2012. december 29., szombat

21. Fejezet(Perverz rész) Csak saját felelőségre!

Gyaloglás közben csak arra tudtam gondolni, ha mi van ha túl lőttem a célon azzal, hogy belenéztem a telefonjába? Lehet nem kellett volna. Istenem annyira hiányzik, nem bírom ki nélküle. És annyira rossz arra gondolni, hogy most megbántottam. De az is ott motoszkált a fejembe, hogy viszont neki meg nem kellett volna azt a jelzőt használnia rám. Mindegy haza érek és addigra kitisztult a fejem és akkor le tudunk ülni és meg tudjuk beszélni....
Odaértem. A kapunk sikeresen beengedtek a biztonsági őrök, akik védték a házat az őrült rajongók elől. Eleinte engem sem akartam beengedni, ezért csengetni kellett a kapu telefonon és akkor mondta Pattie, hogy engem beengedhetnek. Mikor beléptem a házba ámulat fogott el. Hatalmas, gyönyörű, tágas ház. És milyen designes volt. Nagyon jól berendezték.  Gyors eszmefuttatásom közben arra lettem figyelmes, hogy egy mosolygós hang beszél hozzám és egy meleg kéz érinti bőrömet. Hisz ez Pattie Malette. Úristen. 
-Nyugii, Nyugiii. -mondogattam magamnak :)
-Sziiia, Pattie vagyok! Justin anyukája. Gyere beljebb és pakolj le nyugodtan.-mondta Pattie kedvesen.
-Köszönöm szépen. És azt is, hogy meghívtak az önök házába.-bénáztam kicsit, nem tudtam hogy tegezzem őket vagy ne, vagy most mi legyen.
Pattie elnevette magát és így szólt:
-Jahj, nyugodtan tegezz mindenkit. Mi itt a barátaid leszünk nem idegenek.
-Köszönöm szépen.:$ Megölelhetlek?-kérdeztem félénken.
Pattie kicsit fintorgott, nem tudtam miért. :|
-Persze, csak előbb javaslom, hogy menj, tusolj le, mert csurom víz vagy.-ejtette ki a szavakat lágy, kedves hangján.
Úristen erről megfeledkeztem. Rohantam a fürdő felé. Megnyitottam a csapot, aminek eleje piros jelzéssel volt ellátva. Ruháimat földre dobtam és beálltam a zuhany alá. A vizet csak úgy folyattam magamra, mert kicsit fáztam, már a vizes ruháimtól. Amikor kész lettem felvettem egy farmert, egy rózsaszín pulcsival és cipővel. Nem akartam nagyon túlzásba vinni a dolgot. Aztán lerohantam Pattihez.
-Most már megkaphatom az ölelésem?-tártam szét karjaim a konyhában ügyeskedő Pattie felé.
-Természetesen, jött oda és szorított magához.
Aztán röhögtünk és beszélgettünk kicsit. Kezdem megismerni Pattiet, és ahogy egyre több mindent tudok róla annál inkább kedvelem....
Aztán eszembe jutott a veszekedés és egyből megkérdeztem Pattietől:
-Patt(már becézhetem is, juhu) merre van Justin?
-Jahj, tényleg. Kérte, hogy szóljak: El kellett menni egy interjúba és utána pedig fotózásra. Este későn fog haza érni, de azt üzeni, hogy nagyon szeret és sajnálja.-mondta egy szusszal Bieber mama 
-Te tudod, hogy mi volt? : O-néztem rémülten Pattiere. Feltéltem, hogy el fog ítélni, amiért kutattam a fia mobiljában.
-Igen, Nelli. De ne aggódj. Túl juttok ezen és ugyan olyan lesz minden mint régen.
Mire ezeket megbeszéltük, este lett. Mert ugye gyalog kicsit tovább tartott az út. Pattie elém tolt egy tányért, rajta minden féle finomsággal. 
-Tessék kincsem, enned kéne már valamit. És Justinon meg ne emészd magad. Nem haragszik rád, inkább magára, amiért úgy viselkedett veled.
-Köszönöm Pattie, de én is hibás voltam. Nem kellett volna kutatnom a telefonjába.
-Már megtörtént.  Mind a ketten helytelenül cselekedtetek, megbeszélitek és minden megoldódik hidd el.
Megöleltük egymást, majd felmentem Jus szobájába és bekapcsoltam a tv-t. Aztán az ágy közepére ültem és lap-topom combjaim közt hevert. Neteztem kicsit, hogy megnézzem mi is a szitu. MSN-re is fölmentem. Pont fent volt Iza. Kb este kilenckor kezdtünk kamozni. Elmondtam neki mindent. Adott sok jó tanácsot és támogatott. Aztán érdeklődtem felőle is. Azt mondta új barátja van, majd küldött a fiúról egy képet. Hát amit akkor átéltem. Az a másik fiú Ryan volt. Justin legjobb barátja. Úristen, teljesen lehidaltam. Kérdeztem, hogy Jus tudja-e. Mondta, hogy még nem de mivel most otthon van Kanadában fog talizni Ryannel és Ryan elmondja neki. Ilyenekről meg csajos témákról dumáltunk még aztán 11 körül kiléptem a gépből. Tv-t lehalkítottam egy kis lámpát égve hagytam és hagytam, hogy szemhéjam ráboruljon a szememre. 
15 perccel később:
Már majdnem aludtam, már álmom elkezdődött, amikor hangos szitkozódásra lettem figyelmes. Aztán megismertem Juju hangját és az egyik fal sarkát szidta. Gondolom belerúgott szegényke. Kigondoltam, hogy úgy csinálok mint ha aludnék, aztán majd jól megijesztem...
2 perc után, Juju felért a szobába kikapcsolta a tv-t de mielőtt leoltotta volna a lámpát oda állt, az ágy elé és lefényképezett ahogy alszom. A kis huncut, majd még visszakapja. Aztán gyors elillant a fürdőbe, 5 perc alatt lemosakodott és csak egy száll boxerben volt. Uhh, a teste olyan szexi és vágykeltő. Ha értitek mire gondolok(xdd') Leoltotta a lámpát és bebújt mellém. Vártam volna, hogy elaludjon, de e helyett elkezdett hozzám beszélni.
-Nelli, kicsim. Nagyon sajnálom hogy csúnyán beszéltem veled. Azt még jobban amit a telefonban olvastál. Amik ott voltak azok.azok... nem tudom. Megígérem, hogy mától csak te leszel az életemben az egyetlen nő akit szeretni fogok. Nagyon szeretlek, remélem nem haragszol rám.-És nyomott egy csókot a homlokomra.

Juju-béjb szemszöge:
Mikor haza értem, próbáltam csendben lenni, mert már az egész házat sötétség borította. Épp osonok a lépcső felé, amikor abba a szar falba belerúgtam. Azt hittem leszakad a kislábujjam. Vagy fél percig csak szórtam a szidkokat a falnak, aki erre nem reagált. Aztán sikerült felmennem a lépcsőn. Nelli már aludt. Olyan édes volt, ahogy szuszogott. Kikapcsoltam a tv-t, majd elrohantam mosakodni. Fárasztó nap volt. De a veszekedés után csak Ő járt a fejembe. Nem akarom elveszíteni ilyen hülyeség miatt. Jasminet pedig el kell felejtenem. Igaz szép lány, meg minden de nekem csak Nelli kell. Ő a legfontosabb. Miután megbeszéltem a dolgokat magammal kimentem, gyors lekaptam az életemet és utána bebújtam mellé. Elmondtam neki is amit gondolok, bár m1. Úgy is alszik. Reggel majd megbeszéljük. Nelli az ajtó felé volt fordulva, szóval én pont szembe voltam vele míg beszéltem. De aztán megfordultam mert úgy kényelmesebb volt. Nelli hirtelen mozgolódni kezdett és közelebb jött hozzám. Kezét átfűzte a derekamon. és a fülembe súgta:
-Imádlak kicsim, mindennél jobban. Te vagy a mindenem. És rohadt szexi vagy.
az utolsó szónál elmosolyodtam, kis édes. Aztán kezét csípőmről Jerryre vezette. A kis huncut. Ilyenkor szembe fordultam vele. Ébren volt. Hallott mindent...
Ajkait vadul csókolni kezdtem, lábainkat összefontunk így még közelebb voltunk egymáshoz. Nyelvem küzdött a bejutásért, sikeresen. Nyelveink már együtt táncoltak a leglágyabb ütemre. Eléggé kanos lettem(xdd'') nelli és érezhette mert csókunkba mosolygott. Aztán belemarkolt fenekembe. 
-Ahhh, cicaa. Tudod, hogy ettől teljesen kileszek-nyögtem két sóhaj között.
Nelli teljesen át vette a dominanciát. Hátamra fordított, rám ült és csókolni kezdte meztelen felső testem. Annyira csodás volt. Egyre haladt lejjebb  és lejjebb. Már ott volt Jerrynél. Kiszabadította fehérneműmből és kényeztetni kezdte. Kibaszott jó volt, hogy lazán fogalmazzak. Olyan jól tudja csinálni. Már teljesen átadtam magam neki. Éreztem, hogy közel a csúcs. Ezért kezem fejére tettem és ő pedig hagyta hogy irányítsam fejét. Egyre hangosabban nyögtem már, szóval kicsit vissza kellett fognom magam, nehogy anya felkeljen. 2 perc sem telt bele, szájába élveztem. Aztán felhúztam magamhoz. A csupasz testemen húztam végig. Ő még fehérneműben feküdt a testem teljes hosszán. Ajkaink újra egybe forrtak. Aztán én fordítottam a helyzeten. Két csók között ő került alulra. Aztán elkezdtem apró csókokkal beborítani az egész testét. Olyan finom a bőre istenem. Egész nap tudnám csókolgatni. Kulcscsontját hagytam el és pólóját lehúztam róla. A mellei. hmm, hát azok is nagyon formásak. Imádom őket. Kicsit játszottam velük, mind kettőnek egyforma figyelmet szenteltem. Mikor végeztem velük(xd) haladtam tovább feszes hasán. Végül bugyiját fogammal húztam le. Végig pusziltam mindkét combjának belső felét, majd a hasa aljától ez egész punciját is, míg a bejáratig értem.
Nelli szemszöge:
Justin csak puszilgatott. Nem tett semmi mást.
-Úristen, Jus ne kínozz már-nyögtem oda neki.
Ő értette a célzást és lassan felhelyezte egyik ujját nekem. Annyira jól csinálja imádom. Pár perc múlva még egy ujját felhelyezte de most már nyelvével is izgatott, ott lent.  Ettől teljesen beindultam. Csípőmet mozgattam, ezzel is segítve "munkáját". 
-Just.. iin.. min... djáá... rtt... eel... ahhhhhh-ilyen értelmesen tájékoztattam állapotomról.
Hangosan ziháltam mikor Justin felkúszott hozzám.
-Jó volt, édes?-súgta fülembe.
-Soha jobb.
Mire ezt kimondtam Justin már Jerryvel is bennem volt. Eleinte lassan csinálta, de ahogy mind ketten közeledtünk a csúcshoz egyre gyorsabban és vadabban lökte belém Jerryét..
Nem kellett 5 perc se, mind ketten elmentünk, egyszerre. Justin mellemen pihenve zihált, én meg popsijába kapaszkodva.
Mikor elrendeztük magunkat és felöltöztünk akkor összebújtunk az ágyon. Justin egyik keze ki volt nyújtva feje mellett, én pedig párnaként tettem rá a fejem. Két csók között kezdte mondani:
-Nagyon sajnálom, ami ma történt. Ígérem nem fordul elő többet.
Én csak egy csókkal jeleztem neki, hogy rendbe. Aztán én is bocsánatot kértem tőle.  Ő is elfogadta bocsánatomat. Így hát boldogan egymáson aludtunk el.

4 megjegyzés:

  1. Uram atyám ez iszonyat perverz volt...húúú
    Am örülök h kibékültek várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  2. Szóltam, hogy csak saját felelősségre xd Még pár komi és akkor írok :D

    VálaszTörlés