2012. december 6., csütörtök

13. Fejezet (wiwushh) 3 komi és új!

Miután szó szerint elküldtek a kórházból hazamentünk Jujuval. Én kicsit szomorú voltam, aggódtam nagyiért. Útközben még anyát is felhívtam az üggyel kapcsolatban. Mindent elmondtam neki. Ő is nagyon aggódik Juci mamiért, de bízik benne hogy mi itt segíteni fogunk neki Justinnal. Mikor letettem a telefont pont akkor léptük át a ház küszöbét. Egyenesen felmentünk a szobába. Justin hamarabb felért és komoly arccal nézett rám.
-Valamit mondanom kell.
-Mit? Ha esetleg bármivel is megbántottalak, nagyon sajnálom de ez a helyzet most teljesen kikészít. Nagyon aggódok nagyiért. Kérlek érts meg és bármivel is bántottalak meg ne haragudj rám.
Justin nem válaszolt egy 25 mp-ig. Megijedtem, hogy megint vita lesz, de a gondolataimat Justin szakította meg. Odajött és olyan szorosan ölelt meg mint még soha. Aztán a fülembe súgta:
-Mindig itt leszek melletted és segítelek amiben csak tudlak. Bármit elmondhatsz, segítek ígérem. 
E gyönyörű és megnyugtató mondat után még egy forró csókot is kaptam tőle. Nagyon jól esett a közelsége és a szeretete. Ezek után ledőltünk az ágyra és bekapcsoltuk a tv-t. Pont a "Bajos Csajok" ment a tv-ben és megkértem Justint, hogy hadd nézhessem meg. Nagy duzzogva belegyezett. Míg én a filmet néztem ő befúrta magát az ölembe és ott elszunyókált. Olyan édesen mozgott a mellkasa. Fel-le, Fel-le. Egyre csak ezt néztem. Annyira édes volt. Gyors lefényképeztem. Aztán óvatosan kimásztam és lement a konyhába. Főztem egy kis teát. Miközben főtt, gondolkodtam. Eszembe jutott, hogy ma van mikulás napja. Mikor ez eszembe jutott, elmosolyodtam. Azt találtam ki, hogy meglepem Justint. Írtam egy cetlit, és aztán már indultam is bevásárolni.
"Szia kicsim! Még is csak beugrottam a nagyihoz. Nem bírtam ki. Fél óra és jövök. Sietek" 
Bár reméltem mire vissza érek, még mindig az ágyat fogja nyomni és akkor még nagyobb meglepetés lesz. Na de mindegy is. Sietnem kell. Félórát írtam neki. Elmentem a legközelebbi plázába és mindent beszereztem ami csak szükséges. Kb 1 óráig tartott a vásárlás. De még így is nagyon siettem : )


Justin:


Mikor haza értünk a kórházból elmondtam Nellinek, hogy számíthat rám mindenben. Ezek után bekapcsoltuk a tv-t. Ő talált valami csajos filmet -.-' mondhatom örülök neki. De a francba is, hadd nézze. Neki mindent, annyira imádom :) Én közben az ölébe bújtam, ugyan is törökülésben nézte végig a filmet. Elaludtam. Legalább a filmet is túlélem és nem is leszek fáradt. Olyan jót aludtam. Egyszer csak kopognak. De már másodjára. Kómásan felnézek. A szobában senki. Kicsit hangosan szóltam:
-Nellike!!! -Nincs válasz- cicaa, kopogtak! kinyitnád?
Nelli nem nyit ajtót, de az a valaki még mindig kopog. A fenébe is. Kinyitom azt az ajtót. 
-1 perc és megyek, ne menjen sehova! kiáltottam ki.
Gyors felpattantam és már futottam is le. Mikor végre leértem és ajtót nyitottam senki nem állt ott. Óh, hogy a rossz seb álljon belé-gondoltam magamban. Mikor már éppen csuktam az ajtót. Egy ismeretlen személy megfogta és kinyitotta. Nem láttam ki is az pontosan, de átkarolta a derekam és forrón csókolt. Az ajtót berúgta az egyik lábával és az ágy felé kezdett tolni. Én próbáltam eltolni magamtól de nem ment. Olyan heves volt. Már a kanapén voltunk. Csak csókolt és csókolt. Kicsit ismerős volt a "nyelvjárása". De piros ruhát viselt és valami ki állt a fejéből. Nelli nem szereti a pirosat ez nem hiszem hogy ő lenne. Elmélkedtem magamban. Próbáltam eltolni a lányt, de ahogy egyre jobban próbáltam ő mindig egyre hevesebb lett. Nem értettem mi ez. Tudtam hogy Nelli a kórházban van( ugyan is láttam a cédulát). Bármikor megjöhet. Teljesen kifog akadni. A lány nem hagyja abba. Egyre csak csókol és csókol. Már fogdos és simogat is. Te jóságos úristen. Teljesen megijedtem mit tegyek. Hogy szedjem le magamról. Egyszer csak a lány hevessége alább hagy 1 pillanatra és felnéz. Teljes erejéből elkezd csikizni. És közben ezt mondogatja:
-Na mi van édes, már meg se ismersz? És huncutan mosolygott.
-ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓHHHHHHH, Nelli! Tudtam, tudtam. A csókod olyan különleges. Abból tudtam hogy csak te lehetsz. Imáádlak kis huncutom.
Most már én is csókoltam. Hevesebben mint a kicsi szerelmem az elmúlt 10 percbe. Közben ezt súgtam neki:
-Tetszik ez a vad éned! És kacéran húzogattam a szemöldököm. 
A textil darabok egymás után kerültek le egymásról. Úgy imádom ezt a lányt. Mindig meg tud lepni. Csodás órákat töltöttünk romantikázással. Mikor már esteledett elmentem fürödni. Úgy gondoltam elviszem Nellit egy étterembe a du. kis akcióját kompenzálva ezzel. El is mentem.
A krampusz jelmez kb ilyen volt, csak nem ennyire ku**vás. És nem volt vasvilla.





Nelli:


a ruhát valahogy így képzeljétek el. A cipő nem ilyen volt, nyugi xd
Imádom Justint. Olyan kis édes volt. Mikor rámásztam nem tudta mit tegyen. Bár kicsit zavart hogy semmit nem tett egy "idegen lánnyal" szemben. De legalább próbált ellökni magától. Ez nem a féltékenység ideje, szóval elhesegettem az effajta gondolataimat. Még egy kis meglepetésem volt Justinnak. Mivel du krampusz ruhában vártam őt, helyes kis szarvakkal este mikor jön a mikulás, mikulás lánynak is beöltözöm. Pont jó alkalom volt erre az az idő, míg Justin fürdött. Csak az a kár, hogy nagyon rövid idő alatt készül el. Ezért úgy csináltam, hogy kitettem a cipőcskéjét az ablakba és beletettem a mikulás csomagot. A cipő köré mécseseket tettem, hogy a tekintete arra irányuljon. Ezek után gyors elszaladtam és felöltöztem egy mikulás jelmezbe. Mikor mindennel elkészültem, bekukucskáltam az ajtón. Szerencsére még sehol senki. Gyors belopództam és elbújtam. Mikor Jus kijött egyből az ablakhoz lépett. Megtalálta az ajándékot és megnézte. Én hirtelen előugrottam, -úgy hogy még nem igazán tudta felmérni mi van benne-. és elkiáltottam magam:
-Boldog Mikulást Justint. Nézd meg nem-e hozott a télapó virgácsot is. Vagy te jó voltál? Kérdeztem kuncogva. 
Justin csak nézett rám és nem tudta mi van. Mondom neki:
-Jahj kicsim, nézd már meg mit hozott a télapó. Khmkhm télanyó. köszörültem meg a torkom. és nevettem.
Justin még mindig csak nézett rám. Eltelt kb két perc mire leesett, hogy náluk a "télapó" karácsonykor jön. Mikor rájöttem felnyögtem és hadartam:
-Upsz, bocsi. Teljesen hülye vagyok. Csak Mo.-n szentestén a "jézuska" jön és ilyenkor pedig a télapó.
Mind a ketten a mondat után majd megszakadtunk a röhögéstől. De justin aztán aranyosan megköszönte és kibontotta. Mikor meglátta, hogy virgács is van benne, elmosolyodott és ennyit mondott:
-Igen? Szóval virgácsot is kapok? Hát jól van. Nézd meg te mit kapsz.
Még be sem fejezte, de már izomból elkezdett csikizni. Én majdnem bepisiltem már, a fejem vörös volt:D Ő nevetett rajtam én meg a csikizés miatt. Remek pillanatok voltak ezek. Később Jus bejelentette, hogy étterembe megyünk. Felordítottam és örömben táncoltam. Elnyomta a gangnam stylet xd Majd lemosakodtam és felöltöztem. Elindultunk az étterembe. Egész úton nevettünk meg bohóckodtunk. De mikor oda értünk megfagyott a hangulat. Gúnyosan oda löktem Justinnak:
-Talán nem ide kellett volna jönni!


7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó már alig várom a kövi részt :DD

    VálaszTörlés
  2. hamarosan fent lesz és örülök ha tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó de egy valamit nem értek ha nyár volt eddig hirtelen hogyan lett tél ?? Lehet h csak én vok hlye de am nagyon nagyon jó rabja lettem <3

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Tündi és Dzsenii. És Tündi: Hát ez most a valósághoz kapcsolódik kicsit, mert tegnap volt mikulás aztán gondoltam írok ilyen részt. De akkor mostantól tél lesz :DD

    VálaszTörlés
  5. oké ammmmmm nagyon jó és képzel mindig mikor olvasam meg álmodom amit olvasok de h velem történik és nagyon jóóó :D *-* Tündii

    VálaszTörlés
  6. SCute :) /*Aki nézi a Justinos interjúkat az érti :DD*/

    VálaszTörlés