2012. december 14., péntek

19.fejezet(~klauu+wiwushh) 5 komi és új


 *Justin ki sétált az erkély ajtón* 
-Hééé ti hová mentek?
Az a rengetek lány,gyönyörű mosollyal arcukon kiabált egyszerre:
- Justin!Justin! 
Lehetett hallani hangjukon,a boldogságot,és a reményeket*
-Énekelj,Justin! Légyszii!! 
Én közbe szóltam,hogy:
-Csajok Jus nem tud magyarul,elmondjátok neki angolul,vagy tegyem meg én?
Egyik lány beüvöltötte: Sing, Justin. Please!! 
-Ok! *válaszolta Jus* As long as you love me?
-Yeeeeeah!! 
*Üvöltötte a tömeg.Már nagyon sok lány volt*
Justin 4-5 számot el énekelt. A szerencsések kaptakautógrammot is meg képet is. Sötét volt,*de volt szerencsére volt világás az utcán
*22:20-körül végeztünk körülbelül..
-Justin te egy angyal,vagy!
-Akkor,ha én angyal,vagyok akkor te mi vagy,életem?
-Őh... nem tudom-Hercegnő?!
-De csak Jazzy után<3
-Pontosan..
Justin megfogta a derekamat,és megcsókólt. Nagyon jó volt. Olyan rosszak voltak ezek az utolsó napok,De VÉGE!!
Itt van Justin! És szeretem<333
Justin lassan,huzzott az ágy felé.Finom, mézédes csókokkal láttuk el egymás testének összes apró részletét. Negyed órával később már semmi nem választott el bennünket egymástól. Testünk ádámkosztünbe öltözött és közeledett egymáshoz...
Igen, megtörtént a legszebb dolog,ami két ember között történhet. Az aktus után szorosan összebújtunk a takaró alatt :) Még meztelenek voltunk. Jus mellkasára hajtottam fejemet. Ő ujjhegyeinek végével simogatta kezemet, melytől teljesen kirázott a hideg. Közben halkan beszélgettünk a történtekről és megosztottuk, hogy mennyire imádjuk a másik. Sőt, még azt is megfogadtuk, hogy bármi is legyen: Megbeszéljük és nem kiabálunk egymásra meg semmi túlzás.
Ezeket a szavakat az én ajkaim hagyták el. Ezek után Jus nevetni kezdett :)
-Min nevetsz, cukika? -kérdeztem mosolyra húzva számat
-Hát pl. nem pakolunk rögtön össze és nem megyünk más fiúhoz :) Khm, khm-köszörülte meg torkát, de még mindig nevetett :)
-Te pedig nem üllsz fel a gépre, te huncut :)
5 perces csönd után, mindketten álomba merültünk. Reggel, Justin telefonjára ébredtünk..Csrrrr....
-Hallo? *Juju szolt bele,full álmos hangon*
Csak annyit hallottam,hogy:
-Nem....most? miért? De ne..? Jó.. de nem szívesen...Jössz nekem eggyel...!De csak 1hét!Oks szia!Akkor 20p..
Én úgy csináltam,mintha aludtam volna...
-Nelli,tudom hogy nem alszol..szívem.
-Ahjj lebuktam*széles mosollyal fogadtam,kedvesemet*
-Nelli,elkell mennem 1 hétre,sajnálom Scoo hívott! És nem jöhetsz velem...:(
-Nee* a mosolyom hamar le hervadt a számról*
-Sajnálom....-*Nagyot sóhajtottam*  
-1.hét? Biztos!?
-Igen,biztos!
-Most mennem kell...
-Jó,életem de minden nap felhívsz! És nem nézel más lányokra,okéé??
-Hülyéskedsz,egy ilyen szépséget nem minden hol lehet találni...Megaztán a tegnap este után nem is kell :)
*Közbe kaptam,egy ""búcsúcsókot""
-Szeretlek...<3
-Én is:) <3
Már Justin felkellt és ahogy ezeket megbeszéltük,elkészült..
Sziia! *És megfogta a böröndjét és kihúzta az ajtómon*
Fel keltem,de nem voltam valami boldog.A tegnap olyan gyönyörű volt,nem lehet szavakba foglalni,és nézd meg ma meg el kell mennie...De nem baj,remélem tényleg vissza tér hozzám 1.hét múlva..<3 Szeretem,őt 1.-hét hamar elmegy****
2.-NAPPAL KÉSŐBB****


Halló? *Szóltam bele a telefonomba* - a nagy pakolás közepette        
Sziia!! Lizi vagyok na??
*Mindent el mondtam Lizinek..
*Fellkeltem,és le mentem a konyhába,és ami ott fogadott.. 
-Justin! -Szaladtam oda.
Forró csókót kaptam,tőle és azt mondta,hogy pakoljak indulás Kanadába!!A családhoz!! ...Nagyon boldog voltam pik.pak be pakoltam,és indultunk is. De előtte persze mamától,és papitól elbúcsúztam...Jus magán gépével,mentünk:))))               

5 megjegyzés:

  1. ez nagyon tetszett.<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó imádom!!!:D
    várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, de sajnos még nem érkezett elég komi, így nem tudom másnak is tetszik-e vagy csak nektek : | De amint meglesz akkor írjuk. : ' ) wiwushh

    VálaszTörlés
  4. KÖVIT KÖVIT ... :) ♥

    VálaszTörlés