2013. január 7., hétfő

25. fejezet |4 komi és új|

Iza szemszöge:
Lassúztak és közben smároltak. Mikor megláttam, majd ki esett a szemem. Rögtön odafutottam. Ekkor Nellin megéreztem a pia szagát és a szemei is elég furcsán álltak. Ekkor leesett minden. Matt leitta és valamit még tett is az italába. Hogy mekkora egy...
-Te mégis mit képzelsz magadról?-fakadtam ki Matthew szemébe nézve.
-Mit képzelnék? Táncolok a csajommal.-mondta pimasz mosollyal az arcán.
-De neki van barátja. Ő már nem a tied. Fogd fel.-mondtam egyre idegesebben.
-Ki? az a kis Justin? De hát az egy lány... - és az arcomba röhögött.
Én erre annyira ideges lettem. Megfogtam Nellit és minél hamarabb elakartam őt onnan vinni, de ekkor Matt és megfogta. Ketten két irányba rángattuk.
-Soha többé nem nyúlhatsz hozzá, megértetted?-sikítottam el neki
-Majd meglátjuk.. mondta
Ekkor pofon akartam vágni, de mivel túl messze volt így 'csak' annyira méltattam, hogy szembe köptem. Ő ekkor odakapott a szeméhez, én meg kapva az alkalmon, elhúztam Nellit. Aztán nehogy vissza vegye tőlem, még tökön is rúgtam. Húztam magam után a már tudatánál sem lévő Nellit és szaladtam Adamhez. Ő sem volt magánál.
-Király-dünnyögtem magamban.
Aztán valahogy kihurcoltam őket a klubból és beszálltunk a legelső taxiba.
-Hova vigyem önöket?-kérdezte a sofőr.
-Mellrose place 25/a-nyögtem be fáradtan a címet
Ez a klubtól kb 10 percre volt. Hamar odaértünk. Szóltam a sofőrnek, hogy lesz még 1 fuvar, szóval ne hagyjon itt. Aztán gyorsan Adamet betámogattam a házba és anyukája kezei közé adtam. Gyors elhadartam az anyukájának, hogy sok ivott. Ő vette a lapot és bevitte. Én vissza siettem a kocsihoz. Nelli egyre rosszabbul nézett ki.
-Main street 85-nyögtem oda a sofőrnek.
Ez az út kicsit hosszabb volt, 25 perc. Mikor hazaértünk a fiúk már otthon voltak. Én próbáltam betámogatni Nellit.
Justin szemszöge:
-Hé, tesó megjöttek a csajok. Gyere lepjük meg őket-löktem oda Ryannek.
-Oké-mondta, mély búgó hangon.
Mikor az előszobába értünk a szerelmem összeesett. Én nagyon megijedtem.. Azt sem tudtam mi történt vagy mi ez az egész. A földre esett, mert Iza már nem bírta tovább tartani. A szája elkezdett habzani. Odahajoltam a földön fekvő testre. A szemei fel voltak akadva. 
-Jézusom, mi történt?-kérdeztem bőgve
-Hááát..
-Iza haladj már, rohadtul nem érdekel a rizsa. A lényeget mondd.
-A klubban találkoztunk az exeinkkel és az ő exe leitatta és szerintem be is drogozta őt.. hogy.. ő tudod...
-megdugja-kiáltott közbe ryan. Próbált vicces lenni
-Ne, haver. Ez most nem az az idő. szóltam rá idegesen
Akkor induljunk a kórházba-kiáltottam fel.
Nelli magatehetetlenül, habzó szájjal feküdt a padlón. Élettelen testét megemeltem és kocsi felé vittem volna..
De anya a barátnőinél van, elvitte a range rovert az én kocsim meg a tisztítóba. 
-Óh, a fa*om-kiáltottam el magam. Nincs itthon autó, de a kórház messze van..
-Most mi lesz?-hallottam Iza aggódó hangját..

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszönöm. A következő hétvégén tudom csak feltenni. De addig ígérem ki gondolok valami nagyon izgit : ))

      Törlés
  2. Nagyon jó kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Jó lett, siess! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez barmi jó lett :"DD Főleg amikor Justin megszólalt hogy a fa**om-:"DD..Nagyon jó kövit!! :)"v"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Szerintetek nem sok, ha néha káromkodik? Nem szeretném, ha valaki így elítélni engem is meg őt is emiatt!

      Törlés
    2. Szerintem nem..Meg nem is káromkodik olyan sokat..és ha valaki elítél emiatt..akkor hülye ha őt akkor meg főleg :DD de kell bele izgalom és szerintem ez a rész sem lett volna olyan éllethü ha nem káromkodott volna.Mert a normális emberek egy ilyen szituáció után nehezen állják meg hogy nem káromkodnak...Szerintem így jó.. :) "v"

      Törlés