2012. november 5., hétfő

4.Fejezet

Szóval az a helyzet, hogy nekem tetszel:$ és tényleg nem viccelek meg azt se gondold, hogy veled ez nem történhet meg, mert tényleg tetszel és ez ellen nem tudok mit tenni.-majd elpirulva elnézett a szoba másik sarkába.
-Úristen..:$ ez komoly?
-Igen-nyögte ki, de még mindig a szoba másik sarkát nézte.
-Hát, nem is tudom mit mondjak.. Neked ott van Selena, és boldognak látszotok.
-Tudom, tudom. De tényleg hozzád vonzódom. Nem is tudom mi ez. Kb ha 5 napja ismerlek. Nem szokott ilyen lenni velem, de ez van. Persze ha nem viszonzod, akkor nyugodtan mondd hogy álljak le.
-De Jus.. Nekem is nagyon tetszel és több vagyok mint egy rajongó, mert már ismerlek. Csak tényleg nem tudom mit kezdjek a helyzettel, vagy mi is lesz ebből. Nem szoktál "normális" emberekkel járni, és ez nekem nagyon furcsa hogy most ezt mondtad. De a lényeg, hogy nekem is tetszel.
-:$$ És most akkor mi legyen. Tisztáznunk kéne, mert nem hiszem hogy így lehetünk barátok, ha mind ketten többet érzünk.
-Jus, most itt akarsz hagyni, hogy elfelejts? 
-Dehoogy akarlak itt hagyni, Nelli. Épp ellenkezőleg. Szeretnék veled minél több időt tölteni és megismerni téged, hogy lássam milyen vagy. És ha esetleg valami közben kialakulna akkor annak úgy kellett lennie. 
-Rendben Justin. Csak egyre kérlek. Mindig légy őszinte velem.
-Az leszek, ígérem.
-Köszönöm:33 És akkor most mi lesz Selenával és a kapcsolatotokkal? 
-Őszintén megmondva nem tudom. De el kell neki mondanom az egészet ami most van. Lehet könnyebben megérti, ha mindent elmondok. És szerintem amúgy is eléggé elvan Nickkel. 
-És akkor mi most összeismerkedünk, eljárunk ide oda és mindent teszünk, ahogy a szívünk diktálja?:$
-Hát szerintem igen. Ha te is benne vagy persze.
Mire ezt megbeszéltük Jujuval addigra tényleg este lett. Justin felhívta Pattiet, hogy ma nem alszik otthon hanem az egyik haverjánál van. Aztán felhívta Selenát is... Kihangosította hogy én is halljam, persze Sel nem tudta ezt. Justin elmondta neki a helyzetet. Sel, még csak nem is sírt. Sőt mintha megkönnyebbülés hallatszott volna a hangján. Nem értettem.. De azt láttam, hogy ez elég rosszul esett Justinnak. Ezért miután letette a telefont, megöleltem jó szorosan és oda súgtam a fülébe: Ha lesz köztünk bármi is, nekem csak az lesz a lényeg, hogy boldog legyél. Ha te az leszel akkor én is :) Erre Juju még szorosabban ölelt magához. Az egész estét beszélgetéssel töltöttük. Elég sokáig fent voltunk. Kb.: 2ig. Aztán mindketten elmentünk mosakodni. Miközben Jus pancsizott én twittereztem. Mivel én voltam előtte, ő is kockulhatott kicsit. Először is mindent elmondtam töviről-hegyire Izának. Aztán, siettem mert hallottam, hogy Jus elzárja a vizet és amikor lehet vele akarok lenni, nem gépezni. Azt nélküle is tudok :) Még gyors felnéztem Justin oldalára twitteren és láttam hogy ezt írta: Köszönök mindent, sokat jelent ez nekem. Gondoltam magamban: Úristen milyen édes. Aztán nyílt az ajtó. Juju végzett. Félmeztelen volt, sőt csak egy törcsi volt körülette. Nagyon édes volt. Kicsit megrázta a vizes haját mint régen amikor nagyobb volt még a haja. Aztán elmosolyodtam. Majd annyit kérdezett:
-Van kölcsönbe pizsid? Nem készültem az itt éjszakázásra.
-Van persze. Tangát kérsz vagy melltartót?-bohóckodtam vele.
-Erre sértődött fejet vágott. Ő ott ült az ágyamon én pedig megijedtem. :$ Gyors oda mentem, hogy nem úgy gondoltam Jus... Ő csak lefele bámult. Mikor egy pillanatra elfordultam és elgondolkodtam azon mit tettem, Justin megfordult de tök gyorsan és elkezdett csikizni. Úgy röhögtem és vergődtem ott, mint egy hal akit most horgásztak ki. :) Közben ezeket mondogatta: Hmm, szerinted melyik állna jobban? :) Nagyon aranyos volt:) De én már annyira röhögtem, hogy vörös volt a fejem :) Aztán adtam neki rendes cuccot. Mivel mind a ketten már fáradtak voltunk lefeküdtünk. Ez olyan hajnali fél 5 fele volt. Másnap reggel elég későn keltünk!

2 megjegyzés: