így  is ki vagyok-mondta magas hangon.
Tudtam mit kell tennem. Nyakát kezdtem ostromolni. 100 és 100 csókkal láttam el.
-Mondtam, hogy ne-kiáltott fel.
majd még vadabban csinálta, mint ez előtt bármikor. Ilyen vad még sosem volt. Már fájt is kicsit, de piszkosul élveztem. Justin nagyon szexi amikor fel van izgulva és kanos. . . 
Pár perc múlva egyszerre jutottunk a paradicsomba és egymásra dőlve pihentünk meg.
-Üdv itthon- mondtam neki.
Ő elmosolyodott és meztelenül magához ölelt. Jó ám így ölelkezni  :' ))


/Tudom, hogy nem rendes rész, de 1-2 komi remélem lesz/




8 megjegyzés: