2013. január 29., kedd

30. Fejezet /3-4 kominak örülne a fejem/

Justin szemszög:
Köhögés közben víz kezdett folyni a szájából. Aztán amikor már sok víz kifolyt-talán az összes- gyönyörű szemei felnyitódtak. Szeme világát rám vezette és mikor megpillantott felcsillantak. Jól esett. Ebből is láttam, hogy mennyire fontos vagyok neki.
-J... j... Justin-nyögte ki nehézkesen.
-Itt vagyok kicsim nem lesz semmi baj, ígérem. Vigyázok rád.
-Köszönöm-artikulált majd végül megint elvesztette eszméletét.
-Ne csináld ezt. Kérlek ne.-ordítottam.
Erre anya is felkelt gondolom, mert valaki felfele szaladt a lépcsőn.
Mikor benyitott a szobába átlátott a fürdőig, ahol én térdeltem és ölemben Nelli feküdt.
-Itt meg mi folyik?-érdeklődött mit sem sejtve.
-Anya azonnal hívd a mentőket ordítottam rá.
-Mi van? Miért kell mentő?
-Majd később elmondom, de anya basszus hívd már azokat a kurva mentőket-ordítottam artikulátlanul. 
-Jól van, jól van. -szeppent meg anya és rohant a telóért.
Miután sikeresen tárcsázta a számot vissza jött hozzánk. 
-Azonnal itt lesznek-s letérdelt ő is mellénk.
-Tarts ki szerelmem, simogattam a feje búbját és imádkoztam.
Közben magamban dúdoltam: "I close my eyes and I can see a brighter day
I close my eyes and pray. I close my eyes and I can see a better day" (Lecsukom a szemem és naposabb napot látok. Lecsukom a szemem és imádkozom. Lecsukom a szemem és egy jobb napot látok)
Már hallom a szirénát, fejem Nelli mellkasára hajtom. De bár ne tettem volna.
Rohadtul kétségbe estem. Úgy éreztem nem dobog a szíve. Ekkor beléptek a mentők és felemelték a kezeim közül. Nem akartam elengedni. Kiabáltam torkom szakadtából:
-Ne, ne vigyék el. Kéreeem. : (
Anya odajött mellém, szorosan átkarolt és nyugtatott.
- Nem lesz semmi baj kicsim, minden rendbe fog jönni.
-Nem anya, nem fog. Az én hibám, hogy itt hagytam. Bár ne tettem volna.


Reggel 6:00
A kórházban dekkolunk már vagy 3-4 órája de még semmi. Nem mondanak semmit és egyre idegesebb vagyok...

Egy 10 perccel később nyílik az ajtó, az orvos jön lehajtott fejjel felénk:
-Mr. Bieber?-kérdezte
-Igen-feleltem idegesen. De mondja már mi van vele.
-Mélységesen sajnálom, de mi...

8 megjegyzés:

  1. Pont jokkor hagytad abba :)) fuuu suess a kövivel imádom!! :))

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó !!! siess !! kérlek !!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó:)) Gyorsan siess a kövivel "v" :))

    VálaszTörlés
  4. Szijjja nemrég találtam rá a blogodra és 1és fél napig nem tudtam le tenni a telóm nagyon jó a blogod és már nagyon várom a köviit:-)

    VálaszTörlés
  5. siess!!!!!!!!!nagyon jó

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mindenkinek. Az új rész most készül. Legyetek figyelmesek♥

    VálaszTörlés