2013. január 7., hétfő

24. fejezet | a gyorsaságomért, megérdemelnék most 4 komit? :$ |

Nelli szemszöge:
Nem hiszitek el, de ott volt mind kettőnk exe. Még amikor velük jártunk akkor sokat lógtunk együtt, 4-be, mert ők is lb-k voltak meg mi is : ) Gyorsan mi is odamentünk a tömegbe, így mi is körben álltunk. A fiúk nagyon jól nyomták. Jól mozogtak.. És hát Matthew az exem, elég jól nézett ki. Tudom, hogy nem szabadna ilyet mondjak,mert Jussal vagyok,  de ami tény az tény. :$ Miután vége lett a zenének és a fiúk abba hagyták 
Matthew
táncolást a tömeg szétoszlott, mi pedig odamentünk a fiúkhoz.
-Sziasztok-köszöntünk egyszerre Izával.
A srácok hátra néztek és amint megláttak elmosolyodtak.
-Halii csajok. Kértek valamit?-nyomtak 1-1 puszit az arcunkra.
Mi pedig, hát, hogy mondhattunk volna nemet, elfogadtunk egy üdítőt.
Adam és Matt, hamar meghozták a piákat, amiket mi sorra magunkba is töltöttünk.
-És hogy vagytok, mi szél hozott erre benneteket?-kérdezte mosollyal az arcán Adam.
-Épp csajos napot tartunk, mert rég találkoztunk-hadarta el Izus, miközben rám kacsintott. 
-Ja, igen..igen..-mondtam kevéssel ezután. Forgott velem a világ, lehet nem kellett volna meginni az összes piát.
Iza szemszöge:
Én úgy örültem Adamnak, mert bár igaz hogy már nem járunk ettől még tök jó barátságban tudtunk maradni, ami klassz.
Adam
-És mizu veled?-kérdeztem mosolyogva Adtől.(Edtől)
-Áhh, semmi sok, kivagyok. Csomót melózok. És veled? Mesélj magadról csajszi-mondta unott hangon, de csillogó szemekkel.
-Hát nem rég rám talált a szerelem.... Először a szakításunk óta...
-Huhaa, akkor jó sokáig vártál édes-mondta röhögve : )
-Így jött ki és ne hívj így : )-mosolyogtam vissza
-Na nyugi, nem kell így felkapni a vizet. Ki a szerencsés? : )
-Ryan.... Ryan Butler. Esetleg ismered? 
-Nem, de szerintem nem is akarom kincsem...
-Adam, mondtam már valamit. De amúgy miért nem?
-Elvette előlem a legszebb lányt a világon...-mondta lesütött szemekkel
-Óhh, istenem Ad..
Tudtam, hogy csak a pia beszél belőle. Róla egyébként tudni kell, hogy nagyon ritkán iszik de ha előfordul akkor nagyon keményen nyomja. Mint pl most. Úgy döntöttem hazaviszem, még mi előtt valami baja lenne vagy bármi más. Ő is megtenné értem. Gyors szaladtam volna Nellihez, de ekkor megláttam őt és Mattet a táncparketten, amint....

6 megjegyzés: