2013. január 6., vasárnap

23.Fejezet |3 komi és új|


A szobában megláttam a legjobb barátnőmet, Izát és az új barátját, Ryan Butlert. Annyira örültem, mert már olyan régen láttam és úgy hiányzott. Videó játékoztak 3-man: Jus, Iza, Ryan. Mikor felértem résnyire nyitva volt az ajtó, így én láttam őket, de ők nem vettek észre. Jus tudja, hogy Iza a legjobb barátnőm, de Ryan nem tudja az összefüggéseket. Így hát álltam az ajtóban, majd egy kis idő múlva megköszörültem a torkomat:

-Khm, khm..-próbáltam komolynak és sértődöttnek tűnni.
De amikor észrevettek, mindhárman felnéztek és Iza odafutott hozzám. Mivel ő magasabb és valamivel erősebb volt mint én ezért felkapott. Én csak ölelgettem és sikítoztam. Aztán amikor elengedett akkor ugráltunk együtt, egymás kezét szorítva mint a hülye gyerekek.
-Imádlaak-mondtam sírva, az örömtől
-Én is, és már úgy hiányoztál.
Aztán Jussy megköszörülte a torkát. Ekkor odafutottam hozzá és beleültem az ölébe majd forró csókot nyomtam ajkaira. Most meg Ry köszörülte meg a torkát. Hát a fenébe egy perc nyugtom sincs: ) De Jus csak tovább csókolt. Ott mindenki előtt. Már félig el voltunk dőlve a földön, de csak csókolt és csókolt. Aztán Ry megszólalt:
-Hé, tesó. Nehogy már itt megdugd nyomban.
Ezen mindenki elkezdett röhögni, nekem egy kissé kínos volt.
A csókolózást befejeztük és én illedelmesen odanyújtottam a kezemet Ryannak. Próbáltam bemutatkozni, de ő egyből magához ölelt majd mély hangján mormogta:
-Igen, tudom-tudom. Te vagy Nelli Williams. Justin folyton csak rólad beszél.
Én a háta mögött, csak néztem egy nagyot, majd elmosolyodtam.
-Te pedig a hírhedt Ryan Butler, aki elrabolta a B.F.F.-em szívét.
Majd Ry kiengedett az ölelésből. Én még odahajoltam füléhez és belesúgtam:
-Hidd el én is sokat tudok rólad-kacsintani próbáltam, de nem jött össze és ezen megint mindenki röhögött.
A röhögés utáni csöndet Ryan törte meg. Nagyon sokat beszél és viccelődik.
-Áhhá akkor már értem mi volt ez az előbbi csaj támadás. Máskor légyszi bújjatok el, ha ez következne.
Pl.: most, mert ti még nem tudjátok, de az ünnepeket itt töltjük. EGYÜTT-hangsúlyozta ki.
Én ekkor Izára pillantottam és egymás felé szaladtunk. Megint elkezdtünk ugrálni, egymás kezét fogva és sikoltoztunk. Ryan és Jus csak néztek, mint hal a szatyorban aztán abbahagytuk.
-Na Iza, akkor gyere. Most már kipakolhatunk-mosolygott.
-Áhhá, szóval ezért nem mondtad el, hol fogunk lakni-adott egy csókot Ryan szájára Iza, szemöldöke húzogatása közben.
-Az emeleten is aludhattok, meg a földszinten is válasszatok-hagyták el, Jus ajkait a szavak.
-Attól függ, hogy milyen hangosan... -akarta mondani Ryan de Jus belebokszolt a vállába, mert egyből leesett neki a dolog.
Nekünk lányoknak csak később, de amikor leesett akkor felnyögtünk egyszerre:
-Ahj, Ryan. Te kis perverz. :DD
Ezek után elmentek kipakolni a többiek mi pedig kettesben maradtunk Jussal.


Jussy szemszög:
Miután Ryanék kimentek, elkezdtem összeszedni a játékot a földről, mert nem igazán szeretem ha kupi van a szobámba. Mikor végeztem a pakolással, láttam hogy a Nellike ledőlt az ágyra és becsukta a szemét. Gondoltam pihen. De nem amikor én is itt vagyok. Csendben kulcsra zártam az ajtót, majd oda osontam az ágyamhoz és hirtelen ráugrottam. Az akció olyan jól sikerült, hogy az ágy leszakadt. Erre mind a ketten hangosan felröhögtünk. Majd maradtunk az ágyon és én felkúsztam szájáig. A testünk egymáson volt, már semmi sem fért volna el közöttünk. Ajakit célba vettem és lágyan mégis szenvedélyesen csókolni kezdtem. Mikor levegőnk elfogyott elkezdtem beszélni:
-Köszönöm a reggelit, nagyon fincsi volt. Majd meghálálom.. itt elkezdtem megemelni a szemöldököm és elmosolyodtam : )
-De mi van ha Izáék a mellettünk lévő szobát választják?-kérdezte aggódva a ki cuki.
-Nyugi, majd halkan csináljuk, bár nem hiszem, hogy ők aludni fognak este.
Itt mindketten elvigyorodtunk, majd újabb csókcsatába kezdtünk, mely kb 10 percig tartott.
Ezek után lementünk a nappaliba, ahol már mindenki ránk várt. Megbeszéltük, hogy mivel rég láttuk egymást külön elmegyünk este szórakozni. Külön a csajok és külön a pasik. Így is tettünk. Már este 7 volt. Így hát megvacsiztunk és utána készülődtünk is.


A fiúk rohadt szexik voltak. Egyből Iza Ryanhez én meg Justinhoz mentem. Megcsókoltunk őket és amikor eljöttünk tőlük, kicsit ráztuk magunkat. Mivel nekünk több idő kell így ők nem láttak minket kiöltözve.
Izával elindultunk olyan 20:30 fele egy közeli kis kávézóba. Kértünk 1-1 cappucinót és megbeszéltük az élet dolgait, meg hogy mi történt velünk amíg nem találkoztunk. Ő végig Ryanről áradozott én meg Jussyról. Aztán megkérdeztem, tőle, hogy megtörtént-e már köztük az a dolog. Kicsit félénken de végül kinyögte: Igen. Majd visszakérdezett. Mondtam, hogy ja köztünk is. Aztán erről beszéltünk. Mondta, hogy milyen jó Ryan az ágyban. :D 
Iza, Nelli
-Hát még Jus-legyintettem a kezemmel.
Mikor megittuk az italt, fizettünk majd távoztunk egy klubba. Elvégre bulizni mentünk. Kb 10 perc után oda is értünk egy jó kis klubbhoz. Bementünk és beálltunk táncolni a tömegbe. Tök jól elvoltunk, aztán észre vettük, hogy az emberek egy kört alakítanak és két ember bohóckodik és táncol középen. Na szerintetek ki lehetett az?


6 megjegyzés:

  1. Jó lett :"DD bár a képet Selenáról meg a másik csajról nem értettem.. :) de azért jó volt :"DD "v"

    VálaszTörlés
  2. Dzsennii: köszönöm.
    Vivi: Hát úgy döntöttem, hogy a főszereplő Selena lesz, mert ugye Justinnak a hosszú barna hajú csajok jönnek be. Az előző főszereplőnek is hosszú barna haja volt, de ha pl. képpel szeretném illusztrálni az esetet akkor könnyebben találok kettőjükről : )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett imádom :D *-* siess a kövivel !!:)

    VálaszTörlés
  4. Oké, akkor most kivételesen gyorsan teszem, mert szerintem jó rész lett :)

    VálaszTörlés