2012. november 14., szerda

6.Fejezet

Amikor felértünk a szobámba, először én aztán Justin ment el pancsizni. Mert hát azért a medencében nem olyan a víz.. :D M1 lényegtelen :) Amíg egyikünk mosakodott mind a ketten gépeztünk:) Justin meglepően gyorsan kész volt. És amikor kijött. Ohh, szűz anyám. Olyan kis szexi volt. Egy száll boxerben ott virított a fürdőszoba ajtómban és húzogatta a szemöldökét. Tudta hogy bejön :) Mivel még kicsit bátortalan voltam, mert csak nem rég az első csók, Jus hívogató jeleket mutatott a kezével. Így közelebb léptem hozzá. Finoman beletúrt a hajamba, amikor oda értem hozzá és édes ajkaival  könnyed csókokat lehet az ajkamra. Én egyből viszonoztam ezt a kis kedvességet. 1-2 percig csókolózhattunk így. De ez csak ilyen lightos szájra puszikák volták. Teljesen gyengéd puszik. Aztán Jus tolni kezdett hátra fele, az ágyamhoz... Aztán nem erősen, csak olyan szexisen lelökött az ágyra. Amikor "ágyat értünk" folytattuk a smárpartit. De már nem ugyan úgy. Jus csókjában volt valami tűz.:$ Hevesebben és érzékibben csókolt. Most már a nyelvét is használta. Nem mondhatnám hogy nem volt jó. Hihetetlenül élveztem, minden pillanatát. Nem gondoltam volna, hogy Jus tud ennyire szenvedélyes is lenni. Csak a kedves, szerény oldalát ismertem:$ De ez is olyan jó volt. Tehát nagyon hevesen csókolóztunk az ágyamon, úgy hogy én voltam alul. Mikor már kb. 5 perce csókolóztunk, hogy lássa Justin hogy nem csak ő"uralkodik" felül kerekedtem rajta :) Én lettem felül. Az ölébe ültem és ráhajoltam, miközben a hajában turkáltam és hevesen csókoltam:$ Láttam a szemében a csillogást, tehát tudtam neki is jó. Aztán Justin megfordított, hogy ő legyen felül. Úgy látszik, szeret irányítani :) Kis huncut^^ De, hogy jól szórakozzunk amikor megfordított én vissza fordultam. Így forgolódtunk végig az ágyon :) Amíg egyszer aztán csak a földre estünk. Nem ütöttük be magunkat, mert jó puha Saggy szőnyegem van(bolyhos). Amikor földet értünk mind a ketten felnevettünk, de végül is úgy estünk hogy Justin lett felül. Ezek után megszólal Jus:
-Látod, Isten is úgy akarja hogy én irányítsak :)
-Na jó, akkor lehetsz felül. Hogy ne hisztizz! :)
Erre kinyújtotta a nyelvét, amit én egyből be is kaptam :) És megint csókolózásba kezdtünk. Olyan finom a csókja. Nem is tudom, hogy jellemezhetném:$ http://www.gophoto.it/view.php?i=http://data.whicdn.com/images/24544460/tumblr_m0hq7vLcAr1qgdafho10_r1_250_thumb.gif#.UKPdmOQ0ES0 Aztán Justin az egyik forró csókunk közben elkezdte felfele húzni a pólóm. Először kicsit megilletődtem. Ez előtt még soha sem volt ilyenben részem. De ugye már 17 voltam:$ Semmihez sem voltál már korán, de még késő sem. Így hát átadtam Justinnak az irányítást. Úgy tűnt tapasztaltabb♥ Amikor látta hogy teljesen átadtam neki magam, a rövid pizsama nacim és levettem róla. Közben végig puszilgatta az egész lábam. A combom tetejétől a lábujjamig. Teljesen beleremegtem, annyira csodás volt. Így most már mind a ketten csak fehérneműben voltunk. A testünk teljesen összeért. Semmi sem volt közöttünk, csak a melltartóm.(inkább ilyen topp szerű/sport melltartó. Esténként azt szeretem viselni) Miután Jus levetkőztetett félig-meddig, láttam hogy kicsit még félénk voltam. Így hevesen csókolt, és simogatott egyszerre. A keze az egész testemet bejárt. Mindig egyes porcikámat végig simította legalább egyszer. És közben rengeted bátorító csókkal látott el. Minden olyan filmbe illően mesés volt. Már nem voltam zavarban. Teljesen megnyugtatott Justin. Ezért magamban hálálkodtam neki. Aztán amikor már feloldódtam akkor kicsit megfordultunk Justinnal és közben vissza mentünk az ágyra. Az ágyra ő mászott előbb, tehát ő volt alul. Most már én is bátran csókoltam és simogattam a testét. Én is minden részén voltam. Eleinte csak a kockás hasát simogattam, aztán egyszer egyszer beletúrtam a hajába. Aztán haladtam kicsit lefele a combjai felé. Ott azon az egész érzékeny belső területet simogattam, ami kissé csikis. De Jus nem volt az. Amikor már közel voltam Jerryhez, Jus hevesebben csókolt és éreztem hogy a szíve is hevesebben ver. De egyszer sem értem hozzá Jerryhez. Azt még nem mertem. Értitek, hogy én tegyem meg az első olyan szexuális töltetű dolgot:$ Csak simogattam ott körülette. Közben még mindig heves csókcsaták voltak. Aztán kicsit szüneteltem a simogatást, csak a csókra koncentráltam. Aztán megfordultunk. Én kerültem alulra.:$ Jus már eléggé kanos lett szerintem, mert Jerryt láttam a sötétbe xd De nagyon cuki volt. Aztán érzem, hogy Justin egyszer csak elkezdi húzogatni vagy birizgálni a toppom. Tudtam, hogy szeretné hogy lekerüljön. Így hát nem ellenkeztem. Amúgy én is már nagyon kívántam a dolgot. Megfogtam a kezét, és segítettem lehúzni neki:$ Aztán amikor lekerült cukin simogatta a mellem, és teljesen rám feküdt. Így most már teljesen össze értünk. Semmi nem voltunk köztünk. Mikor pici szünetet tartottunk, így beszélgettünk:
-Nem túl gyors ez neked,Nelli? Tényleg szólj, ha nem szeretnél valamit:$
-Dehogy Justin. Minden jó. Csak tudod... én még.. ööh..
-Tudom, szűz vagy.:$ Ahogy én is. 
Amikor kimondta, megkönnyebbültem, mert ő sem élt még át hasonlót így nem tudok beégni előtte. :) Ezután újra heves csókba, csókokba kezdtünk. Egyszer csak érzem, hogy Justin megfogja a kezem, és levezeti Jerryhez. Kicsit megilletődtem. De aztán már nem volt ciki. Aztán az események egymást követték. Megtörtént a dolog:$ Mind kettőknek az első volt és szerintem eléggé jól sikerült. Mind ketten kifáradtunk kicsit:$ Aztán amikor vége lett, odabújtam Justin mellére:$ És elkezdtem neki mondani:
-Köszönöm Jus. Nagyon jó volt. És köszönöm, hogy lassan haladtunk és mindig figyeltél rám.
-Én köszönöm, tényleg. Már sokszor elgondoltam milyen lehet, mert fiú vagyok. És itt elmosolyodott. De sosem gondoltam hogy ilyen jó lesz. És nagyon gyönyörű vagy meztelenül is:$
-Jahj, köszönöm. nyögtem pár szót, mert eléggé zavarban voltam
Aztán összebújva aludtunk el, e csodás este után. Másnap későn keltünk. Nem volt semmi dolgunk, így addig aludtunk amíg akartunk :)

2 megjegyzés: