2012. december 10., hétfő

17.fejet(~klauu) 3-4 komi és új

Na és kivel találkozunk nagy meglepetésemre?Jasminnel...-.-'--Sziasztok! *mondta Jasmine*

-Szia! *válaszoltuk egyszerre Jujuval<3*

-Jasmine nem megmondtam,hogy nem érdekelsz??

-De,de én ezt nem értem,olyan jól elvoltunk,meg az a csók...hmm nagyon tetszett...'

*Közbe elsétált mellettünk,az a dög egy nagy vigyorral az arcán*

-Milyen csók Justin  *Már elengedtem a kezét és elé álltam*

-Öhh...tudod

-Csss ne is magyarázkodj,hagyj *ott hagytam,vagyis felültem a villamosra*

Nagyon rosszul,éreztem magam,csak sírni tudtam volna,de nem tettem mert azért az ember nem kezd el,a villamoson sírni mint egy idióta...2.- megállót mentem asszem...Leszálltam,és most aztán tényleg nagyon sírtam,szerencsémre,az egyik volt óvoda társam akivel tartom a kapcsolatot,nem messze lakik  *ugyan is Magyarországra jártam óvodába,mert akkor anya itt élt velem*Körübelül  3 percet sétáltam. Liza hamar beengedett,be hívott és elkezdtem a mesémet....*Liza a volt óvoda társam*

-Úristen! Neked milyen izgalmas az életed..!De amúgy viccből,kitérve nagyon sajnállak,nekem még ilyen pasi ügyeim még nem nagyon voltak..

-De én azt csinálnám,hogy meghallgatnám,mert te mondtad hogy amíg amnéziás voltál,szinte minden másodpercben ott volt melletted.:)

-Lehet..igazad van Lizi...köszönöm!

-Ugyan! *Lizi legyintett egyet*

Még egy kicsit dumcsiztunk,azt is megtudtam hogy most szombaton,megy randizni..uhhh..:) <3Már-már búcsúztunk el...de akkor Liza megkérdezett valamit!! Aminek nem nagyon örültem,vagy inkább nem nagyon akartam válaszolni de ő is,kiöntötte a lelkét,és akkor miért is nem??Hát Lizi...nem fogod elhinni de...Elővettem a telefonomat,és mutattam egy közös képet Juss-al. 

-Neee!! komolyan....nem hiszem el...)

-Igen *Lapoztam egyet és megmutattam egy olyan képet,amin épp csókolózunk..*Na most már elhiszed Liizi??

*Lizii tágra nyílt szemekkel,nézett..*Mi a baj?Hát,őőmm....

-Hová mész....

*mindjáárt jövök jött a válsz*

Miaz? Mutasd!!

Te nem is láttad a legújabb tini magazint?

Nem! Miért? *kérdeztem nagyon meglepődve,és kiváncsisággal*Újra elérzékenyültem..és zokogtam,de most nem azért mert az a lüke megbántott,hanem azért mert nyilatkozott egy magyar tini lapnak..

A CIKK:Justin Bieber        A tini lányok,álma vágya el látogatott Magyarországra,a barátnőjéhez,akit Nellinek hívnak többet nem árult el Bieber uraság...


Riporter:Köszönöm,hogy eljöttél és hogy nekünk adsz riportot*de ezt persze angolul forgott le*

JB: Igen,én köszönöm hogy itt lehetek...

Riporter: Oh ugyan...akkor vágjunk is bele..

JB: Kezdjü:..

Riporter:Mikor jöttetek össze Nellivel,és hol találkoztatok?

JB: Hát mikor jöttünk össze: egy szerdai napon..és olyan délután 3.-körül,Hol? Az nem publikus,bocsánat:)

Riporter:Semmi baj,,és mit érzel Nelli iránt,vagy miért pont ő? jellemezd egy pár szóban..

JB: Hát ő egy csodálatos lány,kedves,vicces,GYÖNYÖRŰ, okos,bár egy kicsit erőszakos,de szeretem  a vadabb lányokat..

Riporter:Justin! Köszönjük hogy itt voltál,egy kis időre...

*Persze még sok volt leírva de most csak elmondtam tömören  a lényeget..*-Ohh Lizi megyek is Juss-hoz!!Puszi-puszi. És már indultam is..Haza értem,úgy 25-30 perc alatt, Justin sehol nem volt!Be mentem a szobámba,és egy cetli várt*Már nem volt jó előérzetem*

Szia! Nagyon sajnálom,amit tettem tudom nem fogsz megbocsájtani. Mikor ezt a levelet olvasod én már a repülőtéren, leszek vagy a gépen.A  gépem indul: Feri hegy, este 20:10-kor. Tudd szeretlek,de hülye voltam. Sajnálom!Justin***

Nee..istenem miért...gyorsan rá néztem az órára..19:48!Ahjjj nem érek oda,de utána kell mennem....El is indultam kiértem a repülő térre hamar 20p alatt. Nee 2p és indul a gép. Ott van Justin...

*Komolyan mint a filmekben,de meg kell mentenem a szerelmünket*

Szaladtam,és szaladtam  Justiin!!! Kiabáltam! És ahogy a hang felé fordult én a nyakába ugrottam,és a fülébe súgtam Sajnálom ne hagyj itt, szeretlek!!!                   

5 megjegyzés:

  1. Jó lett Kövit hamar

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó csak így tovább irigyellek titeket h ien jól fogalmaztok én sajna nem tudok jó fogalmazni :/ hamar kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:))
      De belölünk adminokből csak úgy dölnek a szavak,és ezért ilyen egyszerű nekünk írni:))
      És hidd el te is tudsz ilyet irni,csak higgy magadban
      NEVER SAY NEVER <33
      ~KLAUU Voltam<33

      Törlés
  3. Klauu lécci jelölj be faceboookon ugyan így vok fen mint itt csak ott fordítva van a nevem köszi előre is

    VálaszTörlés