2013. február 9., szombat

34.fejezet

Justin szemszöge:
"Nellivel nem rég keltünk fel. Úgy döntöttem, hogy ma este elviszem vacsorázni és megkérem a kezét. :$ Rajta kívül már mindenki tudja, hogy végül e döntés mellett döntöttem.

Ma ilyen lazulós nap volt. Elmentünk kicsit plázázni, felpróbált néhány ruhát, amikben nagyon szexi volt ezért megvettem neki. Azt mondta, hogy nem kellett volna, de más is meg vette volna, ha látta volna benne. Aztán haza jöttünk, gyors játszottam egy menetet az Xboxomon, addig ő összeütött valami gyors ebédet. Mikor kész volt felkiabált:
-Édess, kész az ebéd. Húzd le magad az Xboxtól.
-Azonnal cica.-kiáltottam neki vissza.
Mikor leértem csak úgy szálltak az illatok és a kaja is nagyon jól nézett ki.
Sőt, képzeljétek még finom is volt : ))))))
-Köszönöm, az eltakarítást vállalom.
-Nincs mit, akkor is a tied lett volna, ha nem vállalod-viccelődött.
-Nagyon vicces a hölgy, ma délután-élcelődtem vele.
Aztán odajött és beleült az ölembe. Egyenesen a szemembe nézett, majd szájon csókolt. Szenvedélyes volt és nagyon tüzes. Ettől még nem indultam be, de csinált még egy dolgot: ajkaimról lejjebb csúszott és nyakamat kezdte hevesen csókolgatni és szívogatni. Ettől teljesen tűzbe jöttem.
-Mhhhm-nyögtem fel hangos mire elmosolyodott.
-Ez már nem vicces ugye?-kérdezte
Nem feleletem neki, csak felkaptam és vadult csókolni kezdtem most már én az ajkait. Felakartam vinni a szobánkba, de kapálózott a kezemben és amikor a lépcső közepénél járhattunk elestünk. Pont fölé estem. Tekintetünk pedig össze találkozott. Hosszú percekig figyeltem ajkát és gyönyörű szemét felváltva, majd megcsókoltam ajkát és elkezdtem simogatni. Kezem mindenhova eljutott. Már mind a ketten nagyon beindultunk. Lehúzta rólam a pólómat és simogatta a hasam. Meg talán lejjebb is.. :D 
-Most én jövök-nyögtem neki két csók között.
És elkezdtem le tépni róla pólóját, de ekkor hirtelen anya belépett a házba..
-Jajj, gyerekek, kaptok 2 percet hogy felálljatok és felöltözzetek-mondta nevetve.
Mi már kevésbé nevettünk, mert mind a kettőnknek elég ciki volt.
-Bocsi, súgtam Nelli fülébe.
Amikor sikerült felkelnünk anya az ajtóra mutatott. 
-A cuccok nem fognak maguktól besétálni, kérlek segítsetek. 
-Jahj, természetesen Pattie-mondta Nelli még mindig fülig vörösen.
10 perc alatt behordtuk és kipakoltuk a cuccokat.
Nelli még kicsit beszélgetett anyával, majd felment, hogy készülődjön. Elvégre 7:30 volt megbeszélve a vacsora és 6:00 volt. A csajoknak kell ennyi idő. Vagy nem? Na m1. Mikor felment, odamentem anyához, aki egyből letámadott:
-Justin, ugye szoktatok védekezni? Egyszer sem felejtették el, ugye?
-Jahj anyaa, haggyá' már.-mondtam neki.
-Fontosabb dologról akarok veled beszélni. Mint, tudod ma este kérem meg a kezét és csak... csak ... azt szeretném tudni, hogy áldásod adod-e ránk?
-Jahj persze. Látom, hogy boldogok vagytok együtt és hát akkor miért ne.
-köszi anya-nyomtam egy puszit arcára-de most már én is megyek készülődni.

1 órával később:
-Mehetünk életem?
-Igen, igen persze.-kiáltotta le a lépcső tetejéről.
Ahogy lépkedett lefele, mint ha egy angyalt láttam volna. Teljesen elképedtem, hogy mennyire gyönyörű.
-Nagyon szép vagy ma is-mondtam neki.
-Köszönöm, te is remekül festesz.
-Akkor indulhatunk?
-Hát persze-majd belém karolt.
Egész este figyeltem arra, hogy udvarias legyek. Kinyitottam az összes ajtót amin át kellett mennünk, kihúztam a széket meg ilyesmik. Mikor már a vacsi felénél jártunk, úgy gondoltam megkérdem:
-Nelli..
majd kitoltam a székem, letérdeltem elé és gyönyörűen csillogó szemeibe néztem.
-Hozzám jönnél feleségül??
vagy fél percig síri csöndbe volt, majd így szólt:
-Justin én nagyon szeretlek, de szerintem ennek még nincs itt az ideje.-mondta.
Én ekkor teljesen összetörtem. Fogtam a cuccom és elviharzottam.."

Nelli szemszöge:
-Justin, Justiiiiiin.-szólítgattam...


Na csajok, ha itt lesz 5 komi még ma, akkor kaptok még MA részt!♥

7 megjegyzés: