2012. december 9., vasárnap

Sziasztok! Tündii írt nektek egy részt :) Ha lesz 3-4 komi akkor marad!(Helyes írást most nem tudom javítani, mert szarakszik a gép, de amint jó lesz javítok)♥

 de végül ki szedte belőlem ... És el mondtam neki ,hogy bevillant egy kép mikor egy lánnyal volt a supra boltban miközbe eszt meséltem neki ujjab kép villant be de ez egy kicsit homályosvolt és nem tudtam tisztán ki venni h valójában ki is ragadta meg a kezem.Eközbe nagyi és Pai is be jött a szobába Papi egy nagy plüs macit hozott magával én egyszerre meg kérdeztem hogy ezt meg kitől kapom és mami azt válaszolta szüleid küldik.én erre már tudnak róla ?mami: igen tudnak és nagyon agódnak érted édesapád még azt is mondta a telefonba hogy mióta mon vagy mindig történik veled valami baleset .Ezen csak nevettem .este olyan 8 óra lehetet mikor negyiék el indultak haza mikor Justinnal bucsuztunk el meg kérdezte tőlem h benn maradjon e éjszakára .-én erre csak azt válaszoltam ha az orvosok meg engedi akkor persze .Végül az orvos bele egyezett .mindketten örültünk neki persze nem aludhatunk egy ágyba de mindketőnek jó estett h egymás közelében vagyunk .Mikor felkeltem hirtelen minden bee villant Justinnal kepcsolatban h mi történt h ösze vesztünk . Reggel nagyiék kb 8 kor már ott voltak rögtön el is mondtam enkik a hírt meg persze Justinnak .nagyi egyszerre szolt az orvosnak .És mikor be jött az orvos csak anyit mondott gratulálok nagyon gyorssan gyógyulsz .Nagyon büszke voltam magamra .Mami fel ajálotta hogy ha már visza tért az emlékezetem beszéljek egy kicsit Jujuval Így is lett .meg beszéltük h a dolgokat minden jóra fordul még az nap haza mehettem .Justinnal egész nap együt voltunk tévéztünt és térsasoztunk egésszen késő estig mikor le feküdtünk kb 11 óra körül járhatott egész éljel ölelkezve aludtunk .Annyira jól esett Justin ölelése. reggel olyan fél 9 körül kelhettünk meg reggeliztünk és el keztük meg tervezni a napunkat .Amikor csörög Juju telefonja hát nem Jasmine volt justin ki hangosított tefonba mondta meg Jasminnak h haggya őt békén van számára sokkal fontossab ember mint ő és le tette a telefon nem tellet bele fél óra megin csörgött a telefon Justin édesannya volt .Hogy hogy vagyunk jól vagyunk visza tért e az emlékezetem Justin el mondta neki hogy nagyon jól vagyunk és h vissza jött az emlékezetem .Végül meg tudtuk tervezni a napunkat .Így hát el mentünk a Parkba kicsit sétálni nah és kivel találkoztunk nagy meglepődésemre

5 megjegyzés:

  1. Szerintem jó és érdekessen fejezte be a végét .

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó szerintem persze te jobban irsz de hát még kezdő szerintem Tarsd meg. Jah és hamar kövi

    VálaszTörlés
  3. Jó volt ez a rèsz grat Tündi..
    Csak egy baj van,Nelli nem kórhàzban volt hanem otthon,és a papàja gyógyszert is hozott,és azt nem említeted meg,de nem baj
    El nèzzük:)
    ~klauu VOLTAM!!
    <3

    VálaszTörlés
  4. Jó volt ez a rèsz,de próbàlj meg jobban fogalmazni,és ne ilyen tömören,irj...
    Klau nekem jobban tetszik!
    De Ezt NE vedd bàntàsnak!
    ~klau igy tovàbb:-
    Brigi voltam:))))

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenkiek és a kritikákból csak atnul az ember rég írtam igy hiszen az újság írást már kb 1 éve abbahagytam és így már nem ennyira fogalmazok valami jól

    VálaszTörlés