2012. november 2., péntek

3. Fejezet

Kicsit tényleg megijedtem hogy vajon mit látott, de aztán végül rákérdeztem: Mi az, Justin mit látsz? Semmit-semmit Nelli, csak kicsit elcsodálkoztam azon, hogy milyen aranyos is vagy:) Úhh, hát ettől totál elpirultam, alig tudtam kinyögni egy "köszi"-t. Beljebb invitáltam Justint és leültünk a nappaliban. Megkérdeztem tőle, kér-e valamit inni vagy enni?! Egy pohár vizet elfogadott. Amíg én hoztam neki, Iza beszélgetett vele. Láttam jól érzi magát ezért kicsit hosszabb időre nyúlt míg vittem a vizet. Iza elmondta Justinnak hogy nem nagyon szerette őt, de csak miattam eljött az egyik koncertjére és ott vált ő is Belieberré. Justin édesen mosolygott. Nem sokkal később én is megérkeztem a vizekkel. Lettem egy tálcán az asztalra. Justin átadta a sálat és megkérdezte, hogy van-e kedvünk vele lógni egy kicsit?!! Tudjátok, csak lazulni a medencénél vagy kajálni menni vagy szórakozni. Mi természetesen belementünk és el sem hittük, hogy ez történik velünk. Meleg egy nap volt és Justin pont rá ért, tehát kimentünk a medencéhez. Olyan kedves volt, istenem:$ Teljesen mint egy normális srác. Nem volt beképzelt meg semmi. Tök rendes volt, sőt. Elvoltunk az udvaron. Játszottunk a medencébe, kosaraztunk, fogócskáztunk meg minden ilyesmi játékot. Aztán kicsit pihenés képen kifeküdtünk napozni. Uhh, Justin nagyon szexi volt egész du.:$ Jól éreztük magunkat, de Justinnak sajnos mennie kellett. Várták a tesói. Képzeljétek felhívta telefonon Jazzy és mondta neki, hogy" hiányzol Justin, gyere haza". Olyan édesek voltak mind a ketten.:$ A távozása előtt megbeszéltünk egy következő időpontot. Iza és én is teljesen bele estünk Justinba, ez természetes volt. Egész este róla beszéltünk, ábrándoztunk, nyomattuk a Believe albumot. Igaz, mind a kettőnknek tetszett Jus, de megbeszéltük Izával, hogy soha nem veszünk össze egy fiú miatt. Mármint értitek ha Jus valamelyikünktől többet szeretne(remélem tőlem:$) akkor a másik nem haragszik meg rá. Egész este beszélgettünk és jól éreztük magunkat. Elég későn aludtunk el, olyan hajnali 2, fél 3 lehetett. Másnap kb 10-kor keltünk megreggeliztünk, lemosakodtunk meg minden ami ilyenkor normális:D Sajnos ma Izának mennie kellett, így egyedül maradtam. A szüleim nyaralni voltak valami puccos helyen, meg azért 16 évesen már ciki a szüleiddel nyaralni :) Nem?! Bekapcsoltam a tv-t és csak kapcsolgattam, nem különösen fogott meg egyik adás sem. Kicsit elbóbiskóltam. Majd 1 órával később szörnyű zajra ébredek. Az a hülye csengő. Ki lehet az? Gondoltam, biztos Iza hagyott itt valamit. Ajtót nyitottam, kócos hajjal meg úgy ahogy felkeltem. Hát nem Iza volt. Képzeljétek Jus állt az ajtóban. Na meg az édes Pac. Meglepő arccal néztem rá. Ő meg kedvesen megszólalt:
-Sziia. Zavarhatunk? :)
-Persze, vágtam rá egyből. (elfelejtve a kinézetem)
Beengedtem Jusint leültünk a kertben:) Most keltél?-tette fel a döbbentő kérdést. Úristen gondoltam magamban. Teljesen elfeledkeztem magamról. Kócos hajjal, otthoni ruhában Jus előtt. Kaphatnék egy percet?-kérdeztem tőle, kissé idegesen. Persze, persze menj csak. Gyors felvettem valami elfogadható göncöt és kivasaltam a hajam, meg valami natúr kis smink. Mikor leértem így szólt Jus:
-Ohh! Jól nézel ki:)
-Köszönöm, aranyos vagy. De nyugodtan mondhattad volna az igazat is :)
-Tényleg szép vagy, tetszel. Mondta elpirulva és lesütve a szemét
-Ne máár Jus:) De azért köszönöm, te is eléggé helyes vagy.
Bementünk a házba és leültünk "tvni" de gondolhatjátok a műsorok melyik részére emlékszem :) Folyton Justint bámultam. Időközben rájöttem, teljesen bele estem. Nagyon jól szórakoztunk. Pac is nagyon édi volt. Aztán este felé Justin megkérdezte maradhat-e éjszakára. Én meglepődve de természetesen igennel feleltem.
-Este majd szeretnék mondani valami komoly dolgot Nelli-szólt Jus.
-Mondd már, most! Teljesen kíváncsivá tettél :)
-Hát oké, de ne nevess ki.. És tényleg nem viccnek szánom. Szóval ...........

6 megjegyzés:

  1. nagyon tetsziiik.!!!:$♥remélem összejönnek.:$:)!!♥♥
    Köööviiit gyorsan!!! :$☻ ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy, köszönöm :) Majd kiderül. Akkor lesz új, ha meglesz legalább 15-20 megtekintés!

    VálaszTörlés
  3. Ird meg hamar már egy csomò napja vàrom a köviit.<3

    VálaszTörlés
  4. Aranyos vagy. Még kell 7 megtekintés:$

    VálaszTörlés
  5. Wiwush remélem hamar megirod :3
    Irto joooooooooo :D

    VálaszTörlés
  6. Kint van a kövi :) Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés