2012. november 16., péntek

7. Fejezet(Írjatok komit, hogy maradjon-e minden ilyen boldog vagy legyenek kisebb viták esetleg)

Másnap olyan dél körül keltem. Justin nem volt mellettem. Így egy pillanatra  azt hittem, csak álmodtam mind azt ami tegnap történt.:$ Elment a fürdőbe, megmostam az arcom. Felfrissültem :)  Aztán mikor vissza értem a szobámba Jus ott ült az ágyamon és egy tálca volt a kezében. Gondolhatjátok a tálcán a reggeli volt. Annyira aranyos volt. Gyors odabújtam mellé és a fülébe súgtam: 
-Óh! Szóval ezért nem találtalak reggel :) Mikor keltél?
- Kb. fél órával előtted. Édesen aludtál
Itt elpirultam majd adtam neki egy puszit az arcára :) Ezek után megettük a kaját és lustálkodtunk. Ma nem volt semmi dolgunk :) Egész nap mosolyogtam, mint ahogy Justin is. Rég volt ilyen jó napom. Aztán olyan fél 1 vagy 1 körül elment valahova. Na gondoltam magamban addig meglepem egy finom ebéddel! :) Mivel az indai csirke a kedvence én is elugrottam. Az utam egy indiai étteremig vezetett. Ott gyors vettem két adag kaját, majd haza száguldoztam és feltálaltam. A medence melletti, a kerti asztalra terítettem. Hallottam Justin autójának érkezését. Gyors elbújtam egy kis zugba, ahol nem lát ha beér. Pusztán azért hogy megijesszem és hogy jót nevessünk :) Amikor Jus belépett az ajtón, köszönt. Nem talált. Az első uta az emeletre vezetett. Ott sem talált. Ahogy jött vissza, leért a lépcső aljáig, én pedig előugrottam, ezzel jól megijesztve őt :D
-Héé! Te! A szívbajt hoztad rám :)♥
-Nem baj Jus. Vicces volt :DD Légyszi kimennél és megnéznéd hogy a kinti asztalon van-e valami mosatlan?
-Persze :)
Ezzel ki is ment. Ilyenkor még nem sejtette, hogy nem mosatlan hanem a kedvenc kajája lesz az asztalon :) Mikor meglátta, utána egyből visszafordult és széles mosollyal az arcán tért be a konyhába♥ Egy hatalmas csókot nyomott az ajkaimra :) Aztán megfogta a kezem és gyors kimentünk^^
-Bocs, hogy így kiráncigáltalak, de eleve éhes voltam. Most, hogy megláttam ezt, most már ennem kell. De csak veled :)
-Édes vagy*-*
Ezzel enni kezdtünk. Láttam, hogy örült a kajának. Így én is boldog voltam, mert boldogságot tudtam neki okozni♥ A mosatlanokat betettük a mosogatóba mi pedig fölvágtattunk az emeltre♥ Összebújtunk az ágyamon, és kicsit így pihengettünk. Közben halkan ment az egyik száma. Teljesen elpilledtem a kezei között. Olyan biztonságos érzést nyújtott, hogy ott volt velem. Amikor már majdnem elaludtam Jus felugrott és megcsókolt. De eléggé hevesen. Meg is lepődtem:) 
-Ezt még a tegnap estéért kapod:) Remélem sokszor megismételjük :$
-Hát persze kicsim. Pl. ma este ha nincs más dolgod*-*
-Hmm, már várom*kacsintott rám*
- Én is, én is mondtam neki kicsit kevesebb izgalommal:) Jössz a medencébe Jus?
-Éppen mehetek. De csak egy feltétellel: Ha versenyzünk ki ér le hamarabb. öltözéssel együtt^^
Én nem válaszoltam hanem csak egyből rohantam a fürdő ruhámért, ahogy meglett gyors felvettem(Jus előtt)
Tátva maradt a szája. E közben elfelejtett öltözni. Én még szexin elkezdtem felé sétálni, és amikor már majdnem oda értem a kezei közé, megfordultam és leszaladt a lépcsőn a medence felé. Na látjátok, így kell győzni♥
-Oh, te huncut!*Kiáltotta utánam Justin:)
-Meg álljak csak! Mindjárt jövök és elkaplak♥
Ő is leszaladt a lépcsőn. Én ilyenkor már rég a medencénél voltam. Mikor megláttam az ajtóban oda mondtam neki:
-Na ki nyert? :)
Ez után Justin elkezdett futni felém. Nem tudtam mire véljem. Aztán mikor elért hozzám felkapott és beleugrott velem együtt a medencébe :) Mikor felértem nevettem és mondtam neki, hogy milyen huncut. Azt mondta azért kaptam, mert csaltam:) Ha ő ilyet csinált volna akkor ő nyert volna. Aztán erre elkezdtem nyújtogatni rá a nyelvem. Hirtelen oda úszott hozzám és hosszú csókcsatába kezdtünk!

6 megjegyzés: