2012. december 9., vasárnap

16. fejezet(~kaluu) 3-4 komi és új

Át mentünk Bazsihoz,nagyon nagyon kedves és udvarias volt,sétáltunk hozzá
szerencsére nem,lakik messze 10-15 perc volt a séta.
Belül még mindig nagyon fájt,hogy Jasminnel láttam Just,meg a cipő,de ez még nem volt elég arra keltem,fel hogy nincs mellettem,ja meg
'Szia kincsem,elmentem Jas-sal reggelizni,meg a parkba hülyülni,Puszi'
Nem érdekelt...Bazsira koncetráltam CSAK!
Megittunk egy forró teát,nagyon vicces volt mert bele ittam és megégedte a nyelvem,akkor a pillanatban nem volt valami vicces,de igy vissza emlékezve elég nevetséges..
Már délután: Fél hat volt!
Elköszöntem Bazsitól,és elindultam haza....
Haza felé,hideg volt NAGYOON!!!
Fáztam,rendesen kb 5-6 percre voltam otthonról,mikor valaki megfogja a csuklóm,és magához huzz!
NA VAJON KI LEHET AZ??
Hát persze hogy Justin!
-Áuu engedj el! *kiabáltam rá*
-Mi volt ez a plázába? *még mindig szorította a csuklómat*
-Pont az! És mi volt azzal a ribancal*Ahogy ki mondtam h, ribanc! elengedte a csukómat*
Jas-re gondolsz!??
-Képzeld igen! Mióta találkoztunk vele az étteremben,szó szerint LESZARSZ!
Reggel,fekelel és az a cetli vár,hogy
Szia Kincsem,elmentem Jas-sal reggelizni,és a parkba hülyülni.PUSZI'
képzeld baromi jól,esett!
Azt mondtad ott leszel,velem meg minden a mamát ki hozta haza!*kezdtek a szemeim megtelni könnyekkel*
Nem birtam,és elszaladtam,nem tudom merre,csak egyenesen!
Justin futott,utánam,de nem ért utól*még szerencse*
Sirtam,sirtam és sirtam míg nem halottam,egy VIGYÁZZ!
És minden sötét lett!
Azután,még egy furcsa hangot,mintha Justint halottam volna,sirni és mondogatta,hogy
Tarts Ki!!! Szeretlek!
2.ÓRÁVAL KÉSŐBB!
A szobámban ébredtem,és egy idegen férfi szorongatta a kezem,és meg is szólított!
Kedves! Jól érzi magát?
Őh..igen....
Nem emlékeztem semmire..
Újra lecsuktam a szemem,és elaludtam,arra ébredtem fel hogy a kezemet simogatják
De nem mertem,ki nyitni a szemem...
Ez a bársonyos kéz!
Vajon ki lehet az? Vajon a mama az? Áhh biztos nem......
Kinyitottam a szemem,egy nagyon helyes fiú ült mellettem..
Nelli! Életem jól vagy!
NEM TUDTAM KI Ő!
Igen,de te kivagy??
Elkezdett sirni,az illető de még mindig nem tudtam,ki ő?
Justin vagyok! A barátod! Nem emlékszel rám!??
Nem!*válaszoltam*
Újra,bejött az orvos rá emlékeztem,sőt mindenre és mindenkire csak RÁ nem!
Doktor úr mi a bajom,és egyáltalán miért vagyok itthon,mért nem a kórházben fekszem??
Jajj! Nelli! Ne kérdezz annyit! Tudod elütött egy motor,és a fejedet be verted a betonba,és a jobb oldalon az agyad megsérült,de csak egy minimálisat,egy kis ideig taró amnéziád lesz,de ne izgulj ez körübelöl 1-2.hét vagy 1-2.hónap....
És..kérdezhetek doktor úr!?    Persze mondja?
Ez a fiú--itt tényleg a barátom?
Igen,Nelli! Ő itt Justin és nagyon szereted...
-Láttod Nelli! Nem hazudtam!
-De miért nem emlékszem rád?
-Nem tudom...
-Tuod van egy ellenségem,valami Jasmine nem tudom de ez a név nagyon megrázz ha rá gondolok,szerinted miért?
-Nelli! Ha vissza tér az emlékezeted,akkor mindent tudni fogsz,most ezzel nem akarlak felzaklatni.!
-Jó!*válaszoltam*
-Nelli! Megpuszilhatlak?
*Egy kicsit furcsa kérés..de.......*
-Ő, aha!
-Köszönöm,tudod nagyon szeretlek csak....
-Csak.... mi csak???
-Mindegy-    ...
-Annyira aranyos ez a fiú,de miért ilyen furcsa,olyan mintha már ismerném évezredek óta,de mégis ha vele vagyok,úgy dobog a szívem...ÚRISTEN mi van velem???
KOP..KOP!
-ki az???
-Szia! Mama vagyok,emlékszel rám?
-Mama! Hát persze meg Papóra is<3 Papa hol van?
-Papa? Ki ment a gyógyszer tárba,neked venni valami gyógyszert,amit az orvos ajánlott...
-Az jó! Mama Justin a barátom?
-Igen,kicsim! Ő a barátod,és mindennél jobban szeret,bár most volt egy hullám völgy a kapcsolatotokba,de kibékültetek,tudomásom szerint!
-Mama,nem akarlak megbántani,de kimennél a szobából,szeretnék egyedül lenni..és oda adnád a gitáromat..légyszi!?
-Semmi baj,Persze
Tessék*közben nyujtotta*
Felültem az ágyon.és elkeztem valamit játszani...
Nagyon szép,dal volt....

A szám közepén Justin bejött és elkezdet énekelni..
Ezt énekelte,
http://www.youtube.com/watch?v=uXOLn0_F-Po
Sokat nevettünk,és még piros pacsiztunk is,nagyon jó volt,annyira boldognak éreztem magam,és BEUGROTT egy képkocka amikor
valamilyen lány,és Justin egy SUPRA boltban válogatnak,és egy fiú név Bazsi...
-Mi a baj? Nelli!
.....S.e.m.m.i. dadogtam.....

4 megjegyzés: