2012. december 8., szombat

15. Fejezet(wiwushh) 3-4 komi és új!

Miközben próbáltam elaludni még Justin mindig csak gépezett. Eléggé zavart a dolog. ....
Csak forgolódtam az ágyban nem nagyon tudtam aludni, de amíg Jus fent volt nem akartam felkelni, mert akkor tuti beszélni akart volna velem, nekem meg semmi kedvem ehhez. Kb 30 perccel azután hogy lefeküdtem, Justin végre abba hagyta a telefonozást és elment mosakodni. Én míg mosakodott gyors felültem és megnéztem kivel beszélt... Hát persze, hogy Jasminnel -.-'' Annyira idegesít az a csaj, hogy el sem tudom mondani. Miközben mérgelődtem magamban, Juju végzett és már jött is ki. Én nem hallottam, ezért mikor kijött látta, hogy még fent vagyok. Gyors odajött és bebújt mellém.
-Hát te még ébren vagy édes? Azt hittem már rég alszol : )
Nyögte ki, mint ha minden rendben lenne. Én az előbb látottak után annyira dühös lettem, hogy inkább nem válaszoltam semmit és nem is szóltam hozzá, mert abból csak kiabálás lett volna és nem akartam felkelteni a nagyiékat, mert már elég későre járhatott. Válasz adás helyett inkább átfordultam a másik oldalamra. Jus bújt volna hozzám, de ellöktem magamtól. Nem bírtam a közelébe lenni. Lehet nem kéne ennyire féltékenynek legyek, de akkor is. Feltűnik a volt barátnő... Elég jól elvannak.... Justin hanyagol... Ti nem akadnátok ki rá? Eme gondolatokkal a fejemben tértem nyugovóra...................... 
Reggel kb fél 11-kor keltem. Kimentem a fürdőbe rendbe tenni magam, majd indultam le reggelizni. Mikor leértem és megláttam az asztalon a papírt ordítani tudtam volna.
"Szia kincsem, elmentem Jas-sal reggelizni meg a parkba hülyülni. Puszi"
Ez az üzenet szíven ütött. Leültem a székre és csak sírtam és sírtam. Úgy éreztem, Justin teljesen elhagy. Már mással lóg, elmegy nélkülem... Vagy lehet csak én vagyok túl féltékeny? Nem tudtam egyszerűen hogy mi is zajlik most bennem. De van egy jó is a mai napban: Ma engedik ki mamát. 1 órára már mehetek is érte : )  Olyan boldog vagyok. Gyors megkajáltam és beültem az autóba. Hamarabb mentem be mamihoz, hogy segíthessek neki összepakolni, meg hátha hamarabb kiengedik. Szerencsére így is lett. Beértem délbe és ahogy összecuccoltunk, már jöhettünk is. Egész úton beszélgettük, de nem említettem meg előtte Justint.. Mikor haza értünk ő ment elöl én pedig cipeltem a bőröndöt. Ahogy átlépte a küszöböt egy finom illat csapta meg az orrát. Papi volt az. Főzött hús levest :) Olyan édesek. Mint a fiatalok. Én kettesben is hagytam őket kicsit, mert már rég nem látták egymást. Felmentem a szobámba. Abban a percben ahogy felértem és egyedül voltam újra megrohamoztak a gondolataim. Mi van ha megcsal? Miért nincs még itthon? Mi ez az egész? Megint sírtam. Csak úgy folytak le a könnyeim. Próbáltam elterelni a figyelmem ezért felmentem gépre. Beléptem facera, twiterre és msn-re. Hát ha akad valami beszélgető partner :) Iza nem volt fent, gondoltam biztos el van. Annyira hiányzik. A másik két alkalmazáson rengeteg üzit, jelölést és értesítést kapok mióta együtt vagyunk Jussal. Néhányat megnéztem és elolvastam. Aztán mikor meguntam lecsuktam a laptopot. Úgy döntöttem elmegyek sétálni és megkezdem a karácsonyi vásárlást. Tudtam, hogy még van idő de hát én mindig is ilyen típus volt. Gyors felöltöztem és már indultam is. Csak egy dolog nyomasztott: Már du 4 óra és Jus még mindig sehol.... 
Most gyalog mentem, mert kb 10 perc volt az út és úgy is akartam egy kis friss levegőt szívni. Útközben a telefonomon zenét hallgattam. Mikor oda értem bementem. Szép pláza volt, de a New Yorkihoz képest kissé szűkös a kínálat. De se baj gondoltam. Csak találok valamit : ) Sétáltam a boltok előtt, amikor egyszer csak megpillantok valamit:
Justin és Jasmin.... A supra boltban. Jasmin próbál... Akkor csak 1 alternatíva maradt: Jus megajándékozza. 
WTF? kerekedtek el a szemeim. Csak álltam az üzlet előtt és potyogtak a könnyeim. Mindenki csak bámult de nem érdekelt. A Szerelmem már nagyon messze volt tőlem. Nem tudtam mi van most velünk. A gondolatmenetem egy helyes fiú szakította meg:
-Szia. Mi a baj, miért sírsz? mosolygott felém.
Nem tudtam mit és mondhatnék erre, ezért csak megemeltem az ujjam és mutattattam befelé a kirakatba.
-Justin Bieber egy lánnyal? Félsz oda menni aláírást kérni amiért mással van? Szívesen bemegyek neked egyért, bár nem annyira szeretem a Bieber gyereket. De egy ilyen szép lányért bármit :)
Jahj de édes. Akaratlanul is elmosolyodtam. Nagyon kedves fiúcska volt és nem tudta, hogy én vagyok Justin barátnője. Válaszom ennyi volt.
-Aranyos vagy, de kicsit szorosabb viszony fűz Justinhoz. - És mosolyogtam.
A fiú nem értette, nem követi Justin életét.
-Áhá, akkor nem segíthetek úgy látom. De gyere igyunk meg egy forró italt és attól biztos a könnyeid is felszáradnak.
-Rendben, köszönöm!-mosolyodtam el és már mentem is a fiúval.


Justin:


Épp Jasnak vásároltam cipőt egy plázában, amikor megpillantottam Nellit. Egyszerűen forrt bennem az ideg. Nelli egy másik pasassal volt. És nevetgéltek. Mit akar az a barátnőmtől? Már szaladtam is ki az üzletből és kiabáltam: 
-Nelli!!
Észrevett, hátra fordult. De nem hogy visszaindult volna. Nem. Még szaporábbra vette lépéseit, sőt még a fiú kezét is megfogta. Most már tényleg végem. MI VAN ITT? Nem értem. Kiáltásomra kijött Jasmin is. Mondta hogy menjünk vissza mert sikerült kiválasztani a cipőt. 
-Várj egy kicsit most, kérlek.
De Jas csak nem hagyott. Egyre csak nyasztatott. Végül rákiabáltam:
-Jasmin! Hagyj már. A barátnőm egy másik fiúval mászkál. Ez sokkal fontosabb mint a cipőd. 
Miután ez elmondtam futásnak eredtem.... Megakarom keresni a fickót és nellit is.


Nelli:

Mikor meghallottam Justin kiáltását, megfogtam Bazsi kezét.(Így hívták a fiút) Mondtam neki, hogy menjünk hozzájuk és ott igyuk meg. Akartam hogy Justinnak is úgy fájjon mint nekem és érezze, hogy min mentem keresztül amíg ő jól elvolt Jasminnal.. -.-'




Valami ilyesmit viseltem.

7 megjegyzés: