2012. november 10., szombat

5.Fejezet

Amikor felkeltünk már délután fél 2 lehetett :) Nem az volt, hogy Justinnak el kellett sietnie valahova. Képzeljétek ezt a mai napot is együtt töltöttük. Elmentünk sétálni, meg beültünk "reggelizni" kettőkor. De  egész nap együtt voltunk. Annyira jó volt, ilyen jól már nagyon régen éreztem magam. Aztán kimentünk a parkba. Leültünk egy padra, beszélgettünk, nevetgéltünk meg ilyesmik :) Néztünk a járókelőket. Aztán Justin mondta hogy haza kellene mennie. Bevallom kicsit rosszul éreztem magam, mert hát nagyon jó volt vele. De nem korlátozhattam le. Az nem én lettem volna. Így elbúcsúztunk, 3-3 puszi majd el is tűnt. Én kissé szomorúan indultam haza. Telefon a kezembe, zene on világ off. Kicsit hosszú volt az út hazáig. Mikor haza értem, engedtem egy kád forró vizet. Vittem kaját, magazinokat meg ilyesmiket. Elvoltam vagy 2-3 óráig biztos. De valami akkor is nyomasztott. Mivel csak nagyobb testvéreim vannak, és anyáék még nyaralni voltak egyedül voltam. Nem szeretek egyedül lenni, sőt kifejezetten utálok. Gondoltam kiszállok a kádból és felhívom Izát :) Nem öltöztem fel különösebben, csak magam köré csavartam egy törcsit mert még szándékoztam vissza menni. Mentem a telómért, fel is hívtam Izát, de nem vette fel :( Na ettől még rosszabbul éreztem magam, teljesen nyomott kedvem lett. Vissza is mentem olvasgatni a vízbe. Aztán valaki csöngetett. Gondoltam átugrott Iza mert látta, hogy kerestem. Gyors kipattantam a kádból és ordibáltam hogy mindjárt megyek. Magam köré csavartam a törcsim és már szaladtam is le a lépcsőn. Nyitom az ajtót, de akkor még bajlódtam azzal, hogy felülre tudjátok begyűrjem a törcsi kis részét, ami megtartja hogy ne csússzon le. De már nyitottam az ajtót, mert teljesen abban a hitben voltam, hogy Iza az. Na hát, képzelhetitek. Nem ő volt az. Juju volt. És annyira meglepődtem hogy rögtön elengedtem a törcsim, hogy megöleljem. Igen ám, de még nem volt betűrve. A lényeg, hogy leesett a törcsi és pucéran ott álltam Jus előtt. Mondanom sem kell, mind a ketten olyan zavarba jöttünk... Aztán amikor észbe kaptam, hogy ott állok egy szál  pendelyben, gyors felfutottam az emeletre. De azért még félszemmel láttam, hogy Jerry kicsit huncutkodott Jussal.:$ E közben nyitva hagytam az ajtót hogy Justin be tudjon jönni. Édes volt, nem jött fel, hogy leskelődjön hanem megvárt lent. Gyorsan felöltöttem valami csinos gúnyát, majd lementem Justinhoz. Elnézést kértem tőle az előbbi meztelenkedésért, de rohadtul zavarban voltam. Ahogy ő is. Megkérdeztem kér-e valamit?! De egy egyszerű nemmel válaszolt. Mondtam oksi, majd elkezdtem faggatni!
-Justin, miért mentél el olyan hirtelen a parkból?
-Hát, anya felhívott és haza kellett mennem!
-Ja értem. És anyud tudja hogy szakítottatok Selenával?
- Igen, tud mindenről. Még rólad is.
Itt elkerekedtek kicsit a szemeim, de Justin megfogta a kezem és a szemembe nézett.
-Figyelj! Bocsi, hogy eltűntem. Anya nem is hívott. El kellett intéznem pár dolgot.
-Akkor most mi van?-Néztem rá kérdően:$
-Hát, csak azért mentem el, hogy lemondjam a következő hétre való programjaimat(vasárnap van) hogy az egész hetet együtt tölthessük. Haza mentem pár cuccért és anyának is szóltam.:$ Csak ezért mentem el. Szóval itt maradhatok?-Nézett rám kérdően, kis kutya szemeivel.
-Jahj, Justin! Annyira szeretlek. Olyan cuki vagy, hát persze hogy itt maradhatsz.
 Ezután egy szót sem szóltunk, csak megöleltünk jó szorosan egymást. A szoros ölelésből csak 2 perc múlva sikerült kibogozni magunkat :) Felmentünk letette a cuccait. Aztán kimentünk a kertbe. Mivel nyár volt és jó idő, persze hogy fürödtünk a medencében. Elvoltunk nagyon. Ki-be ugráltunk a medencéből. Labdáztunk a vízben, versenyeztünk ki tud felmenni a gumi matracra. Csupa móka és kacagás volt az egész délután. Este Justin meghívott vacsorázni:$ Nagyon különlegesnek éreztem magam. Úgy hogy olyan 5 körül bementünk. Mivel elég nagy a ház, volt benne 2 fürdőszoba. Megbeszéltük Jussal, hogy 7-re elkészülünk mind a ketten és a nappaliban találkozunk. Így volt benne egy kis móka is pluszba. Mind a ketten elmentünk készülődni. Lemosakodtunk, belőttük a sérónkat meg felöltöztünk. Nem öltöztünk annyira ki, mert mondta Justin hogy nem annyira puccos helyre megyünk, mert nem akarja, hogy megzavarjanak a paparazzik.:$ Teljesen megértettem és nem volt bennem olyan érzés, hogy el akar titkolni a világ elől. Mi a következő szettekben voltunk: 



Aztán amikor odaértünk az étteremhez, Jus nagyon rendes volt. Az ajtót kinyitotta, a széket kihúzta nekem. Istenem, el sem hittem♥ Egy részt, hogy léteznek még ilyen fiúk, más részt hogy ez velem megtörtént :) Nagyon csodás volt. Egy olyan étterembe vitt, ahol lehetett mindent kapni. Kínai, Indiai és Amerikai ízeket is. Ő indait én amerikait ettem. Ő valami fura nevű kaját tömött magába aminek nem tudtam kimondani a nevét és minden próbálkozásom alkalmával szeme megtelt könnyel és szája mosolyra húzódott.(sírt a nevetéstől) én meg mint a tipikus amerikai hamburgert ettem sült krumplival. Mi mást? :) Aztán haza mentünk. Justin autóval fuvarozott. Nagyon jó kis autója van. Amikor haza értünk megköszöntem neki mindent. A kedvességét, aranyosságát, hogy elvitt. Ő aranyos bólogatott és mosolygott♥ Olyan édes volt. Most már nem is belieber vagyok. Már sokkal több. Már nem csak kívülről ismerem Justint, de belülről is. Szerintem Szerelmes lettem belé. De ezt nem mondtam el neki, féltem hogy vissza utasítana. Amíg mind ezt levezettem magamban Jus furcsán nézett rám, mert nem mondtam neki hogy magamban beszélek. De aztán küldtem neki egy erőteljes mosolyt és már el is felejtette a dolgokat. Kb 10 órakor értünk haza este. Aztán bekötöttem Juju szemét és mondtam neki, hogy vár rá egy kis meglepi. Kivittem az udvarra, mondtam neki hogy várjon egy kicsit.. Addig gyors levettem a ruhám(alatta volt a fürdő rucim) és aztán odaállítottam Justint a medence széléhez. Levettem a kendőt és mondtam hogy kinyithatja a szemét. Kinyitotta.. :$ Nem lát semmi újat. Vártam egy-két másodpercet amíg gondolkodott, majd bele löktem a medencébe. Amikor feljött a víz alól, én is beugrottam hogy még jobban összefröcsköljem :DD Aztán Justin gyors kimászott és amíg én kapkodtam a levegőért addig ő még egyszer beugrott és teljesen vizes lett megint az arcom. Úgy csináltam mint aki bevágja a durcit, és beleültem abba a felfújhatós fotelbe. Justin már tudta, hogy nem kell komolyan venni, ezért jött és kiborított :DD Hát istenem:) Feljöttem a víz alól akkor ő már ott pöffeszkedett a fotelomban. Én miután megkaptam a szükséges levegő adagom, oda mentem, vagyis úsztam a fotelomhoz. De én nem borítottam ki. Hanem nem bírtam tovább és izomból elkezdtem röhögni. És ezek után ő azon röhögött, hogy én hogy röhögök :D Aztán eme párbeszéd zajlott le köztünk:

-Csinálj egy kis helyet magad mellett ember!  :)
-Jahj, gyere.. De ha beleülsz felborulunk :DD
-De izéé vagy :D 
De aztán végül nem csinált helyet, csak felhúzott az ölébe. Aztán így voltunk abba a fránya fotelbe :D Képzeljétek még Jerryt is éreztem^^ xdxd De nem nevettem, mert legalább tudtam hogy tényleg tetszem neki. Aztán próbáltam komoly fejet vágni és nem nevetni. Még egyszer megköszöntem neki mindent. Ő pedig el sem hiszitek mivel válaszolt::$ Egy csókkal.:$ Nagyon aranyos volt. Az első 2-3 másodpercben a köszönet után csak nézett majd egy kicsit elkezdett húzni a kezével ami a hátamon volt, maga felé, majd ő is közeledett és végül össze ért a szánk. Nagyon jó volt. Igazából ilyen kis szájra puszi volt:$ Gondoltam magamban, milyen jó lehet majd a hét, ha már az első nap ilyen jó.♥ Az első csókunk kb fél percig tartott. Juju ajkai nagyon puhák voltak :) Aztán amikor elhúzódtunk egymástól, akkor csak néztem rá. Majd a válaszom a csókjára, még egy csók volt. :$ Így elég sokáig elszórakoztunk, de már az első 2-3 szájra puszi után Justin nyelve is elindult... :$ Nagyon jól csókolt. El sem hittem :$ Majd ebben a meghitt helyzetben(a vízi fotelban xd) belenéztünk egymás szemébe. Én nagyon boldog voltam és láttam Justin szemei is ragyogtak:$ Annyira édes volt. 
-Úristen, nem gondoltam volna hogy ez lesz Jus.
-Miért baj, vagy mi? :  O-Nézett rám ijedten.
-Dehogy. Az jutott eszembe,  hogy sosem gondoltam volna, hogy lesz egy ilyen aranyos barátom mint te. És köszönöm tényleg hogy itt vagy.
E szavakra nem kaptam konkrét választ, csak egy csókot. De azért le tudtam szűrni a lényeget :)
Már éjfél felé járt az idő és hiába volt nyár, lehűlt az idő. Mondtam Jusnak hogy menjünk be. Pedig olyan jó volt az ölében.:$ Adtam neki még egy csókot:) Aztán lejöttem a fotelból és Justin beleborítottam a vízbe.
Szegény. A levegőből hirtelen a vízbe.. De hát nem hagyhattam ki :D Aztán felmentünk a szobámba...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése