2013. február 10., vasárnap

35. Fejezet

~Nelli szemszöge:
-Justin-már vagy 20. alkalommal szólok neki, de nem kell fel még mindig.
-Justin-szóltam kicsit hangosabban.
-Menj innen, te nem is szeretsz engem-majd még nyöszörgött valamit.
-Mii? Justin kelj fel! Vízben úszol és az egész ágy is vizes-majd rázogatni kezdtem.
Hirtelen felkelt. Felült az ágyba rémülten nézett körül.
Én pedig egyből rájöttem: Rosszat álmodott a kis bébim♥ Ezért gyorsan közelebb hajoltam hozzá és amilyen szorosan csak tudtam, megöleltem.
-Nincs semmi baj, csak rosszat álmodtál-mondtam neki.
-Tényleg? Csak álom volt?
-Igen, de gyere-széttártam a karom-ide és bújj hozzám. Én majd simogatlak. Próbálj visszaaludni, még csak 4:30.
-Imáádlak-olvastam le a szájáról.
Pár perc múlva már beköltözött az ölembe. Hosszasan fészkelődött míg végül elaludt. 

Pedig muszáj neki aludni, mert holnaptól indul a munka szezon. Ő megy koncertezni, turnézgatni. Meg ilyesmik. Nekem is van munkám. 2 is. Azért kettő, mert nem akarom azt, hogy bárki is azt gondolja: Nekem csak Jus pénze kell. Mert nem így van. Szóval 2 állás: Egy pincérnői egy középosztálybeli étteremben és modellként is dolgozom. Nem hívnak olyan sok alkalommal, de már van egy pár képem  :))

Nekem már sajnos nem sikerült vissza aludnom. Eleinte még játszottam Jus bébi telóján vagy zenét hallgattam. Aztán bekapcsoltam a tvt és megnéztem a Hupikék Törpikéket : ) Imádom a meséket, tudom hogy gyerekes de ez van :DD Olyan fél hét körül untam meg mindent. Kiosontam a szobából, hogy Justint hagyjam aludni.
Lent Pattieval futottam össze. Épp ment ki a teraszra kávézni. Kiinvitált engem is. Gondoltam miért ne. Kivittünk két napozó ágyat és egy napernyőt.

-Na és miújság?kérdezte
-Hát semmi. Lassan kezdődik a munka. Bár őszintén már kicsit várom, nem szeretek sokáig tétlenkedni. És veled?
-Velem semmi, én már hozzá szoktam a munkához. De neked ugye itt van munkád? Nem?
-De-de, itt. A GameWorks nevű helyen dolgozom felszolgálóként, meg néha hívnak modellkedni.
-Ez jó. Örülök, hogy te is dolgozol. De mint tudod Justinnal fogok menni én is turnéra. És ha gondolod, nyugodtan maradhatsz itt, a házba. Csak a számlákat meg a kajádat kell intézni : ))
-Jahj köszönöm Pattie Aranyos vagy.

Aztán mind a ketten a hasunkra fordultunk és ki zenét hallgat, ki újságot olvas. 

~1 nappal később:
(reggel 10:00)
-Justin, indulnunk kell. El fogunk késni-hallottam Pattie hangját.
-Mindjárt anya, tényleg mindjárt.
Justin még az ágyban feküdt mellettem, egy szál alsóban. 
-Élet, ugye tudod, hogy én nagyon imádlak és nagyon fogsz hiányozni?
-Hát persze, hogy tudom. De legfőképp érzem és te is fogsz hiányozni, de kitartunk ugye?
-Amíg csak élünk : ))-mondtam majd legördült egy könnycsepp.
-Ne sírj bébii, nem örökre megyek el, és meg is foglak látogatni.
Nem mondtam semmit, csak odabújtam hozzá, jó szorosan megöleltem és beszívtam illatát.
-Justin Drew Bieber-Pattie hangja egyre idegesebb volt.
-Már kész vagyok-mondta még mindig egy szál alsóban.
-Nagyon imádlak, de most sajnos mennem kell. Ígérem mindennap beszélünk és írok, hívlak meg minden oké életem?
-Igen-mondtam szipogva.

Justin 5 perc alatt felöltözött én pedig pizsibe kiálltam a ház ajtajába és integettem neki.

~2-3 héttel később:
-Köszönjük, hogy itt vásárolt. Viszlát. Legyen szép napja!-mondtam
aztán ledobtam a munkaruhám. Mára végeztem és végre péntek volt. Tuti egész hétvégén csak pihenek és nem csinálok semmit.

Kb. fél órával később haza értem. Beálltam az autóval is bezártam a garázst. Igen, Justin besegített egy kicsit, de saját pénzem is benne van. Álmaim autója, egy BMV X5.
Bementem, bezártam minden lehetséges ajtót. Nem szeretek egyedül lenni, sőt félek is olyankor.
Gyors lefürödtem, megkajáltam, majd mentem is aludni mert elég fáradt voltam.


Hajnalba, zajra ébredek. Valaki babrál az ajtóval. Istenem, nee. Félek. Keresek valami jó erős tárgyat. Mi mást találnék, mint Justin Hoki ütője. Megfogtam és elindultam lefele a lépcsőn.
Az ajtó mögé álltam. Hirtelen kinyílt. Én egy jól célzott mozdulattal pedig fejen ütöttem. De mikor megláttam ki is ő valójában, megijedtem.
-Úristen, jól vagy? 

4 megjegyzés: