2012. október 29., hétfő

2.Fejezet

Elolvastam Justin bejegyzését. Valaki ott hagyta a sálát nála. De szerencsés az a lány, legalább találkozhat vele még egyszer. De mivel én is belieber vagyok, elkezdtem kutatni, hát ha nekem tűnt el a sálam és én vagyok az a szerencsés akik találkozhat vele. Hallattam szépen lentről-felfele a kedvenc sálam keresésében. Mosolyra húzódott a szám amikor már az 5. helyen sem találtam. Talán én lehetek az a lány. De ez a gondolat el is illant a fejemből, mert nekem nem szokott szerencsém lenni. Sőt inkább kifejezetten szerencsétlen vagyok :) Tovább kerestem a sálat, de tényleg nem találtam sehol. Megkérdeztem nem-e mosta ki anya, vagy valami, de minden kérdésemmel a sállal kapcsolatban, nem volt a válasz. Így egyre jobban motoszkált az a fejembe hogy lehet, hogy az enyém. Kb más fél óra elteltével felfüggesztettem a keresést és a géphez mentem. Olvasom Justin posztjait amikor ezt látom. A sál lilás-rózsaszínes színű. Ilyenkor teljesen meglepődtem, mert olyan volt, mint ha az én sálamról adott volna leírást. Felhívtam Izát ezzel a fura üggyel, meg hogy esetleg nem hagytam-e náluk. Ott sem volt. Hát jó.-gondoltam magamban. Akkor írok Justinnak. Abból baj nem lehet, mert max nem válaszol, de abba meg nem halok bele. 
A levél így kezdődött:
-"Kedves Justin! Nelli a nevem és a napokban az egyik koncerted után eltűnt a sálam. Teljesen ugyanúgy nézett ki, mint amilyenről te is írtál. Ha lenne rá lehetőséged, kérlek tölts fel róla egy képet hogy azonosítani tudjam. Előre is köszi, ha válaszolsz"
Ezzel elküldtem a levelet. Tudjátok, lehet hogy sok embernek van ilyen sála, de az enyém más volt. Mivel volt egy Izának is, ez volt a barát-barát sálunk így a belsejébe rajzolgattunk egy kicsit. Ha Justin jól fényképez, egyből tudni fogom, hogy enyém-e a sál. A mai nap véget ért, már olyan hajnali egy lehetett, amikor elszenderültem. Nagyon jót aludtam. Azt álmodtam, enyém volt a sál és Justin felkeresett és utána jó barátok lettünk, egyre többet találkozgattunk, míg mind ketten szerelmesek nem lettünk egymásba. Teljesen élethűnek tűnt az álmom, így reggel kicsit rossz volt, amikor rájöttem hogy csak álmodtam. Gyors felkeltem elintéztem a dolgokat, megreggeliztem. Aztán egyből mentem a géphez, mert át akartam hívni Izát. De azért természetesen twitterre is felnéztem, hát ha válaszolt Justin...
ÉS nem hiszitek el....
Justin válaszolt:$ Úristen el sem hiszem. :) Örömömben el is felejtettem elolvasni mit írt, csak egyből mondtam Izának. Úristen, mind ketten nagyon meglepődtünk és Iza gyors át jött hogy együtt olvassuk el a levelet. A levélben ez állt: "Szia Nelli. Igen, itt a kép. Ha tied a sál, kérlek mindenképp értesít és elviszem neked :)"
Istenem-mondtuk egyszerre Izával:$
Ez az én sálam.
Tudom, Nelli. és Justin el fog jönni hozzátok :) Hadd legyek itt:$
Tudom, már annyira várom, de előbb írjunk neki. Hogy tudja enyém a sál.(és hogy végre eljöjjön) Gyors megírtuk a levelet Justinnak és utána ugráltunk az ágyon örömünkben. Ez az egész boldogság egy hatalmas párnacsatába fulladt. Nagyon jól éreztük magunkat, Iza ott aludt. Este amikor már megnyugodtunk, felmentünk twitterre. Justin nagyon kocka volt, mindig mindenre gyorsan válaszolt. Olyan édi:$
Időpont egyeztetést kért és megbeszéltünk egy szombat délutánt :)
Izával, már nagyon vártunk mind a ketten és izgatottan készülődtünk. Tudod, kicsit rendbe raktuk a házat, meg kikészítettünk pár harapni való süteményt. Nem sokkal később megjött Justin.
Amikor ajtót nyitottam neki, nagyon megörültem. Olyan kis cuki volt. És tényleg kis kutya szemei vannak:) És ezek a szemek nagyon elkerekedtek. Nagyon megijedtem. Mit láthatott, amitől ennyire elcsodálkozott?

2 megjegyzés:

  1. Folytasd Wiwushh légysziii! :D Annyirra jó lett :3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, fent van a következő is :) Remélem az is tetszik :)

    VálaszTörlés