2012. november 22., csütörtök

8.Fejezet( 3 komi és új)

Miután sikerült befejezni a csókcsatáinkat, kicsit játszottunk is a medencében. Aztán bementünk olyan este 6 fele. Kerestünk valami kaját is, mert már nagyon éhesek voltunk. De nem sok mindent találtunk. Így hát rendeltünk egy pizzát. Közben beszélgettünk.
-Ahj nincs itthon semmi kaja... - mondtam Jusnak
-Semmi gond, rendeljünk pizzát!-száját széles mosolyra húzva
-Oké-válaszoltam lelkesen, majd kerestem is a telóm és hívtam is pizza futárt.
Egy nagy sajtos, sonkás, kukoricás  pizzát rendeltünk. Ezt mind a ketten szerettük. Miközben vártunk a pizzára elmentem mosakodni, mert a medence vízétől mindig olyan furcsa szagom volt. Ilyenkor Justin már a 4. napját töltötte nálunk. Most egy kicsit tovább tartott a mosakodás, mert hajat is mostam. Amikor beszálltam a kádba hallottam hogy Justin mond valamit, de nem értettem mi az. Annyit mondtam rá, hogy oké, gondoltam nem olyan fontos ha csak így szólt. :) Aztán 30 perccel később ki kellett mennem a fürdőből mert a pizzás csengetett. Ordibáltam Jusnak, de nem válaszolt. gondoltam el aludt vagy valami. Gyors kiviharzódtam a fürdőből, törcsiben. Le a lépcsőn és már át is vettem a pizzát. Már olyan éhes voltam, hogy egyből neki kezdtem ahogy behoztam. Teli szájjal, kiabáltam:

-Jus, kicsim! Megjött a pizza : )
Az első pár percben nem is foglalkoztam annyira azzal, hogy nem válaszolt, mert csak tömtem és tömtem a pizzát. Aztán amikor már a második hívásra sem jött elő, fölszaladtam hozzá az emeletre. Hát legnagyobb meglepetésemre nem találtam ott Justin. Elkezdtem keresni az egész házban, de sehol sem volt. Aztán eszembe jutott, hogy amikor fürödtem, mondott valamit. Gondoltam biztos azt, hogy elmegy valahova.Hát oké, hadd menjen :) Lementem és folytattam az evést. Közben tv-t néztem. Mikor befejeztem felszaladtam a lap-topomért és bekucorodtam vele az ágyamra, de a tv továbbra is ment. Gondoltam írok Izának, mert már rég találkoztunk. Írtam is neki egy szép hosszú üzenetet twitteren. Nem sokkal később válaszolt is, de ezen nagyon meglepődtem:
-Szia Nelli! Napok óta nem hallottam felőled semmit, mert te jól elvagy a kis Justinkáddal. Nem akarlak titeket semmiben sem zavarni, remélem jól elvagytok.... Azért reméltem egyszer legalább bemutatsz neki vagy valami, de nem fontos. Érezzétek jól magatokat együtt, velem ne is törődj!
Istenem.. : ( És az egészben az volt a legszörnyűbb, hogy igaza volt. Nem foglalkoztam vele semmit. Teljesen belefeledkeztem Justinba. Elborított a rózsaszín köd. Jobban kell figyelnem. A sírás kerülgetett. Írtam neki még egy üzit:
-Kérlek gyere át, ezt meg kell beszélnünk. Sosem  akartalak volna megbántani semmivel. Nagyon sajnálom és teljesen igazad van:(
erre ez a válasz jött:
-Bocsi, most nincs kedvem veled bájologni.
Amikor ezt elolvastam, mint ha ... gyomorszájon rúgtak volna. Nagyon fájt, hogy a legjobb barátnőm elutasított. Nem tehettem ellene semmit, kigördült egy könnycsepp. Végig az arcomon, majd az államnál halt csak el. Bánatomban, gondoltam felhívom Justint. Ő mindig és mindenben segít. Tárcsáztam Justint. De nem vette fel. Ilyenkor kicsit elkezdtem aggódni. Vajon miért nincs még itthon? Vagy ha nem alszik itt, miért nem küldött semmi üzenetet? Hívtam most sem vette fel. Az arcomon végig gördülő könnycseppek kövéredni kezdtek. Már patakokban folytak. Az életem teljesen romokban. A legjobb barátnőm haragszik rám, az egyetlen szerelmem pedig minden féle válasz nélkül itt hagyott! Nem hiszem el. Lecsuktam a lap topom, leoltottam minden fény forrást és minden hangot megszüntettem. Most lenne a legnagyobb szükségem Izára, de nincs itt. Se ő se Justin. Kicsit féltem. Annyira sebezhetőnek éreztem magam. Akikkel biztonságban éreztem magam nincsenek mellettem. De ezt csak magamnak köszönthetem(Iza részéről). Justinról még most sem tudtam semmit. Úgy aludtam el, hogy gondolatok csak úgy cikáztak a fejemben és szép kövér könnycseppek gördültek le az arcomon amik sorra az államon haltak el. Másnap reggel nyomottan és kipihenetlenül ébredtem. Felraktam egy adag kávét, amíg kimentem az újságokért. Mikor lefőtt a kávém, össze dobtam valami kis reggelit és a kávéval együtt kiültem a kertbe. Vittem a lap topom is. Nem hagyott nyugodni egyik dolog sem. Először írtam Izának még egyszer.:
-Iza! Kérlek, el kell jönnöd, nem maradhat így a dolog:$ Nagyon hiányzol. Sajnálok mindent♥
Nem vártam választ a tegnap este után. De azért percenként frissítettem. Egy óráig elvoltam így, de utána kiléptem és kikapcsoltam a gépet. Tárcsáztam Juju számát. Ma sem vette fel. Sőt, nem is volt elérhető, tehát ki volt kapcsolva. Nem tudtam mi lehet vele: Elrabolták vagy csak ő ment valahova? De azért igazán szólhatott volna. Nem értettem mi folyik most körülöttem....
Kifeküdtem az egyik napozó ágyra és napozás közben elszunyókáltam. Olyan délbe kelhettem. Automatikusan megnéztem a twitterem. És képzeljétek, Iza válaszolt.♥
Azt válaszolta, hogy most azonnal át jön, mert már ő sem bírja tovább. - 1 perce küldte.
Nagyon örültem, sőt egyenesen repkedtem. De Justinról még mindig semmi hír. Már komolyan aggódom. M1, próbáltam nem rá gondolni, mert jött Iza és hát vele, Jus miatt vesztünk össze,még ha csak közvetetten is.
Kb 5 perc múlva megérkezett.
Amikor megláttam az ajtóban a nyakába ugrottam. Eleinte nem örült ennek, de amikor már legalább 2 perce úgy álltunk akkor ő is átölelte és a fülembe mondta:
Utállak, te kis édes♥
Tudjátok olyan hangsúllyal mondta, mint amikor megbocsájt. Nagyon megkönnyebbültem. Aztán bementünk és átbeszéltük a dolgokat. Töviről Hegyire. Elmondta, mi bántotta meg és  hogy ő hogyan élte meg ezt az egy hetet amíg nem beszéltünk. Én nem tudtam neki semmit sem mondani, csak annyit, hogy bocsi, bocsi, bocsi!!
Természetesen már nem haragudott rám. Már megint úgy tudtunk beszélni mint a barátnők. Aztán egyszer csak kérdezte, hogy mi van Justinnal. Itt elkerekedtek a szemeim. Már 2 napja nem tudok róla semmit, de nem merek Izának beszélni erről. Mert aztán csak megint úgy érzi, hogy őt bezzeg nem kerestem ennyire. Így hát ezt feleltem:
-Semmi, semmi.-közben erősen lesütöttem a szemem!
Ő ezt rögtön észre vette és addig fagatott, amíg ki nem szedett belőlem mindent. Ő is meglepődött kicsit. Majd próbálta ki találni mi lehet vele, hol lehet. Én elmondtam, hogy nagyon aggódom. Mi van ha valami történt vele és nem tud szólni. Nem tudtuk eldönteni mi lehet vele. Megbeszéltük, hogy ma itt alszik Iza. Így felmentünk a szobámba. Aztán bekapcsoltuk a tvt. De amit láttunk benne.....
Justin Bieberről szóltak a hírek. A híradó tele volt képekkel és egy videóval, amin Jus lehajtja a fejét és egy idegen lány kezét fogja és húzza maga után. Amikor megláttam ezt a könnyeim folytak, mint az eső. Iza rögtön magához szorított, és vígasztalt. 
-Most azonnal felejtsd el ezt a disznót!
Jelentette ki. Amire én ezt feleltem:
-De nem tudom. Nagyon szeretem. És semmit sem tettem, amiért ezt csinálhatta velem. Minden rendben volt közöttünk. Még csak nem is veszekedtünk. :( Ugyanis az egyik képen elég jól kivehető volt, hogy megcsókolta az ismeretlen lányt. A könnyeim száz felé húltak. Nem akartam elhinni.. Izával az este sokáig fen maradtunk és beszélgettünk és beszélgettünk. Annyira jó volt, hogy itt volt mellettem és segített. Annyira hiányzott már. Aztán beszélgetés közben aludtunk el, teljesen összebújva. Reggel nagyon sokáig aludtam, mert teljesen kimerítették az idegeimet a történtek. Kb 11-kor keltem. Lementem a konyhába és egy kis cetli díszelgett a hűtőn:
-Elmentem pár cuccomért, mert most nem hagyhatlak magadra. Sietek vissza. Puszi: Iza
Aranyos volt, imádtam♥ Aztán hirtelen csöngettek az ajtón....

8 megjegyzés: