2013. február 11., hétfő

36. Fejezet

-Persze kislány, de azért máskor kedvesebben is fogadhatnál.-mondta Kenny.
-Jólvan na, bocsiii-gubbasztottam le a számat.
-Semmi gond, de viszont van valami kajád? Sokat utaztam...
-Ohh Kenny, te bélpoklos. Hát, hogy a viharba ne lenne.
Ezzel átszaladtam a konyhába és gyors összeraktam neki egy tál kaját. Majd kivittem neki.
-Am, hogy-hogy jöttél?
-Csak meglátogatlak, hogy ne légy annyit egyedül.
-Szóval Justin küldött. Őt esetleg nem hoztad magaddal?-pislogtam rá nagyokat.
-Most nem tudott eljönni, de talán két hét múlva.
-Jahj Kenny, imáádlak. -majd felugrottam és megöleltem.
-De ez szigorúan titkos, Csak te meg én tudjuk és figyellek-majd két ujját előbb az ő majd az én szemem felé emelte.
-Na de most már menjünk aludni, mert elég fáradt vagyok.
A vendégszobát a lépcsőtől balra a mosdót pedig mellette találod. 
-köszii. Na menj aludni, feltalálom magam.

Ezzel felmentem és ahogy felértem már aludtam is....
-Mhm-sóhajtottam fel, majd felültem az ágyamban. 
A nap arcomat simogatta és remekül aludtam. 
Így kell kezdeni egy szombat reggelt, gondoltam magamban, majd kitápászkodtam az ágyból.
Utam a konyhába vezetett, mert elég éhes voltam.
Elővettem egy tálcát és mindenféle kaját rápakoltam, majd felegyensúlyoztam a lépcsőn. Mikor felértem a fürdőszoba ajtaja csukva volt.
-A francba. 
Majd könyökömmel próbáltam kinyitni, de be volt zárva. Aztán fejemet az ajtónak döntöttem, de ekkor hirtelen az ajtó nekem csapódott. 
-Kenny! Kaptam a fejemhez.. Te miért nem a lenti fürdőt használod?
-Ezt jobban szeretem. De nyugodtan gyere csak be, már végeztem.
-Köszi szépen, tényleg.-mondtam majd durcásan becsaptam az ajtót magam után.
Lepakoltam és a kádba forróvizet engedtem. Jól felhabosítottam majd beleültem. A kaját magam elé vettem, egy pár magazin társaságában.



~2 hét múlva
Kenny már elment és újra hétfő van. Ebben a napban semmi jó.. Reggel 8kor csörög az ébresztőm..
-Jól van, jól van, mindjárt-beszéltem hozzá, mint ha hallaná.

Csrrr, Csrr-szólt megint..
Most már elegem van, kikapcsolom azt a sz*rt. mikor ki keltem az ágyból az ébresztőt a földre rántottam, majd egy jól irányzott mozdulattal rátapostam. És visszafeküdtem..

1 órával később:
miután felkeltem nem igazán tudtam visszaaludni. Ezért bekapcsoltam a telóm, hogy még kicsit heverészek az ágyban. Ám mikor megláttam a kijelzőt elvetettem a gondolatot.
-8:58... 
Mi a szent Isten? El fogok késni, basszus. 9-re kell menjek dolgozni úgy hogy tényleg valószínű, hogy elkések.
Kipattantam az ágyból és rohantam a fürdőbe. Bekaptam a fogkefém és közbe kiszaladtam, hogy öltözzek.
Nadrág egyik szára fent, egy súrolás a fogamon. Másik szár, második súrolás. Póló harmadik. És így tovább és így tovább. 9:05-re elkészültem. Rohantam a BMV-hez. 80 km/h-val haladtam. 9:10-re be is értem.
-Elnézést uram, nem szólt a telefonom. Nagyon sajnálom. Ledolgozom ígérem-mentegetőztem a főnököm előtt. . . . 
Ma  nem annyira pörgős a nap, mert nem sok embernek van ideje kajálgatni napközben hétköznap. 
Ülök a pult mögött és csak arra gondolok, hogy ma végre viszont látom Justin.
Igen. elfelejtettem mondani, ma meglátogat és 1 hétig velem lesz. Hát nem szuper?

~Black And Yellow, Black and Yellow szólalt meg telefonom csengőhangja.
-Halo?-szóltam bele kéjes hangon.
-Szia édes, én vagyok.
-Justiiiiiin-visítottam a kagylóba.
-Sajnos mikor elmondom miért hívlak már nem fogsz ennyire örülni...


Na csajszik, tudom, hogy rövid. De ha itt lesz még 4 komcsika akkor ma kaptok egy perromantikus(perverz+romantikus) részt!!♥

6 megjegyzés:

  1. jhaj hozzad a részt még ma*-* jo hosszu legyen ;D<3

    VálaszTörlés
  2. Hahahahaha én is eszt szoktam csinálni az ébresztőmmel XD amm jo lett KÖVI

    VálaszTörlés
  3. jóóó hamaaar köviit léciii és perverz..xdd <3 :D

    VálaszTörlés
  4. Akkor nagyon gyorsan kerjuk a kovit.!!:)) amugy nagyon jo lett.;))

    VálaszTörlés