2012. december 11., kedd

18.Fejezet(Tündii~+wiwushh) Most már csak 5 kominál lesz folytatás :DD

Hazafelé úton állandóan bocsánatot kért. Aztán megkérdezte tőlem, kérdezhet-e valamit. Mondtam:
-Hát persze kicsim, volt már hogy nem kérdezhettél ?-Vigyorogtam rá ezerrel.
-/ő is elmosolyodott/ Miért jöttél utánam, mindazok után amit Jasmine mondott?
-Tudod, Juju azért, mert miután elmondta Jasmine én elfutottam. Elmentem egyik barátnőmhöz, Lizához. Kiöntöttem neki a lelkem és ő azt tanácsolta hallgassalak meg téged is. Aztán rákérdezett, ki is a barátom. Én rávágtam, hogy JUSTIN BIEBER kaján vigyorral és ő akkor kihozta a cikket. Tudod, amit nyilatkoztál kettőnkről. Azt teljesen meghatott. Rájöttem nem tudok nélküled meglenni. Te vagy a mindenem és csak rád van szükségem. De aztán mikor haza értem megláttam a papírt. Szívem darabokra hullott és amilyen gyorsan csak tudtam rohantam ki a reptérre, hogy megmentsem a szerelmünket. :)-mosolyogva és andalító hangon mondtam végig az egészet.
-Ezt azt jelenti, hogy nem haragszol rám?-kérdezte megilletődve
-Te kis butus ha haragudnék utánad jöttem volna?
-Igazad van! Tiszta buta vagyok-mondta ismét vörös arccal.
Majd mikor kiszálltunk a kocsiból a ház előtt akkor átölelt és a fülembe súgta:
-Mindennél jobban szeretlek Nelli Williams. 
Ettől lábaim megremegtek, gyomromban 100 és 100 pillangó repkedett. Justin mind érezhette, mert aztán egy csókot lehelt az ajkaimra majd érzékien felkapott és bevitt a házba :)
Egészen az emeletig vitt, ahol ledobott az ágyra. Ott fejem fölé hajolt. Nem láttam mást, csak a gyönyörű arcát. Szemei igézőek és mikor szájára pillantok az teljesen megbabonáz. Mint ha rá lenne írva: Csókolj meg! A lényeg ami lényeg, csókcsata vette kezdetét. Kb negyed óráig ez volt az elfoglaltságunk. Aztán csak arra lettünk figyelmesek, hogy lány sikítás hangokat hallunk. Nem tudtuk mi lehet ez. Kinéztem az ablakon. Egy csomó csaj. Gyors odaszaladtam Jushoz, aki még az ágyon feküdt és lustálkodott. Ráültem lovagló helyzetben és belekezdtem mondandómba:
-Justin, az interjút mikor adtad?
-Nem olyan rég kicsim, ma vagy tegnap jöhetett ki miért?
-Csak egy csomó lány áll a ház előtt, gondolom nem hozzám jöttek cica-mosolyogtam rá :)
-Nem igaz, hogy mindenhol megtalálnak. Nem hiszem el. Végre az a hét olyan jó volt. Nyugodt és erre ide jönnek.
-Jahj, nyugodj meg életke :) Inkább menjünk ki hozzájuk. Biztos nagyra értékelnék. Van is egy ötletem, kacsingattam felé.
Sunyin megbeszéltük a részleteket és biztosítottam Justint arról, hogy nincs ellenemre ha csinál velük képet meg ilyesmik, de ne nagyon taperolja és őt se fogdossák ahol nem kell. Röhögtünk egy nagyot is indultunk.
Én kimentem az első ajtón. Épp hogy kinyitottam az ajtót, a lányok mind oda kapták a fejüket és azt hitték Justin az. Mikor észrevették, hogy csak én kicsit elbúsultak. Az egyik még oda kiáltotta ezt is:
-Nem igaz. Justin sosem járt még itt és végre volt egy kis reményünk, hogy végre itt van de nem. Gyertek csajok szerintem menjünk is. Ide úgy sem jön soha. : (
Mikor kimondta,  majd meg szakadt a szívem. Aranyos volt, de igaza volt. De ők még nem tudták mi lesz ezután...

6 megjegyzés:

  1. Hamar kövit:)
    Jól meg írtàtok::)

    VálaszTörlés
  2. Kövi mikor lesz kiváncsivá tettetek:)) <3

    VálaszTörlés
  3. Kövit hamar....mikor lesz??

    VálaszTörlés
  4. Ma kezdtem,olvasni ezt a blogot,és már itt tartok!
    Nagyoon! Jó!!!
    Grat.._)

    VálaszTörlés
  5. köszönjük szépen :) Ma felkerül az új rész a 5 komi hatására :))

    VálaszTörlés