2012. október 28., vasárnap

1.Fejezet


Nelli gazdag családban nőtt fel. Mindig is mindenből a legjobb járt neki és a testvéreinek. Hatalmas, gyönyörű házban éltek New York egyik külvárosi, zöldövezetes részében. Nagyon sok barátja volt Nellinek az iskolában és azon kívül is. A legjobb barátnője talán Iza volt, bár nem nagyon szokott különbséget tenni a barátai között. Izával már óvodás koruk óta ismerik egymást. Mindent együtt csinálnak.
Egy meleg, forró nyári nap volt. Nelli is Iza kint ültek a medence szélén és beszélgettek:
-Te szereted  Justin Biebert? kérdezte kissé félénken Nelli.
-Hát nem vagyok egy nagy Belieber, de nem is útálom :)-felelte Iza.
-Hát ez tök jó. Azt hittem teljesen ellenne vagy :$
-Dehogy is, nincs vele különösebb bajom.
-Hát akkor lenne kedved eljönni velem az egyik koncertjére?-szemében kis félénkséggel kérdezte Nelli. Jön a városba és én nagyon szeretnék elmenni, de sajnos nincs kivel. Rád gondoltam, mert te vagy a legjobb barátom:$
-Hát persze, hogy elmegyek veled Nelli. Tök jó lesz. Már alig várom :) És mikor lesz a koncert?
-A hétvégén, a jegyek már meg is vannak. Két VIP, ahogy illik :: DD
-De jó és köszönöm szépen, hogy elmehetek veled. Ezért azért nem kis dolog.

***
Másnap:
Reggel fél 8 körül keltem, mert suli :S Semmi kedvem iskolába menni, főleg hogy hétfő van. Fürdő, öltözés majd reggeli. A szokásos rutin, már teljesen unom. De szerencsére ez az utolsó hét a suliban és végre nyár. Meg azért más jó dolog is lesz, ha leküzdöm ezt a hetet. Láthatom Justint:$ Komolyan, annyira várom már, teljesen megszállott Belieber lettem. Apa fél 9-kor elfuvarozott a suliig. Ott elvoltunk Izával, hülyéskedtünk beszélgettünk meg minden. Ez így ment egész héten, amíg végre elérkezett a várva várt péntek. A Koncert Szombaton volt, este 8-kor. De pénteken nálunk aludt Iza, hogy együtt tudjunk készülődni a koncertre. Egész este jót hülyéskedtünk, számítógépeztünk meg minden csajos dolgot. Későn feküdtünk le, hogy másnap minél kevesebbet kelljen várni a koncertig. Kb.: hajnali 2-kor lefeküdtünk. Mivel mind kettőnknek jó az alvókája, másnap egy óra körül ébredtünk. Megebédeltünk, majd kicsit úsztunk a medencében és elvoltunk az udvaron. Fél négy. vagy inkább négy óra körül bementünk és elkezdtünk készülődni. Gyorsan lemosakodtunk, felöltöztünk kifestettük egymást, megcsináltuk a hajunkat, közben a Believe albumot hallgattuk. Olyan fél 7-re teljesen elkészültünk és a szüleim elvittek minket a koncert helyszínére. Mivel VIP jegyünk volt és apának nagy hatása volt az országban az első sorokban állhattunk :) Negyed kilenc körül elkezdődött a koncert. Annyira jó volt. Olyan jól énekel Justin és élőben csak még helyesebb. Ezen a koncerten sajnos nem volt színpadra felhívós szám, de nem keseregtünk Izával, mert bemehettünk koncert után a backstage-be.

***
Vége a koncertnek. Bent vagyunk a backstage-ben. Mindjárt érkezik Justin:$ Mindenki annyira izgatott. Rajtunk kívül még kb 10 ember lehetett ott. Kicsit meleg volt hátul, így levettem a sálam és leraktam az egyik ágyra vagy asztalra. Beszélgettünk épp Izával, amikor megláttuk Justint. Nem sikongattunk, csak mindenki odafutott hozzá és megölelte. Justin mindenkivel türelmesen elkészítette a képeket, dedikált. Nekem is lett egy jó pár képem vele, meg aláírta a kedvenc pólómat. Nagyon jól éreztük magunkat. Komolyan annyira aranyos. Most hogy találkoztam vele, még nagyobb belieber lettem. 
Olyan 11 óra körül jött értünk anya és haza mentünk. Nagyon jó volt a koncert, de teljesen kifáradtunk. Egyből bedőltünk az ágyba és aludtunk. 
Következő nap amikor felkeltünk észre vettem Izán, hogy ő is teljesen belieber lett:) Egész nap Justinról beszéltünk és róla ábrándoztunk. Az első pár nap így telt a szünetben.

***
Huhh, Scoot végre mi is pihenhetünk. Megyek gyors átöltözöm és már mehetünk is- mondta Justin
Miközben sétált az öltözője felé, észre vett egy sálat az asztalon. 
Hát ez meg kié Scoot?
Nem tudom, lehet valamelyik rajongód hagyta itt, de kérdezz körbe a stáb tagoknál.
Oké, majd holnap, mert most teljesen ki vagyok.
Azzal Justin elment, átöltözött és utána egyből mentek tovább a következő helyszínre. Közben ahogy lefeküdt a buszon, rögtön el is aludt és csak másnap reggel 10-kor ébredt fel.
Jó  reggelt!-köszönt mindenkinek
Keresett valami harapni valót, aztán érdeklődött a lányoknál a sál ügyében. Senkié sem volt a sál, így egyre valószínűbb volt, hogy egy rajongóé. Justint nem hagyták nyugodni a dolgok, ezért ki tweetelte, hogy akinek volt egy xy színű sálja, az írjon már, mert nála maradt :)

***

Izával beszélgettünk facebook-on és mondta hogy nézzem már meg Justin képeit twitteren. Hát megnéztem. Teljesen elolvadtam. Aztán elkezdtem olvasgatni a tweeteket. És akkor megláttam...


5 megjegyzés: