2013. január 2., szerda

22. fejezet |3 komi és new|


A tojás
Justiné
Pattie karkötője
Juju elő ajándéka
Jazzy játéka
Jaxoné
Reggel valamiért hamar keltem. Justin még édesen aludt. Gyorsan felöltöztem egy egyszerű ruhába, ami meleg volt. Mert hát azért csak Kanadában vagyunk. Aztán kikukucskáltam az ablakon. Képzeljétek leesett a hó : ) Imádom a havat. Gyors leszaladtam a lépcsőn, hogy össze üssek valami reggelit. Még csak reggel 7:30 volt ezért senki sem volt ébren. Csöndben kerestem a megfelelő edényeket. Úgy döntöttem gofrit sütök a többieknek. Azt mindenki szereti és nem is nagyon lehet elrontani. Így hát neki láttam. Tudni kell rólam, hogy nem vagyok valami nagy szakács. Csak nagy ritkán csinálok valamit de akkor sem nagy dolgot. Miközben sütögettem gondolkoztam kinek mit vegyek karira. Semmi ötletem nem volt pedig már csak egy nap volt hátra. Ráadásul a kicsik, Jeremy és Erin is átjönnek majd. Szóval előttük sem állhatok üres kézzel.Megvan. Justin ajándékaa. Remélem sikerül mindent összehoznom és meg tudom csinálni. Kicsit csúszni fog, de addig kap valami apróságot. Pattie-nek szerintem egy karkötő lesz az ajándéka, kis bíbor színű gyöngyökkel. Így elegáns és csak is lesz egyben. De a többiek ajándékában Pattie segítségét kell kérnem. Ő ismeri őket, biztosan segít majd. Mire mindent kitaláltam meg is csináltam olyan 25-30 szelet gofrit. Gyors egymásra rakosgattam őket, lecsorgattam Justinét csokival, Pattiét pedig juhar sziruppal és tejszínhabot fújtam rájuk. Tök jól néztek ki. Ránéztem az órára. 8:05. Ez gyorsan ment, még senki sincs ébren. Csinálok mellé valami mást is. Egy kis sósat, mert nem biztos hogy ez a pár szelet elég lesz nekik. Sütök 3-4 tükörtojást egy kis baconnal. Mellé zöldségeket teszek majd. Könnyű, de nagyon mutatós étel. Mindennel kész voltam, épp terítettem amikor nyílt Pattie szobájának ajtaja. -Szia. Hogy aludtál?-köszöntöttem széles mosollyal -Hát te?-kérdezte meglepődve, de nevetve -Justinnak sikerül egy ilyen aranyos lányt összeszednie? -Csak korán keltem, aztán gondoltam összeütök nektek valamit : ) -Nagyon aranyos vagy. Végre egyszer nem én csináltam a reggelit-viccelődött Pattie. -Ha tudnád mennyit küszködtem vele-próbáltam fokozni a poént, sikeresen. Mindketten nevettük. Majd leült Pattie az asztalhoz és enni kezdett. -Nem várjuk meg Just?-kérdeztem riadt tekintettel -Ha nem korán kell, akkor csak dél körül várható-küldött egy mosolyt, majd folytatta az evést. Immáron én is csatlakoztam hozzá. Evés közben beszélgettünk elvoltunk. Majd egyszer csak megkérdeztem, hogy tudna-e segíteni nekem a karácsonyi ajándékok beszerzésében. Ő persze igent mondott, aranyos volt. Nagyon bírom. kb 10:00-kor megreggeliztünk és kész voltunk mindennel. Megbeszéltük, hogy akkor elmegyünk vásárolni. Én gyors felvettem valami kényelmes, meleg göncöt. Az asztalról elpakoltunk, már csak Jus kajája volt ott. Az asztal közepére tettem egy papírt és ezt írtam rá: "A legtökéletesebbnek, szeretettel.♥ Ui: Pattivel elmentünk vásárolni, majd jövünk. Csók" Mikor kiléptünk az ajtón megcsapott a hideg, kanadai levegő. Szorosan Pattiebe karoltam. Autóval mentünk, majd sok csomagunk lesz és a csúszós úton nehéz egyensúlyozni velük. Egy hatalmas plázába vitt Pattie. Ott aztán volt minden. A nap folyamán elmondtam mit tervezek Justinnak. Azt mondta, szerinte jó ötlet. De mivel csak kicsit később tudom megmutatni, mint karácsony vegyek neki egy kisebb ajándékot. Így is lett. Mivel imádja az édességet vettem neki egy hatalmas csomag M&M-s cukorkát. Jazzy-nek egy kis barbie baba házat vettünk, ami mindennel fel van szerelve, Jaxonak pedig egy pókemberes trambulint. Már olyan du. fél 2 lehetett amikor mindennel végeztünk. Beültünk kajálni valahova. Mikor ezzel is végeztünk mondtam Pattienek, hogy elugrok WC-re várjon meg. Ehelyett elmentem gyors az ékszereshez és megvettem a neki szánt karkötőt. Remélem örülni fog neki : ) Mikor haza értünk, nevetést és egy női hangot hallottunk. Egy perc alatt megevett a méreg. Indultam fel a lépcsőn. Biztos voltam benne, hogy megint Jasmine van itt. Mikor benyitottam a szobába elállt a lélegzetem.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blog, most találtam rá és persze rögtön el s olvastam az összes fejezetet, amiről lemaradtam. Én még nem írtam, de sok ilyen történetet olvastam már,és nem piszkálásból, csak segítő jelleggel szeretnék egy tanácsot adni. :) Szerintem ne keverjétek bele annyit Jasmine-t. Ez azért nem jó, mert egy idő után az olvasók megunják ezt. Amiből több kéne azok a részletes leírások és a romantikus "esti jelenetek". :D Higgyétek el azt várja mindenki! ;)

    VálaszTörlés
  2. Névtelen: Köszönöm szépen a tanácsokat és a kedves szavakat egyaránt. 1) A Jasmine-s részek azért lettek benne, mert úgy gondoltam kéne valami konfliktus is a történetbe, mert úgy izgalmasabb, de jobb nem jutott eszembe. Ha esetleg ezzel kapcsolatban van valami ötleted kérlek írd meg. 2)Az esti jeleneteket azért félek leírni, mert sok a kiskorú. De mindenképpen köszönöm a kommentárodat és pozitívan vettem

    Vicka: Köszönöm, még 1 komi és utána írom is : )

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik a blog.Rengeteg Justinos blogot olvastam már..De egyértelmü hogy mind közül ez a legjobb.Am szerintem is a Jasmines dolgok unalmassá válhatnak egy idő után( most még nem az és én szerintem tök jó hogy vannak benne viták is.Mert egy csomó blogban nincsenek és ezáltal nem lessz olyan jó :D )Am szerintem most egy kicsit kivehetnéd a sztoriból Jazmint és berakhatnád Selenát..mert most úgy is egy csomó mindenki foglalkozik velük,és a kapcsolatukkal. De bárhogy is irod tovább szerintem úgy is jó lessz :) És csak igy tovább nagyon ügyi vagy. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen nagyon aranyos vagy és jól esett amit írtál : ) És a segítséget is köszönöm. Igyekszem izgalmassá tenni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivesen..örülök ha segíthettem :) (am a nevem Vivii :D<3 és szerintem majd még jó sok szép dolgot irok ide :DD és majd a leveleim végére "v":) teszek és akkor tudod hogy én voltam xd :DD Már nagyon várom az új részt :))

      Törlés
  5. Remélem minél hamarabb lesz új rész:)

    VálaszTörlés
  6. Rendben Vivi, köszönöm a komikat előre is : )
    Kitti: Délután érkezik az új rész : )

    VálaszTörlés