2012. december 3., hétfő

12. Fejezet

Na elhoztam,nektek a 12.fejezetet
Remélem tetszeni fog,és kommizatok nagyon jól esett,a vélemény,amit kaptam...ezért most többet írok...
Jóó OLVASÁST! <33 ~Klauu




-Nelli,most azonnal menny fel Justinhoz!Szegény egész éjszaka nem aludt,csak fel,alá mászkált meg a telefonját nyomogatta.
Meg beszélt is az édesannyával Pattievel..
-Igen? És mit mondott Pattienek?? *Kérdezten a nagyit nagyon meglepődve*
-Hát,hogy *annyira,hülye vagyok anya! Szegény Nellit nagyon,megbántottam meg ilyeneket,ja meg hogy nem talál,és nagyon aggódik hogy hol lehetsz* Ennyi tömören,kis unokám
hidd el, az a fiú szeret téged csak,néha buta..
Tudod,a nagyapád milyen tapló volt néha..HUUU ne is akard tudni,de ha én elhagyom őt,akkor nem születik meg anyukád,és most nem ülnél itt,velem.
Gondolkozz el,én hagylak.. De mama,hogy értetted,amikor te magyar vagy??-Kicsim,maradjon az én titkom!
-Úristen! *mondtam,miközben nagy mosoly ült,ki az arcomon.*
Biztosan szeret még,igaza van a nagyinak.én SZERETEM Justint!
Fel is megyek hozzá! eldöntöttem
fel sétáltam a lépcsön,és bátorítottam magam,de...
A szobánk ajtaja elött,megtorpantam.
Megijedtem,nem is értem miért? Hirtelen izzadni kezdett a tenyerem,de mégis jég hideg volt. De ha most megijedek és elmenekülök,ááh igaza van a nagyinak..Szeretem őt,talán jobban,mint az életemet...
Benyitottam!Justin azonnal felált,és megölelt,a fülembe súgta:
-Nelli!
-Életem hol voltál? Halálra aggódtam magam ,ne haragudj sajnálom.
*Közben  pár könny csepp,le gördült az arcomon..
-Justin,!annyira szeretlek! Ki sem tudom fejezni szavakban,mit érzek irántad.)
-Komolyan? Annyira sajnálom,nem is tudtam hol vagy!
Haragudtam,rád hogy nem is jeleztél,hogy élsz-e még.
De itt maradtam,hát ha vissza térsz hozzám!
-Justin! Soha ne felejd el! Én SOHA NEM HAGYLAK EL!
Csak,MAX akkor ha náld helyesebb pasival,találkozok!..
-Igen?? Az nehéz lesz! Na gyere csak ide!
-Justiin!! NEE csikizz! Olyan gonosz vagy! tudod,hogy ez a gyengém,de még vissza kapod!!
-Nem félek tőled!! Szeretlek!! Te kis őrült!
-Ekkor Justinnal elkeztünk csókolózni..,végül csók csatába fejeztük.,be..
-Tudod,milyen régen vágyok a csókodra királylány??
-Királylány?? Soha nem becézel!
-Tudom,de mától fogva becézni foglak oké? Kiskirálylány!!
-Hát jó Crazyboy!!
*A ház újra,megtelt vidámsággal,végre teljesnek éreztem az életem,addig amíg le nem mentünk a konyhába*
Justinnal,kézen fogva sétáltunk,le
De nagyon megijedtem ami ott várt,a mama elvolt terülve..
-Mama *szaladtam oda hozzá*
-Kis gyönyörűm...nincs semmi baj!*válszolta a mama tök nyugodtan*
-Te jó isten! Mama nincs semmi baj mi?? Justin hivd ki a mentősöket légyszives!
-Már megtettem,ne aggódj édesem!
((Justin,tényleg be tartotta az igéretét,és tényleg becézget))
-Hamar,kiértek a mentősök!
Mamát,beszállították a legközelebbi kórházba
Kocsival utána mentünk,ott ültünk a váró terembe,csak vártunk vártunk,és vártunk...már Justin vállán aludtam,mikor kijött a kórteremből egy orvos!
-Jó napot! Önök a hozzá tartozói,annak a idős hölgynek akit nem rég szállítottak,be?
-Igen,mi vagyunk! Mi a baj doktor úr?
-Nyugodjanak,meg nincsen semmi baj. csak ideges volt a hozzá tartozójuk,és mivel,már nem mai csirke,ezért nem kéne neki idegeskedni-e mert akár rosszabbúl is járhatunk,volna!!
-Kérem ne viccelődjön! Mikor lehet haza vinni?
.-Őőő....1.-hétig megfigyelésen tartjuk,ne hogy újra rosszul legyen,meg valami gyógyszert is fogunk felírni..
-Rendben.doktor úr! Bemehetünk?
-Elnézést,de a beteg épp nyugtatóval alszik,kérem haggyák el a kórházat,és menjenek haza pihenni!
-Rendben! Holnap 10:00-kor jövünk!..Viszlát!
Viszlát! -Indultunk,kifelé a kórházból,de...
Várjunk,csak Justin te hogy hívtad ki a mentősöket ha egy mukot sem tudsz magyarul??
-Hát tudod,pár alap dolgot megtanultam! Mig kórházban voltál....


5 megjegyzés:

  1. Holnap!
    Olyan 18:00-19:00
    kõzõtt!!
    ~klauu

    VálaszTörlés
  2. KÖVIT!!!!!!!!!!
    ÖRÜLÖK HOGY KIBÉKÜLTEK.:D
    ÜGYESEN ÍRSZ CSAK ÍGY TOVÁBB!!!:D <3

    VálaszTörlés
  3. Panna
    Klau vagyok aż egyik iró!
    Úgy volt hogy èn irom a kövi részt,de aztàn megbeszèltük wiwivel hogy ő irja meg!
    Olyan Pèntek szombatra meglesz a kövi
    Aż utàni pedig vagy mègaznap lesz vagy másnap:))
    Klau voltam!"))

    VálaszTörlés