2012. december 7., péntek

14.fejezet(~klauu) 3-4 komi és új!

                            

Gúnyosan oda löktem Justinnak:
-Talán nem ide kellett volna jönni!-Nyugi bébi! *válszolta justin*
Közeledtünk Jasminék felé...
-Szia Jasmine..rég láttalak *Jus nyujtotta a kezét Jasmine felé,hogy ölelje meg. *
Én csak ott álltam,míg nem megszólított az a Jasmine.
Szia! Nelli vagy  ugye?
-Szia igen te meg Jasmine ugye? *válszoltam egy picit flegmán*
Együtt jöttünk Justinnal,de ez a kis...  mindent tönkre tesz -.-
Justin és Jasmine  nagyon jól elvoltak,egy csomót nevettek,meg minden
-Justin ki megyek a mosdóba...!
Justin mitsem hallva ok! És beszélt tovább!
Na nálam abszolút be telt a pohár.
Tényleg kimentem a mosdóba,megmostam az arcomat
Azután kisétáltam az étteremből,nem foglalkozva Jasminel meg persze Justinnal..
Sirva sétáltam haza,közbe írtam egy sms.-t Justinnak.
****Szia!! ELMENTEM ne zavartasd magad,kérlek! tényleg jó volt a közös kajálás****
Nem jött válsz...
20-25perc alatt haza értem, még mindig folytak a könnyeim,de valahogy türtöztetnem kellett magamat,mert papa otthon volt..
-Szia!! Papa hogy vagy?
-Szia! Nelli jól köszi,de Justin.??
-Öhh haggyuk ,de ha kellene valami fent leszek: *A kezemmel mutattam az emelet felé*
Felmentem,nagyon el keserettem..
Elborultam,az ágyon és sirtam,
Mért? Miért velem? Miért pont most? Az a ku*va mért van egyáltalán  Magyar.o.-on?
Ezek a gondolatokkal,merültem álomba.
Nagyon érdekeset álmodtam..
Egy átlagos lányról szólt ,aki szinte ugyan úgy nézz ki mint én,de ő BELIEBERS volt! NAGYON!!
A szobája Justin posztereivel volt díszítve,és amikor csak meghallot egy JB számot énekelte,
Nagyon fura volt!
Felkeltem...Nem bírtam magammal már lassan délután 3. lesz,de Justin sehol...
Elmentem a mamához, a papa elkisért.
-Szia mama!
üdvözöltük egymást,megint elmondta milyen szép vagyok meghogy mennyit nöttem,de azt is hogy valami biztos hogy nyomja a szívemet.
Papát kikültük.((Szegény))
És felvázoltam mamának mindent....
-Hát lányom! Nem tudok mit mondani,pedig próbálok gondolkozni de nem megy most! Majd este felhívlak és akkor majd kapsz valami vigasztaló tanácsot jó?
Persze mama,jó !
Most mennünk kell,be hívom a papát
Papa még bent töltött 5-6.percet
Azután elindultunk haza felé..
Haza értünk, Justin kocsija már a garázsban parkolt.
Felmentem ő ott gépezet,közbe TV.-t  is...
Köszönés nélkül bementem,le tettem a cuccaimat az ágyra,és a szekrényhez indultam,de Justin megszólalt,.
Miért hagytál ott?
*A válaszom* Hát nem is tudom... nem voltál el Jasminel?? Ha?
Megse vártam a választ kivettem a ruhás szekrényből a bugyi,pizsi meg ilyeneket,és elindultam fürdeni...
Készen voltam..Le mentem a konyhába..
Csináltam 2. szendvicset meg egy kakaót,leültem a fotelbe,hamar elpusztítottam.
18:12 volt! Jó hamar elment az idő,mindegy is...
Vissza mentem a szobába,gépem elé ültem és elkeztem facebookozni,majd twiterezni.
Twiterre volt kiirva:
Justin Bieber:
Nelli@ Mi a bajod,nem értelek.?
Én: *válszom*
JustinBieber@:Ha ennyi eszed van,akkor kérdezd meg JasmineVillages@
Justin rám nézett.. mert ugye az ágy sarkán nyomkodta a telefonját.....
Kimentem az erkélyre egy kicsit,persze kabátban
Mamát felhívtam,beszélgettem vele kb?20-30 percet..
20:34 volt!
Ma hamar lefekszem,bebújtam az ágyba,annyira hiányzott Jus ölelése,csókjai
De...mindegy  majd csak megkapja Jasmine...-.-
Míg,ezekre gondoltam akaratlanul kifolyt pár könnycsepp a szememből.....

6 megjegyzés:

  1. Jóó,hamar kövit <3

    VálaszTörlés
  2. Köviiiiiiiiiiii mikor lessz ??????????? Tündi voltam

    VálaszTörlés
  3. Őh...Wiwi azt mondta hogy holnap!
    De nem biztos:))
    Klau voltam!!**

    VálaszTörlés
  4. Ha meg lesz a 3. komi akkor már írom is :) De ez még csak 2 :/

    VálaszTörlés
  5. Kövit hamar!
    Klau Jó lett ez a rész:) Remèlem hamar kibèkülnek!!**-**

    VálaszTörlés